sobota, 29 października 2011

Zmęczenie

Dziś zmiana czasu i trochę dłużej można pospać, więc postanowiłam wykorzystać ten czas na wstawienie notki..
Nie tak dawno temu miałam okazję wziąć udział w fantastycznej sesji portretowej. Razem z drugą miłośniczką charakeryzacji, a zarazem super dziewczyną Martą Podbielską przygotowałyśmy 5 modeli/modelek do sesji. Nasi podopieczni mieli wyglądać na potwornie wycieńczonych, słabych ludzi, o bladych twarzach i przekrwionych oczach. 


***

***
Powyższe charakteryzacje wykonane są przeze mnie, przy użyciu następujących kosmetyków:
  • kredka do ust rimmel
  • kropelki do oczu , czerwone ze sklepu kryolan
  • białe, bardzo jasne i brązowe kamuflaże lancrone
  • transparentny puden ben nye

pozdrawiam cieplutko !! (;

4 komentarze:

  1. wow, nie wiedziałam, że są kolorowe krople do oczu :) modele wygladaja jak ja po nocy, w trakcie której 3 razy wstaję do dziecka i 5 razy do kota :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Są! i naprawdę paskudnie wyglądają:) na żywo jeszcze gorzej

    OdpowiedzUsuń
  3. jak bym siebie widziała po każdej nocy !!!
    2,5 roku a dziecko dalej nie chce spać heheheh
    ....BZELTYNKA znam to jak nikt...

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...