niedziela, 16 października 2011

Matowe kolorki

Od czasu do czasu Panie mają ochotę na mocniejszy makijaż ślubny.. Zazwyczaj staram się jednak polecić coś delikatniejszego, choć nasz klient nasz Pan ;) Moja modeleczka zawsze chętna do współpracy była tym razem moją Panną Młodą <3 Postanowiłam postawić na coś odrobinę mocniejszego, niestandardowego jak na makijaż ślubny, ale z dodatkiem koloru. Co myślicie o tym..??

***

***

btw Fantastyczy konkurs znajdziecie na blogu http://burbery.wordpress.com/ . Można wygrać.. nie uwierzycie- Buty :~) szok
a to te które chciała bym wygrać;))



3 komentarze:

  1. hm... nie wiem czy to cos z moim iternetem, blogspotem czy Twoim blogiem, ale Twoje zdjecia mi sie w ogole nie pokazuja :( musze sprawdzic innego dnia :)
    PO pierwsze chcialabym podziekowac za udzial w rozdaniu:)
    Po drugie, brwi blokowalam tanim woskiem ze sklepiku na rogu, w zwiazku z halloweennem zamowili takie cudo, dalam za niego dokladnie 4 funty. na niektorych zdjeciach widac conieco, gdyby podklad byl bardziej kryjacy moze i by mi sie udalo je kompletnie schowac... Jedyne co mi nie za bardzo pasuje to konsystencja tego wosku, najpierw jest fajnie plastyczny ale za chwile jest zbyt miekksi i klejacy - ciezko pozniej polozyc na to cokolwiek (kolor np.). Ale z tego co zdarzylam poczytac (niestety nie widze zadnego zdjecia), ty dobrze wiesz o czym mowie :) widze, ze od Dziewulskich :) no no no, hehe.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wszystko zależy od sukienki, bo jakoś mi ten makijaż nie pasuje do ślubnego. No ale wszystko zależy ;). Sam w sobie jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie :)
    dziękuję za zaobserwowanie mojego bloga :) oczywiście również ja obserwuję Twojego bloga, bo jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...