wtorek, 22 listopada 2011

Makijaż konkursowy dla HaloGosza Jak Alicja w krainie czarów no.1

Już dawno postanowiłam wziąć udział w konkursie dla Halo Gosza, ale ciągle nie starczało czasu.. Musiałam się w końcu wziąć w garść i jakoś się udało:) Makijaż był bardzo spontaniczny i nie do końca zaplanowany, także nie jestem z niego zbyt zadowolona.. Na szczęście nie jest on jedyny na ten konkurs i może jeszcze dziś wstawię notkę z drugą próbą!

***

Makijaż został wykonany cieniami  Inglot, my secret i Sephora; eyeliner jest od essence, tusz od maybelline tak samo jak podkład;) Słodki róż oczywiście bella.
Sypkim cieniem od my secret w kolorze cielistym, z dużą ilością maleńkich drobinek obsypałam policzki.

***

***
Useczka są ozdobione cudownymi drobinkami z oriflame.

***
Dopiero na zdjęciu poniżej (mimo że trochę niewyraźne) widać ten połysk na policzkach, o którym wcześniej pisałam...
***


Buźka !!

3 komentarze:

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...