poniedziałek, 16 stycznia 2012

Mały sukces makijażowy & Niemałe zakupy kosmetyczne ;)

Witam po przerwie;)) Długo mnie nie było, ale nie wracam z pustymi rękoma.
Zacznę chyba od małego sukcesu. U Basi jakiś czas temu był mały konkurs, w którym udało mi się zająć 3 m-ce, nagradzane kuponem na 20zł do wydania w pewnym sklepie kosmetycznym.. Dzięki temu właśnie odkryłam Pierre Arthes. Kosmetyki, które wybrałam to tusz Explosive VOLUME 300% & lakier do paznokci Nail Polish L 10 -ponieważ nie mam takiego koloru i nigdy nie miałam :))

Czas na make up:

***
Inspiracja prosta-kolor moich oczu;) Trochę zieleni, szarości, miodu i czerni <3
***

 
Jeśli zaś chodzi o kosmetyki to trochę ich nazbierałam w ostatnim czasie..
Powyższe wiaderko moje drogie ma 226 g :) Zawiera w sobie puder transparentny firmy ben nye, który można zakupić na stronie sklepu Perman . Jest idealny, dopasowuje się do Twojego podkładu, jest leciutki i cholernie wydajny:) Nie wybiela buźki i długo się utrzymuje. Jednak to nic dziwnego- firma BN jest naprawdę świetna, stworzona z myślą o wizażystach i charakteryzatorach, a tak naprawdę koszt nie jest tak duży zważywszy na pojemność tego cacka;p 
Koszt ok 75zł
***

Te urocze pędzle kupiłam w H&M ;p skuszona miękkością i niską ceną postanowiłam wypróbować.
I jest tak: włosie syntetyczne, duży pędzel do pudru, mniejszy do różu, a po drugiej stronie do podkładu. Przyznam się że nie miałam zbyt dużego doświadczenia w pędzlach do podkładu, ale ten jest świetny- włosie trzyma się na miejscu tak jak powinno, pędzel nie robi smug, łatwo się czyści. Jeśli chodzi o pędzel do pudru- jest dość dobry-miękki, łatwo osiada na nim sypki puder i łatwo się aplikuje. Dużą wadą jest fakt iż włosie łatwo się "łamie" ;/ Z pędzlem do różu jest podobnie aczkolwiek jest trochę twardszy, poza tym do różu osobiście wolę skośnie ścięte:)
Koszt 1 szt. 14,90
***

 A tu małe szaleństwo:)
1- korektor pod oczy bourjois detox z kulką. Producent zapewnia, że korektor tuszuje cienie pod oczami i niweluje opuchliznę.. ehm :) Ani jedno ani drugie :P Przy moich dość silnych cieniach pod oczami nie działa nic, ale przy próbie zakrycia małych cieni w pewnym stopniu się sprawdza. Przy cenie promocyjnej można się skusić.
 Koszt cena promocyjna ok 22zł
 cena standardowa ok 42zł

2- Te dwa maleństwa z make up store działają cuda :) błyszczyk mock ma 10 ml, jest dość lepki, długo się utrzymuje, nie "wylewa" z ust, wargi wyglądają zdrowo i soczyście:) Zaś kredka jest jak eye liner- sprawia wrażenie mokrej i metalicznej. Niestety numerku żadnego ani nazwy nie ma.. Cen też nie znam gdyż dostałam te dwa produkty :(

3- a to wcześniej już wspomniana nagroda w konkursie makijażowym: tusz Explosive VOLUME 300%,  lakier do paznokci Nail Polish L 10. Tusz ma idealną jak dla mnie szczoteczkę- dużą i zakończoną stożkiem, kolor jest intensywnie czarny, tusz nie ma żadnego nie przyjemnego zapachu, nakładany ruchem "zygzakowym" nie skleja rzęsek;) Wadą jest jedna rzecz- za dużo nabiera się tuszu na szczoteczkę, za każdym razem musze wycierać zanim nałoże na rzęsy;p
 Koszt ok 13 zł
 Jeśli chodzi o lakier to jestem bardzo zadowolona. Po drugim nałożeniu idealnie kryje, łatwo się rozprowadza i ma piękny kolorek, który możecie obejrzeć na zdjęciach poniżej:) Nie wiem jaką ma trwałość i czy szybko odpryskuje, bo mam go pierwszy dzień;p
 Koszt ok 6zł

4- Tusz do rzęs maybelline the colossal volume express cat eyes. Całkowicie odmienna szczoteczka niż tusz z pierre arthes. Przede wszystkim ma kształt łuku, włoski są krótsze, rzadsze, a sama szczoteczka mniejsza. Mimo uwielbienia do maybelline ten tusz mnie nie przekonał- skleja rzęsy :( i to bardzo. To jego największa wada!
Koszt ok 23 zł
***

