środa, 23 listopada 2011

Makijaż konkursowy dla HaloGosza Jak Alicja w krainie czarów no.2

No i jest druga próba:) Do tego makeup'u przyłożyłam się bardziej.
  1. Najpierw zajęłam się cerą, chciałam aby była delikatna, ale z mocno podkreślonymi policzkami.
  2. Oczka pomalowałam czarną kredką rimmel i mocno to roztarłam.
  3. W następnej kolejności zajęłam się rzęsami... Postawiłam na piórka, ponieważ bajkowa Alicja kojarzy mi się z lekkością (tak jak delikatne piórka). 
  4. Dolna powieka ozdobiona jest drobinkami z oriflame.
  5. Ust nie chciałam zbyt mocno podkreślać, ponieważ wydaje mi się, że była by to przesada.. Jeśli mocno podkreślone oczy - to NIE usta. Jednak nie mogłam zostawić ich całkiem zwykłych;p ..

***

***
Nie mogłam się powstrzymać i całą stylizację dopełniłam moimi ulubionymi kolczykami z river- serduszka z różowych brylancików:)))))
<3

***
Bardzo śmieszne uczucie- widzieć przez chwilę świat za mgiełką różowych piórek i błyszczących drobinek osiadających na rzęsach ;p

***

***
Rzęsy, które widzicie są ręcznej roboty.. i przyznam, że jest baaaardzo wkręcające i wdzięczne zajęcie. Może właśnie dzięki temu zacznę tkać coś więcej??

***

***
Całkiem szczerze powiem, że jeszcze niedawno nigdy przenigdy nie nałożyłabym sobie na oczy czegoś tak różowego, innego i błyszczącego.. Jednak bardzo cenie sobie u innych oryginalność, więc postanowiłam i ja sama coś zmienić, wykonać coś czego jeszcze NIE robiłam. 

pozdrowienia!!

6 komentarzy:

  1. aaaa Twój też rewela!!! te rzęsy mega!!!!!! super powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. świetne charakteryzacje robisz!!! naucz mnie tak chociaż w połowie genialne.....

    OdpowiedzUsuń
  3. sobie tez powodzenia życzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za wszystkie komentarze- to takie budujące, słowa od profesjonalistki :) Co do lubienia ran i krwi - od ponad miesiąca jestem dyplomowaną pielęgniarką więc rany i krew mi nie straszne. Ja w zamian mogę nauczyć Cię zastrzyków ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. taguję Cię do zabawy, info tutaj: http://agua-y-feugo.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny miałaś pomysł z tymi rzęsami :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...