czwartek, 15 grudnia 2011

Elegancki makeup

...Czas przedświąteczny jest pełen przygotowań porządków, zakupów itp. Również mnie doświadczył brak czasu- przez co nie krótka przerwa.
W ostatnich dniach, kupiłam parę kosmetyków i wykonałam parę makijaży, stopniowo będę umieszczać je na blogu:)
A tymczasem makijaż dla mojej D. Miał być Mocny, zarazem elegance ;)


MAKE UP
  • Cera jest wygładzona podkładem maybelline Afinitone cremy beige
  • Korektor bourjois
  • Puder sypki ben nye
  • Róż bell

  • Mocno podkreślone usta czerwoną szminką Elizabeth Arden na to bezbarwny błyszczyk

  • Oczy podkreślone są przede wszystkim eye-linerem essence – w tym wypadku wydłużona kreska była jak najbardziej na miejscu.
  • Do tego cienie grafitowe do robienia smokey, również essence
  • Tusz maybelline.
  • Na koniec: Koniecznie DOBRZE ROZCZESANE RZĘSY:) (artlook my idol:D) -
    Polecam grzebyczek z inglota  !!
***

***
 Malowanie D. to sama przyjemność:)
***

caaałuski:)

..a na koniec
 Like old movie


7 komentarzy:

  1. bardzo mis się podoba, świetny i te usta.....wiesz co też musze zainwestować w grzebyk - przyznam że jakoś nie widziałam potrzeby posiadania takiego urządzenia ale ...ale zmieniam zdanie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. way gorgeous. x

    p.s. I'm having a giveaway from This Is Transition if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności- mocne oko i mocne usta idealnie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, delikatny, ale mimo wszystko zauważalny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że baaaardzo Ci taki make up pasuje ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż i wspaniała kolorystyka cieni :) Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych oraz zapraszam serdecznie również na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...