wtorek, 31 stycznia 2012

Dzienniak z Niewiernym...

Najpierw Cię zauroczy, potem chce się jak najbardziej zbliżyć, a kiedy już wydaje Ci się, że to właśnie Ten Jedyny - znika szybciej niż się pojawił... </3


Achh tak ;)) ostatnim razem pokazałam Wam 2 ciekawe lakiery, a także błyszczyk firmy Hean. Tym razem tematem moich recenzji staną się kosmetyki idealne do wykonania mojego ulubionego makijażu dziennego:
  • cienie do oczu Hean colour stay on  nr 513 i 515
  • eye-liner Hean Hypno style w pisaku- czarny
  • brązowa konturówka do oczu-wysuwana Hean nr 203
Otwierając paczuszkę od razu zaświeciły mi się oczy :) Brązowe cienie to coś co Kocham i zużywam na potęge. Brąz to idealny kolor do użytku na codzień. Jest elegancki i pięknie podkreśla zielony kolor oczu. Odcień, który dostałam ma numer 515. Posiada srebrne drobinki, które rozświetlają spojrzenie. Zaś 513 to odcień jasno, beżowy- perłowy, dobrze sprawdza się jako kolor bazowy i służy mi do rozcierania. Wszystko było by jak piękny sen gdyby nie jeden drobny szczegół.. Kiedy już malowałam sobie oczy (cała w skowronkach na widok srebrnych drobinek na moich powiekach) cień stopniowo zanikał im więcej go nakładałam.. Hmm czy coś tu jest ze mną nie tak?? Otóż producent zapewnia, że można go stosować na sucho jak i na mokro. Jest to oczywiście zgodne z prawda jednak stosując go bez żadnej bazy, kolor był baaardzo słaby. Nie miał tej "głębi", której oczekiwałam. Ponadto szybko się scierał. Dlatego od razu skojarzył mi się z niewiernym facetem:) hehehe
Ale mu nie darowałam :) !! W drugiej próbie użyłam bazy.. i jaki efekt??? Cudo:)) jest to w tym momencie jeden z moich ulubionych cieni. Intensywny, głęboki odcień.  

***
Aby wykonać ten makijaż wykorzystałam również eye-liner w pisaku, który również znalazł się w paczce od Hean. Zzzzawsze chciałam go wypróbować i nie zawiodłam się:) To chyba najprostszy kosmetyk w użyciu jaki kiedykolwiek miałam. Malując nim czułam się jakbym po prostu rysowała na kartce papieru kreski flamastrem. Utrzymuje się na mojej powiece całe 8 godzin pracy i duuuużo dłużej.
***

Podkreślenie dolnej powieki w takim makijazu nie zawsze jest łatwe. Jeżeli zrobimy zbyt grubą kreskę- oczy będą optycznie mniejsze i "przeciążone". Wygląda to co najmniej nieestetycznie, a już tym bardziej w makijażu dziennym. Dlatego idealna w tym wypadku jest dobrze zatemperowana kredka.
W moim przypadku była to automatyczna, brązowa kredka. Praca z nią nie należy do najtrudniejszych, jednak nie przypadła mi do gustu. Głównie wynika to z faktu, że konturówka ta jest bardzo delikatna, łatwo ją złamać i niestety odpada jej skuwka.. ale może to tylko jednorazowa sprawa?? Sam kolor jest niczego sobie. Pasuje idealnie do cienia nr 515. Trwałość umiarkowana. Szału nie ma:)
***

Cholernie spóźniona, ale niezwykle zadowolona ruszyłam w makijażu do pracy <3
***

***
 Wszystko co Wam wpadnie w oko możecie obejrzeć/kupić na stronie Hean


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z kosmetyków, kilka z nich na stałe gości w mojej codziennej kosmetyczce, a kilka będzie używana wybiórczo.
Jednak zdaję sobie sprawę, że każda z nas jest inna, ma inną skórę, inne potrzeby i inny gust. Dlatego też przypominam, że jest to tylko moja subiektywna opinia, a każdy może widzieć te kosmetyki zupełnie inaczej;))


Hugs & Kisses <3

14 komentarzy:

  1. Jak to pięknie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam brązy!!!!!:) musze sobie skompletowac z inglota paletke samych matowych brazow itp, bo nei mam za bardzo matowych..uwielbiam:)zazdroszcze Ci powiek masz cudne powieki ;]]]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny make-up, chyba też spróbuję brązu skoro mówisz, że jest dobry dla zielonych oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie :) bardzo ci do twarzy w takich odcieniach

    OdpowiedzUsuń
  5. gosh! love the liner. love the crease. love the blending. love the colours! so a sum up here: love it all!!!!//Azure

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie :)
    zapraszam do mnie.
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te odcienie śliczne wyglądają na twoich oczkach. Bardzo ładne kolorki. Zajrzysz do mnie? Jeśli oczywiście zechcesz...


    www.oczami-poetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie, kocham takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I just found your blog and I like it!!!
    Take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    You like art and fashion?
    Have a nice day!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...