czwartek, 29 września 2011

Two Face- Praca Dyplomowa

W odpowiedzi na pytanie jednego z użytkowników chcę przedstawić Wam moją pracę dyplomową. Zacznjmy od tego, że postać, którą trzeba było stworzyć jest i była dowolna. Nie było żadnych ram co do których trzeba było się stosować. Ogólnie pełna swoboda :)) Ponieważ uwielbiam czarne charaktery udało mi się znleźć właśnie taką postać o jakiej marzyłam. Harvey Dent-Dwie Twarze, fantastyczna postać kultowego komiksu to było stworzone dla mnie :)) W pracy dyplomowej napisałam o jego życiu, pracy, osobowości itp., opisałam również etapy pracy, dołączyłam zdjęcia, rysunki, kalki, cennik, a także charakterystykę zew. modela. W dzień obrony pracę trzeba było wykonać i przedstawić przed komisją, a także zdać ustny egzamin z historii ubioru.. Oto efekty:

***

***

***

Tę pracę tworzyłam w wielkim stresie na uczelni razem z innymi rozdygotanymi studentkami, ale wkładałam w to tyle serca ile tylko mogłam. Do tego mój model był baaardzo cierpliwy i grzeczny co tylko umilało mi pracę.
Za każdym razem oglądając te zdjęcia czuję się tak jakby to było moje dziecko <3

12 komentarzy:

  1. o boze ogladam zdjecia i jest pod wielkim wrazeniem , sa niesamowite! zazdroszcze talentu!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! jestes naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona Twoimi pracami po prostu. Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie porozsyłałam znajomym i opublikowałam moim czytelniczkom link do tego bloga - dziewczyno, jesteś po prostu niesamowita! Nie wiedziałam, że takie cuda można stworzyć używając wyłącznie dłoni, wyobraźni i odpowiednich materiałów!
    Rzadko to piszę, ale obiecuję, że będę regularnie zaglądać ;)
    Biję pokłony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze powodują że chce mi się płakać z radości

      Usuń
  5. najwspanialsza charakteryzacja, jaką widziałam ! szczerze ? nawet w filmach rzadko się widuje takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anonimie :)

      Na pewno przyczynia się do tego główny czynnik- SERCE, które wkładam w wykonanie kazdej pracy.

      Usuń
  6. Jesteś niesamowita, masz ogromny talent.
    Zyczę Ci wiele szczęścia i jestem pewna, że będziesz wpaniałą charakteryzatorką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie. Jesteś Kochana:)
      Mam nadzieję, że spełnią się moje marzenia !!!

      Usuń
  7. Niesamowite te Twoje charakteryzacje. Niektóre wręcz przerażające :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...