poniedziałek, 19 grudnia 2011

Co może dać miłość do wizażu i fotografii?;)

Z miłości do zdjęć Justyny Lenart postanowiłam podzielić się z Wami wynikami naszej wspólnej sesji. Ww Pani fotograf to przebojowa, kreatywna i zdolna kobitka, która dokładnie wie czego chce. Jednak jej największym atutem jest miłość do fotografii- to zawsze motywuje mnie aby dać z siebie wszystko. Kocham z nią pracować, bo wiem, że ona rozumie i moją pasje:)
Wracając do tematu.. Nie było konkretnego motywu przewodniego jeśli chodzi o make up. Usłyszałam jednie: coś mrocznego:) Zaczęłyśmy od beauty, wersja 1- przydymione oko, mocno podkreślone kości policzkowe. Później nastąpiła metamorfoza, wersja 2- trochę bledsza cera, ciemniejsze oko, mocno podkreślone brwi. Na koniec, wersja 3- moje rozumienie mroku;) brwi przedłużone do wewnątrz-skłaniają się ku dołowi, idealnie gładka i blada cera, kości policzkowe silnie zaznaczone, jaśniutkie usteczka, ciemne oczy, a pod nimi rozsypany czarny cień, zaś włosy natapirowane- niechlujne.

Dla mnie osobiście- zdjęcie najlepsze, wprost genialne:) Oddaje mnótwo uczuć, a oczy modelki  wydają się.. hm wilcze:)
Make-up wersja 3: mrok
***

 Mały mix. Na tych zdjęciach możecie znaleźć wszystkie trzy wersje makijażu.
***

Większość prac Justyny L. możecie obejrzeć Tutaj, 
 Make-up wersja 2
***

Cudowne, hipnotyzujące zdjęcie.
Make-up wersja 1: beauty
(proszę wybaczyć- małą cenzurę:))
<3<3<3

Dla ciekawostki chciałabym żebyście obejrzały również zdjęcia z tej samej sesji, ale innego autora. Wykonuje równie fantstyczne zdjęcia, a przy tym z niepowtarzalnym klimatem.
Dwa różne spojrzenia na tę samą osobę, ten sam makijaż - nie ma nic lepszego.

Make-up wersja 1: beauty
***

Make-up wersja 3
A właściwie celowe rozmycie makujażu:)
***

Na dziś chyba starczy i tak czuję, że zawaliłam Was zdjęciami:) i tak mocno powstrzymywałam się aby nie wstawić ich jeszcze więcej;p Mam szczerą nadzieję, że znajdzie się ktoś kto ma być może podobne wyczucie estetyki i gust co ja.

całuję!

10 komentarzy:

  1. trzeba było wstawić więcej zdjęc!!następnym razem nie żałuj nam!! ;) genialne.....makijaż, zdjęcia i modelka również......jaka Ty zdolna jesteś!!!!!! A zdjęcia mają klimat niesamowity marzy mi się kiedyś wymalować na sesję tak i zrobić tą sesję również jako fotograf......oby oby... dream comes true? :) wrzucaj więcej takich perełek :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. zdjecia i peirwsze i drugie są swietne, ale pierwsze mają dla mnie to "coś" ;)) pogratulował rónież pani fotograf:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyszło! świetna sesja, klimat zdjęć... ah uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sesja, gratulacje
    pierwsze zdjęcie jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW fantastyczne makijaże! robią wrażenie :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do TAGu http://agua-y-feugo.blogspot.com/2011/12/tag-postanowienia-noworoczne-przeemia.html :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...