niedziela, 6 listopada 2011

Konkurs Lula.pl podejście 2 + jego wyniki :))))))

Witam ponownie.
Po pierwsze.
Chciała bym się z Wami podzielić drugą pracą, którą wykonałam z Martą P. z myślą o konkursie halloweenowym na lula.pl. Otóż miała to być piękna kobieta, fashion, ale trochę dzika.. a dodatiem do tego jest paskuna rana na policzku i brodzie:)



***

***
    
***

Rana zrobiona jest z lateksu i ubarwiona krwią z mehrona i paletką z ben nye do ran.
Make up oczu wykonany przez Martę P. wykonany jest cieniai z paletki lancrone, do ego tusz, liner i sztuczne rzęsy:)

Po drugie.
Co do wyników konkursu, to pierwsze miejsce wygrała nieznajoma mi osoba, drugie miejsce moja Marta z pracą Edward nożycoręki :))!! zaś wyróżnienie.. dostałam ja i jeszcze jedna dziewczyna:) Ja - z pracą , którą już Wam tu kiedyś pokazałam!!:P:)
oto ona:



pamiętacie ?? :)
Wygraną będą kosmetyki ufundowane przez make-up store. Jednak w związku z miejscem poza podium nie liczę na kokosy, ale! zawsze coś:)

 
do zobaczenia i.. dobranoc!


2 komentarze:

  1. gratulacje :) a rana robi wstrząsające wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki ciekawa jestem co to za cudeńka wygrałs mimo że to daaawno było..ale babka z rana jest fenomenalna !!!!cudowna......

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...