sobota, 5 listopada 2011

Konkurs Lula.pl

 Tak jak Wam mówiłam brałam udział w halloweenowym konkursie na lula.pl. Razem z moją bratnią duszą od charakteryzacji Martą P. zorganizowałyśmy małą sesje ze wspaniałą fotograf - Ineską Tutką (znajdziecie na fb). Jedną z prac widzicie poniżej. Jest to kobieta, która ma dwa oblicza. Jedno z nich ukazuje tajemniczą piękną kobietę, drugie to postać, której nie chcemy spotkać w nocy na ulicy:) Zasłońcie dłonią najpierw jedną, potem drugą połowę twarzy. Zobaczycie jak się różnią. 


*** 
Czego użyłam? 
  • wosk ben nye
  • krew mehrona
  • paletka ben nye do ran
  • paleta kamuflaży lancrone
  • podkład maibelline afinitone
  • poder transparentny ben nye
  • czarne cienie essence smokey eyes set
  • brązer (nie pamiętam jakiej firmy-był Marty:)))
  • kredka do brwi catrice
  • eyeliner essence
  • tusz do rzęs maybelline
  • lakier do włosów
....

 ***
***
Oprócz tej pracy wykonałyśmy jeszcze jedną.. ale to już w następnym poście:)

całuje!!

10 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda, łał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia i zapraszam na rozdanie kosmetyków Under Twenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz naprawdę niebywały talent ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowita charakteryzacja ta z lewej, ale makijaż z prawej to po prostu rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super...
    połowa ciała idzie na randkę a druga gra w jakimś horrorze ...
    genialny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Dzięęęki .. :))
      Wszystkie Wasze słowa dają mi jeszcze więcej chęci do działania ;)

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...