środa, 2 listopada 2011

Halloween 2011

Tak jak mówiłam halloween nie przeszło u mnie bez echa. Po pierwsze zrobiłam coś czego chciałam spróbować już od dawna, a po drugie razem z dobrą koleżaką zorganizowałyśmy sesje, której efektem są zdjęcia wysłane na halloween'owy konkurs lula.pl:)
Jakiś czas temu trafiłam na charakteryzacje, gdzie główną role odgrywał palec:) a właściwie jego brak.. Tak więc jedni n halloween przebierają się zaczarownice inni za zombie, a ja.. odcięłam sobie palec.

***

***

***

***

***
Nie wszystkie zdjęcia są dobrej jakości.. Aparat odmawiał posłuszeństwa ;p
Makijaże wysłane na konkurs wstawię jutro lub w piątek.

9 komentarzy:

  1. O matko... Bardzo realistycznie to wygląda i... Przerażająco!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło Ci to obrzydliwie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bleeee :P Dobrze Ci to wyszło!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne .. ale ja bym to troszkę podciągnął :) np.
    http://pozoracja.blogspot.com/2012/08/zdarzenie-7-amputacja-palca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maybe:) zgodzę się że nie jest dopracowane, ale robiłam to w 5 minut żeby postraszyć mamę :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. hehhh :))) Trochę wosku charakteryzatorskiego, gumka recepturka, farbki, sztuczna krew czy inny ketchup .. i gotowe :D

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...