czwartek, 1 grudnia 2011

Przekłuwanie wargi- przyspieszony kurs

Jeśli jesteś wrażliwy/a zakończ tutaj swoją wędrówkę po blogu:)..

Z miłości do tatuaży i piercingu postanowiłam wykonać coś metodą home-made. Mianowicie przekłucie wargi. Wystarczy Ci do tego:
  • Agrafka
  • Waciki
  • Dla odkażenia spirytus- jeśli nie masz może być kieliszeczek ginu bądź koniaczku
Teraz tylko wstrzymaj oddech (dla odwagi łyknij spirytusu) i zaczynaj przekłuwanie!

UWAGA!
Może polecieć trochę krwi- waciki są niezbędne.

***


***
***
***

***

***

..no dobrze żeby nie było, że ktoś uwierzył:) mój masochizm nie posunął się aż do tego stopnia. Do wykonania charakteryzacji potrzebne są tylko:
  • Sztuczna krew, ja używam mehrona
  • Agrafka
  • TROCHĘ WYOBRAŹNI :)
pff.. no i ni ma kolczyka:(
***

buziole;)

Na pożegnanie..
***

***

42 komentarze:

  1. hahaha uwierzyłam na początku

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałam się złapać, aż mi się słabo zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ło matko, prawie zemdlałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też. I nawet przeszło mi przez myśl "jak ty dałaś radę to może ja też..." :'D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też uwierzylam :D masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A powiedz mi, jakim cudem to wygląda, jakby faktycznie było przekłute? :> Tzn. "brakuje" kawałka agrafki na widoku ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Już sobie pomyślałam, że zwariowałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeezuuu, jak zobaczyłam miniaturę w blogrollu to pomyślałam, że charakteryzacja. Jak zaczęłam czytać, to moją reakcję można opisać krótko jako "WTF?!" Uwierzyłam, już chciałam pisać komentarz z bluzgami jak można być tak bezmyślnym :p

    OdpowiedzUsuń
  9. :) uznaję wszystkie komentarze za komplement i dziękuję;p

    Orlica: ..a może jedak przekułam?;)

    Panna N.: Nie przyznawaj się!!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. już pofarbowałam, ale tylko delikatnie bez drastycznej zmiany koloru żeby nie było tragedii w razie co ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwie opcje - albo masz normalnie kolczyk w wardze (choć nie kojarzę ;)) albo ucięłaś kawałek z tej agrafki i nałożyłaś tak tylko :D No pooowiedz, bo będzie mnie to dręczyć! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie zamierzam, chciałam tylko sprawdzić najpierrw czy ta henna nie robi siana z włosów :D obadałam grunt, za jakieś 2 tygodnie przystanek fiolet aka śliwka

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha dałam się nabrać :D:D patrzę patrzę i myślę - ale z Ciebie hardcore:D mimo wszsytko i tak jesteś mój hardcore charakteryzatorski ;)) bomba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. No no niezły efekt nabrałam się myślałam że że to na prawde:)

    OdpowiedzUsuń
  15. orlica Twoja druga ersja jest poprawna;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale mnie przestraszyłaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne.Myślałam,ze to na serio!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurcze! ja tez uwierzylam! no masakra, swietnie to zrobilas i komysl genialny :) chyle czola moja droga ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. o Jezusicku ! ;d masakra :D ale super Ci to wyszlo ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. o boooże az mnie ciary po plerach przeszły wrrrr;ooo

    OdpowiedzUsuń
  21. nie uwierzylam , ale swietnie ci wyszlo ;oo <3

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem czy nie za wysoko przekułaś a może to efekt opuchlizny powiem ze tez sama to zrobiłam ale miałam 2 podejścia bo było krzywo no i jak się zagoiło musiałam wyjąć kolczyk do aparatu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ? :D Eeee....

      skomentuje tylko tak: buahahahahahahahahahahahahaha :D

      no no no , to nawet i opuchliznę widac ? :D

      Usuń
    2. hahahah to się nazywa czytanie ze zrozumieniem :D:D:D a raczej "paczenie" bez zrozumienia :D

      Usuń
  23. buehehehehe... no Moniu , chyba "paczenie" bez zrozumienia idealnie pasuje do powyższej sytuacji... hehehe

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurcze....super to jest...ja bym Ci naprwno uwierzyła...Zapraszam do mnie na małe rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi

    1. witaj, trafiłam tu przypadkiem, ale myślę, że zostanę na dłużej;-)

      Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie m.in. na konkurs, w którym można wygrać srebrną bransoletkę Apart i wiele innych cennych nagród:

      KLIK KLIK KLIK

      KLIK KLIK KLIK

      Usuń
  26. o Panie, aż mi na chwilę dech zaparło! :D mega prawdziwie to wygląda! :) super!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. wygląda to mega mega realnie :) może i ja wykonam coś takiego tylko bardziej drastycznie:P

    OdpowiedzUsuń
  28. hahaha fuj, to wygląda bardzo realistycznie D:

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny efekt ;D Nieźle można nastraszyć np. rodziców ;D
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tak zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda boleśnie i.. również dałam się nabrać :]

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...