wtorek, 24 stycznia 2012

Karnawałowy Duet dzięki Hean

Soczysta śliwka i błyszczące iskierki to pierwsze od paru tygodni połączenie, które mnie w sobie zauroczyło na tyle aby sobie pomalowac paznokcie :)


Parę dni temu otrzymałam całkiem udaną paczuszkę od firmy Hean, w tym własnie ww lakiery. Kolorki od razu wpadły mi w oko, kojarzą mi się całkowicie z karnawałem. Iskrzący srebrzysty lakier-613 od razu zainspirował mnie aby wykonać poniższy mani. Poza tym lakier sam w sobie jest idealny. Ma odpowiednią konsystencję, bardzo łatwo się rozprowadza i nałożone dwie warstwy przez cały weekend trzymały się idealnie. Sprawa ma się nieco gorzej jeśli chodzi o śliwkowy odcień lakieru- 615. Wszystko było by dobrze- urzekający kolorek, łatwo się rozprowadzan, po dwóch warstwach idealnie kryje.. ale niestety na paznokciach utrzymywał się krócej. Dla takiego leniuszka jak ja to dość duży minus, jednak i tak nie sądze abym zrezygnowała z tego kolorku;)) 

Te małe błyskawice wyciągnięte są igiełką, na wpół zaschniętej śliwkowej bazie. W tym mani kolor podstawowy został pociągnięty po paznokciach tylko raz.
***

W dość krótkim czasie paznokcie przeszły małą metamorfozę na rzecz bardziej eleganckiego wzoru. Oprócz pomalowania jednego paznokcia na srebrno postanowiłam pomalować jego końcówkę śliwką aby idealnie pasował z reztą pazurków.
Tutaj lakier nabrał głębszego i ciemniejszego odcienia dzięki nałożeniu kolejnej warstwy.
***

Gdyby nie brak czasu zrobiła bym również srebrne końcówki na reszcie paznokci, ale zbliżająca się sesja zmusiła mnie do odłożenia lakierów na drugi plan.
***

Tutaj już zupełna klasyka aczkolwiek wydaje mi się, że nadal w modzie i nadal praktyczna:)
***

 
Tutaj spore zbliżenie abyście mogły przyjrzeć się dokładnie kolorom.
***

Kolejnym prezentem od Hean, który przedstawie dzisiaj jest błyszczyk ObsesSion :) a dokładnie 44 Rainbow Violet
Jego zadaniem jest powiększenie ust, nadanie im blasku, nawilżenia i trwałość przez długi czas.
Czy spełnia te obietnice?

Otóż po pierwsze:
Wszystkie błyszczyki naładowane drobinkami powiększają nam optycznie usta :) Więc tutaj obsesSion nie wyróżnia się niczym szczególnym.
Po drugie:
Blask jest i jak widać na poniższym zdjęciu wygląda bardzo rozkosznie, aczkolwiek dla mnie mógło by to być bardziej intensywne ;p poza tym usta wygladają zdrowo i są nawilżone.
Po trzecie:
W przypadku trwałości jestem pozytywnie zaskoczona. Rzeczywiście trzyma się dość długo, bo minimum ponad godzine, do dwóch.


Kilka zalet, które jeszcze zauwazyłam:
Opakowanie jest solidnie, porządnie wykonane. Nie mam obaw, że rozleci mi się ściskany w torebce. Poza tym sam design opakowania mnie urzekł- dość elegancki.
Zapach- słodki, coś a'la toffi (?) czuć to przez cały czas, kiedy jest na ustach.
Nie lepi się jak miód- co jest dość częstym zjawiskiem w przypadku tanich błyszczyków:)

Niestety jak każdy IDEAŁ obsesSion posiada także wady!
Nawiększą niezwykle irytującą jest zbyt mała ilość błyszczyku jaki nabiera się na aplikator.. uchh, ja wiem, że w gruncie rzeczy to jest dobre- nigdy nie miałam tak czystego opakowania od błyszczyka, ale bez przesady. Aby porządnie pomalować usta muszę namachać się ze 4 razy! ;p
Cena ok 8-9zł
***

***


pozdrawiam i całuję :))


21 komentarzy:

  1. pierwszy manicure podoba mi się najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda
    a błyszczyk uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam lakierki Hean :)
    p.s. zapraszam na konkurs walentynkowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam lakerów Hean. Błyszczyk śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliwkowy lakier piękny. Ciekawie wygląda ten błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  6. wow mani i jeden i drugi rewelacja:))) a blyszczyk..mniaam:) uwielbiam Twoje usta oddaj mi je!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny duet.. Srebrny lakier ląduje na liście wish :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, so cool! I liked the stars so much, so sparkly!//Azure

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy mani mnie zauroczył strasznie :)
    French na srebrze też wygląda bardzo interesująco, zresztą samo połaczenie kolorów ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te lakiery! :) muszę je kupić :DD
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten manicure z fioletową końcówką. Pomysłowo.
    Lubię lakiery Heana. Błyszczyka jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Manicure jest genialny :) Lakier ma ładny odcień

    Masz świetnego bloga, dodałam Cię do obserwowanych, mam nadzieje że odwdzieczysz się tym samym ;)
    http://xwhosthatgirl.blogspot.com
    Będę tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście karnawałowo;). Czuję to po twoich ładnie pomalowanych pazurkach;).
    Będzie mi bardzo miło jak rzucisz okiem na moje stylizacje;). lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne połączenie tych kolorków, podoba mi się ;)
    (dodaję Cię do obserwowanych)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne połączenia kolorów :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. aii ten srebrny wygląda super.
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś otagowana w poście:
    http://dusiolek-makeup.blogspot.com/2012/01/paleta-z-sephory-183-kolory-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...