sobota, 12 listopada 2011

Pomarańczowa inspiracja kolczykami ;))


***


 Aaaa Witam:)) brak czasu jest u mnie wszechobecny i nawet blog świeci pustkami od tygodnia.
Dlatego nadrabiam-niestety nie charakteryzacją, ale makijażem na mojej ulubionej modeleczce D.
Więcej o użytych kosmetykach znajdziecie poniżej ;)

***
 ***


Jest to makijaż wykonany:
  • cieniami z inglota: żółć i pomarańcz, 
  • zaś widniejący na oczku grafit i eye liner pochodzą od wiernej i nieśmiertelnej firmy essence
  • Buźka jest pomalowana podkładem maybelline afinitone rose beige
  • korektor pod oczy bourjois
  • delikatny błyszczyk z Avon
  • tusz maybelline volum express
***
 ***

 ***


pozdrawiam cieplutko :))

8 komentarzy:

  1. mi się skojarzył z wulkanem! :D
    bardzo fajnie dobrałaś kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie pasuje do kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:)

    goskaaa Tobie również- ale to nie jestem ja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie
    osb i licze na to samo ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kolczyki ...
    ładna modelka
    perfekcyjny makijaż
    10/10

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...