poniedziałek, 26 września 2011

Gdy się nudzi w domu..

Praca, którą dzisiaj publikuję jest trochę nowsza od pozostałych, gdyż powstała na dniach ;)) z braku laku i planów na wieczór postanowiłam sprawdzić czy potrafie jeszcze "podciąć sobie żyły". Oczywiście tylko w sensie charakteryzacji ;p Pracowałam nad tym około 30 minut. Przygotowując również nóż, który chciałam wykorzystać do zdjęć akuracik wparowała do domu moja mama. Trochę popiszczała i postękała aż w końcu zrozumiała, że to tylko kolejny projekt..:))

***



Ta praca, mimo że nie należy do najtrudniejszych to jednak należy zachować realistyczność, ale zarazem uimar- dużo krwi to nie rozwiązanie! do jej wykonania znów użyłam wosku ben nye'a, sztuczną uniwersalną krew mehron., a także coś nowego: EXTRA FLESH. Fajny, lepki materiał, idealnie nadaje się do robinia ran, a także śwetnie imituje różne deformacje skóry.

12 komentarzy:

  1. Wygląda baaaardzo realistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, swietnie Ci to wyszlo! sama skonczylam charakteryzacje, ale udalo ci sie mnie nabrac :p naprawde baaaardzo wiarygodnie :) czego uzylas? specjalistycznych produktow, czy "domowej roboty"?
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no domowej roboty nie do końca by mi to wyszło;)) W notce zapisane jest jakich kosmetyków użyłam:) w każdym razie wszystko zakupione w sklepie Perman

    OdpowiedzUsuń
  5. aż ciarki przechodzą po plecach, niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
  6. szacunek.. kłaniam się normalnie

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite :D,,, a te rany takie glebokie, nie wyobrazam sobie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny efekt :) Robiłem coś podobnego ale z wykorzystaniem innej techniki, materiałów. Zapraszam Cię do oceny moich prac na blogu poświęconemu stricte OBRAŻENIOM CIAŁA : pozoracja.blogspot.com - stale aktualizowany :)krytyka mile widziana :)pozdrawiam wszystkich podobnie pozytywnie zakręconych na temat charakteryzacji

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ochyda :D wygląda bardzo realnie ;) podziwiam takich ludzi jak Ty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za co? :D Za te schizy? :D ehehehe ;)
      Dziękuję ;*

      Usuń
  10. Trafiłam tutaj przypadkiem, praca rewelacyjna, sama chodzę do szkoły charakteryzacji, a tutaj na bloga będę nieraz wpadać ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...