czwartek, 22 września 2011

Moja Marylin

Kolejne zajęcia szkolne. Tym razem chodziło o inspirowanie się latami 50. a także kolorytyką wybranego obrazu. W moim wypadku był to obraz Klimt'a Pocałunek . Kolorystykę z obrazu wykorzystałam do stroju..Tunika noszona przez Danusię (modelkę), była w różnych odceniach złota, żółci, pomarańzy, brązu, zaś krojem przypominała lata 50.  Włosy i makijaż delikatnie stylizowane na Marylin M.

***


Modelka miałą zbyt długie włosy do tej stylizacji, tak więc grubą lokówką narobiłam loków i fal, a następnie zbyt długie pasma zawijałam pod spód i spinałam wsuwką. Makijaż wykonany m.in. kosmetykami mary k., screen face, maybelline...

2 komentarze:

  1. nos wyszedł trochę dziwnie na tym drugim zdjęciu, ale ogólnie stylizacja jak zwykle zaskakująca...

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję.. :) chyba masz rację. Ale modelka ma taki śmieszny nosek pod spodem:)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...