środa, 12 października 2011

Błyszczące Usteczka ***

Chciałam zacząć od przeprosin. Mała przerwa jest spowodowana dużą ilością wszelakich zajęć. Jednak z tych zajęć wyniknie parę ładnych fotek i parę ładnych makijaży, które mam nadzieję, niebawem zamieszczę. 

Zawsze tylko oczy i oczy, więc dzisiaj mała zmiana ;)) Skupiłam się tylko na ustach aby pokazać jak smakowicie mogą wyglądać w różnych odsłonach. Do ich pomalowania korzystałam z wieeelu kosmetyków. M.in. Szminki Elizabeth Arden, błyszczyki z Avonu, różne kolory kredek do oczu (inglot, pierre rene, rimmel),  kamuflaże do twarzy lancrone, eye-liner essence, krew od mehrona, a także.. brokat, naklejki na paznokcie i artykuły spożywcze ;)) Mam nadzieję, że każda z Was znajdzie coś dla siebie !
Miłego oglądania.

 ***

***

pozdrawiam cieplutko <3

8 komentarzy:

  1. amerykańskie i z brokatem boskie<3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja osobiście uwielbiam zimowe i te z cukrem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zimowe i brokatowe - wyglądają obłędnie :)) skąd wytrzasnęłaś te śliczne srebrne śnieżynki? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe:)) kupiłam jakieś 2 lata temu w jednym z tych małych i tanic sklepików z kosmetykami ;) to są naklejki na paznokcie, których nigdy jakoś nie uzyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne pomysły na pomalowanie ust!!niekoniecznie na codzien, ale do jakis szalonych makijazy czemu nie

    OdpowiedzUsuń
  6. zimowe, amerykańskie i kokosowe <3

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...