wtorek, 27 września 2011

Halloween

Tak wiem.. mamy jeszcze ponad miesiąc do halloween, ale! Jeśli chcemy zaszaleć z makijażem i przede wszystkim strojem musimy powoli zacząć planować. Strój w zależności od tego gdzie idziemy możemy wypożyczyć, kupić, a dla kreatywncyh-zrobić ;)
W roku 2009 brałam udział w praktykach w kinie Kultura na Nowym Świecie. Kilka dziewczyn zostało modelkami, a kilka wizażystkami-w tym ja.
Zdjęcia nie są dobrej jakości, ale mniej więcej przedstawiają jak dziewczyny wyglądały..od krwiożerczych pokojówek do seksownych wampów. Osobiście wykonałam tylko jedną charakteryzację z przyczyn, których na pewno nie chcecie poznać;))

 ***
***

Strój, który widzicie na zdjęciu 1 został wypożyczony z Wypożyczalni Kostiumów Aladyn , zaś makijaż to tłuste szminki firmy Grimas w białym, czarnym i czerwonym odceniu, do tego gęsta krew uniwersalna, wszystko zostało zafixowane transparentnym pudrem.

Jeszcze nie wiem co będzie w tym roku, ale na pewno COŚ ;]

2 komentarze:

  1. Fajne przebranie, szkoda, że u nas halloween nie jest zbyt popularne.
    Jeśli mogę spytać, co musisz zrobić w Twojej szkole, żeby uzyskać dyplom na koniec? ;)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...