poniedziałek, 5 grudnia 2011

Błyszczące Usteczka - po raz drugi

Pamiętacie Błyszczące usteczka ?? :)) Postanowiłam, że wystąpią po raz drugi, tym razem w innych odsłonach.
Brytyjskie, kolorowe, słodkie, brokatowe ;) Niektóre malowane cieniami, inne szminkami, a jeszcze inne odziane cukierkami <3 Kosmetyki, które mi się przydały:
  • cienie od sephora
  • szminki mehrona
  • kredki: golden rose, rimmel, pierre rene
  • podkład maybelline
  • drobinki z oriflame
W głowie jeszcze sporo pomysłów, więc myślę, że za jakiś czas nadejdzie kolejna część.

*** 
To która odważna i wychodzi w nich z domu??!! :))
***

A tu małe przypomnienie, jak to wyglądało za pierwszym razem..


pozdrowienia!!

22 komentarze:

  1. świetne! :)
    Najbardziej podobają mi się te z posypką cukierkową- bo chyba właśnie to jest posypka? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aleświetne zawsze mis ie podobaja takie usteczka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z cukierkową posypką są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem flaga brytyjska pozamiatała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też Adamie Brytyjskie podpasowały naj:D

    Tak to jest POSYPKA:] aczkolwiek zmiażdżona:D bo były za duże kawałeczki;)):P

    OdpowiedzUsuń
  6. cukierkowe zdecydowanie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez jestem za cukierkowymi:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj bo wy lubicie słodycze;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe, bardzo artystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne, te cukierkowe najlepsze , Zapraszam gorąco na rozdanie http://kamila648.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczneee są te z cukierkami i dwukolorowe. ;) Gratuluję pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń
  12. te brytyjskie fajne;)
    Zapraszam do konkursu u siebie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ja wiem czy taką imponującą? ;) Kilka par, które są na zdjęciach, pożyczyłam od siostry, np. czarne na koturnie ;) ale fakt, nie nazrekam na ich brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne!

    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne te usteczka, przede wszystkim flagowe :) ja nigdy nie mam cierpliwosci do ust, haha :)

    Co do moich kreseczek i rzes - to tez dla mnie podstawa niemalze kazdego makijazu :) jestem kreskomaniaczka, hehe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. taguje do zabawy;) http://agua-y-feugo.blogspot.com/2011/12/tag-ready-for-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny blog ! obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne usta! :D Obserwuję i zapraszam do mnie http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, wow i jeszcze raz wow! Świetnie Ci wyszły usteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...