poniedziałek, 19 września 2011

Pobicia

To co dzisiaj chciałbym Wam pokazać to jedne z moich pierwszych prac z woskiem, sztuczną krwią  itp..;) Moje modelki to również absolwentki studium Dziewulskich. Tematem do stworzenia charakteryzacji były pobicia'wypadki.
Zdjęcia z 2009r

***

***
Do stworzenia tych charakteryzacji potrzebne mi były: wosk może być np ben nye, paleta do fx, może być również ben nye, dobre są kolory specjalne do otarć i stłuczeń, sztuczna krew - gęsta jest najłatwiejsza w użyciu, bo dość uniwersalna, w tym wypadku korzystałam z firmy mehron. Narzędziem podstawowym do pracy jest tutaj szpatułka i zręczne paluszki;p :))

2 komentarze:

  1. hehe na początku myślałam że to prawdziwe skutki pobić :P

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...