środa, 5 października 2011

Recenzje [urodzinowe]

Pozwoliłam sobie zrobić wczoraj dzień odpoczynku i nie pisać nic na blogu. Miałam urodzinki, tak więc dużo innych spraw było do ogarnięcia;) Na szczęście kochana moja rodzinka dobrze wie, że najlepszym prezentem dla mnie jest wszystko to co związae jest z kosmetykami...
Przejdźmy więc do rzeczy ;))


Kolejna mini paletka od inglota. Tym razem 3x żółty;)) od prawej: jaśniutka, matowa cytrynka, środek: intensywna żółć z drobinkami, od lewej: żółć matowa cemniejsza, delikatnie wpada w lekki pomarańcz. Wszystkie trzy są fantastyczne, jednak najbardziej intensywny efekt daje środkowy odcień.


 Potrójny cień opalizujący od verticale. Bardzo często używam tego typu kolorów, więc ja jestem z nich zadowolona;) ponadto Kocham opalizujące beżobrązy nakładać na policzki! Daje to fantstyczny efekt! musicie spróbować;)

Cztery kolorki z Gosh'a. Wszystkie perłowe. Bordo na pewno mi się przyda;) ma bardzo intensywny pigment, dobrze osiada na powiece:)

A tu nowość!!:] może nie na rynku, ale na pewno w mojej kosmetyczce. Tusz do rzęs maxfactora z jednej strony ma szczoteczkę wydłużającą, a z drugiej ..hmm:) właśnie o takim wiśniowym odcieniu, lekko błyszczącym:) Muszę przyznać, że na rzęsach wygląda to ciekawie, aczkolwiek lepiej np najpierw nałożyć czarny tusz a na końcówki taki połysk bordowego;))

 Ojjjj, to bardzo chciałam! Siostra trafiła w dziesiątke!!! Etui na pędzle z paskiem z inglota:)) już nie będzie zbędnego tracenia czasu na bieganie od stolika do modelki żeby pobrać jakiś pędzel... wrrr. Teraz już wszystko będzie "przy pupie":)))

A to może nie moja działka, ale to jest naprawdę świetne, więc muszę zareklamować!!;) Szampon i odżywka z jedwabiem. Włosy są po tym cudownie gładkie i miękkie.. nawet po tylu latach farbowania i prostowania;))


 A oto winowajca wszystkich moich makijaży. Bez niego nic bym nie stworzyła;))) no może trochę przesadzam, ale że o lustro jest świetne to fakt;)) Firma Revlon postrała się i stworzyła podświetlane lustro-na prąd;) więc nie trzeba zamartwiać sobie głowy o baterie! 




Pozdrawiam cieplutko!!


4 komentarze:

  1. spóźnione, ale wszystkiego najlepszego :) życzę Ci tony kosmetyków, zmiany pracy na związaną z Twoja pasją no i dalszego rozwoju bloga :) trzymam kciuki ;) gratuluję zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Się trochę spóźniłam, ale mimo to życzę wszystkiego dobrego :) Spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione 100 lat! :) Świetne prezenty! Lustro by mi się przydało ^^

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...