wtorek, 3 stycznia 2012

Karnawał na Jamajce

Zaczął się Nowy Rok i Nowe Problemy ;)) jeszcze tylko miesiąc do sesji i już trzęsę portkami ;p ...


Dziś z powodu wolnej chwili postanowiłam zmalować coś na konkurs u Basi . Miał być sylwestrowy makijaż, wyszedł bardziej karnawałowy;) ale to chyba jedno i to samo jak da mnie:) Chciałam żeby był zupełnie inny od poprzedniego dlatego też zawitały tu kolory, jak zwykle liner- bez którego nie potrafię żyć i czarny tusz do rzęs.

 ***
Kolorki:
  • żółty, zielony, niebieski: Inglot
  • czerwony: Gosh z małej paletki Q 49 Jamaica
  • grafitowy: essence smoky eyes set
 ***
 ***
 ***

Makijaż inspirowany moją bluzą, haha... Poważnie!:)
***

do zobaczenia ;)


P.S. Dziewczyny ! Biorę udział w konkursie na facebooku organizowanym przez firmę kosmetyczną Mary Kay. Jeśli podoba się moja propozycja jak pomalować usteczka można na mnie tutaj zagłosować ;)

 ***

18 komentarzy:

  1. :D Najdziwniejsza inspiracja, ale jaka udana. ;)
    Straszliwie podobają mi się takie kolorowe makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm zrób mi taki makijaż :D:P
    pozdrawiam i na moje małe rozdanie zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super makijaz:)))) bardzo karnawalowy!!:) co do konkurs na fb juz glosuje ty tez zaglosuj na mnie(brokatowe dwukolorowe uta;])

    OdpowiedzUsuń
  4. to moje ;] https://apps.facebook.com/marykay-usta/gallery/index/hash/eaec7004e77529fe7da8af93860f2b6b

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurna.. tak czułam że kojarzę te usta !!!!!!!! a to Twoje!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie!!!!!!! boskie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo odważnie! ja boję się kolorów, ale może w tym karnawale się przełamię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe oko, ale tylko na wybrane okazje, na co dzien - no way.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie- kolorowo i o to chodzi. Za oknem smutno to przynajmniej na oczkach coś się dzieje.Świetnie dobrane barwy

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolory ale masz piękne oczy :)

    Pozdrawiam i zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oszzz ty, ale piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)
    Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak myślałam, że to Twoja prace widziałam na mary kay:D

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...