sobota, 3 grudnia 2011

Błysk, Kolor & Sztuczne rzęsy. Czyli pełen kicz na karnawał;)

Czas przystopować z charakteryzacją, bo chyba i tak już za dużo krwi się polało:) Dziś pora na wizaż, ale nie taki najzwyklejszy- dziennym makijażem go nie nazwę;) bardziej w kształcie przypomina mi rybkę, a i nawet błyszczy się trochę jak łuski;D Wyszłam w nim z domu, ale tylko na chwilkę! Mimo to i tak czułam, że ludzie mi się przyglądają;)) Do rzeczy, czyli czego użyłam:
  • cienie sensique róż i biel- oba perłowe z brokatem
  • piękny niebieski kolorek z dużej paletki sephora
  • tusz do rzęs maybelline
  • sztuczne rzęsy z brokatem, przeplatane od sephora (są naprawde piękne;)))))))
  • eye-liner od essence
  • gwiazdeczki to hm..;) jakiś staroć który znalazłam w szafce- kiedyś służyły jako ozdoby do paznokci

 Wersja ze sztucznymi rzęsami i gwiazdeczkami:
 ***

 ***

Wersja trochę uboższa- brak w niej rzęs i dodatkowych ozdób:
 ***

 
 Zdjęcia robione w różnym świetle:)


do usłyszenia!

7 komentarzy:

  1. podobaja mi sie makijaze "Rybki" oko swietnei wyglada :) swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pełen kicz na karnawał - nazwa boska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie kicz! Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze Ci powiem, że nie wiem . Ten lakier który pokazałam na blogu utrzymuje mat, nie ma wgl błysku ale mam kilka lakierów które po kilku godzinkach znowu są błyszczące. Nie wiem od czego to zależy .
    A makijaż niesamowity, Pozdrawiam serdecznie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten makijaż jest taki hmm bajeczny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No kurczę jak ja lubię oglądać takie bajeczne makijaże świetny:))

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...