***

 Powyżej to moje małe prezenty Świąteczne.
1. Z lewej kuleczki z Avon - brązujące. W ofercie są również rozświetlające. Jest to bardzo fajny i praktyczny produkt- starcza na długo, łatwo się aplikuje i odrobinę nadaje blasku- kuleczki są minimalnie perłowe:)
2. Po prawej róż w kremie Inglot. Pierwszy raz jestem w posiadaniu różu tej właśnie firmy i muszę go pochwalić gdyż ma przyjemny zapach, bardzo naturalny kolor, a także dłogotrwałość. Do minusów zaliczę przede wszystkim to, że trzeba go sporo nałożyć aby rzeczywiście dał nam porządany kolor i przez to własnie jest mało wydajny.. :( mam go miesiąc, a już widzę jak szybko go obywa.
***

Ta paletka cieni z Avon zbiera mało pochwał z tego co zauważyłam:) Ale dla mnie jest perfekcyjna, ponieważ: kolor najjaśniejszy matowy- to moja baza w wielu makijażach, zużywam go w zastraszającym tempie; złoty- to dodatek i cień do rozcierania w makijażach wieczorowcyh (ma delikatne drobinki); pomarańczowy- to ratunek gdy zapomnę różu- nadaje policzkom miły i ciepły odcień.. a szarego nie używam;p
Traktuje to jako takie moje małe 3 w 1 ;)
***

 A to mój ostatni BOSKI zakup :D Perfekcyjny Makijaż Bobbi Brown. Ponieważ trafiłam na to na wieeeelu blogach, postanowiłam sama wypróbować. Cena trochę odstraszająca, ale warto poszukać na allegro prywatnych osób, które sprzedają za niższą cenę. W moim przypadku: koszt 55zł z przesyłką ;)
Jednak to rzadkość, bo widzę, że ceny wahają się od 52-70zł
Ale do rzeczy.. książka ma wiele cennych informacji. Dzieli się przede wszystkim na dwie części: podstawy i część dla profesjonalistów. Ja czytam wszystko:) od deski do deski. Doświadczenie Bobbi jest bezcenne, więc wszystkie informacje wchłaniam jak gąbka. Dla wielbicieli sztuki makijażu- Lektura naprawdę godna polecenia !!!


Ciężko było przebrnąć, ale to naprawdę koniec ;)) mam nadzieję, że każdy znajdzie coś ciekawego w moim wypracowaniu ;p

pozdrawiam i caluję ;)) ;*

17 komentarzy:

  1. po pierwsze gratuluje wygranej zasłuzona :))) makijaż jest piekny, mocny i eteryczny zarazem love :)) przyzxnam, że sama zagladnelam na strone tejże marki i maja takie tanie kosmetyki, że chyba sie kiedys na cos skusze :) ciekawia mnie roze w kremie Inglota, szkoda ze malo wydajne..ksiazki to tylko pozazdroscic!!! :)a najbardziej ziantrygowalas mnie tym pudrem pedze poogladac ta strone :))) fajnie, że w końcu jesteś :))) pisz i maluj częściej :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny make up , świetne rzęsy! Co do zakupów to za każdym razem co jestem w H&M zastanawiam się nad tymi pędzlami i dobrze że ich nie kupiłam bo nie znoszę jak mi się łamie i osypuje na twarz włosie :) także dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten dwustronny pędzel z H&M- super jest! I gratuluję 3-ciego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle wyglądają przyjaźnie;-)
    a makijaż jest rewelacyjny, rzęsy cudownie wyglądają- spojrzenie jest takie miękkie

    OdpowiedzUsuń
  5. W kwestii tego tuszu - mam go i na początku też sklejał i w ogóle był strasznie mokry jakiś. ;) Teraz (po jakichś 2 miesiącach) jest o niebo lepiej, więc cierpliwości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś podkład BioDetox i był to jeden z najgorszych moich zakupów! makijaż śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż rzeczywiście piękny. Ale masz fajne oczka! Trójkolorowe. ;)
    Co do Bourjois to miałam odlewkę podkładu BioDetox i tak jak sauria80, mam arczej niemiłe wspomnienia.Inlotek jest boski!;)
    Fajnie, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Dzięki za miłe przywitanie !!!

    zoila- zwłaszcza ta strona do podkładu !:)
    redhead- dzięki;D mam nadzieję, że w moim wypadku będzie tak samo.
    sauria Dusiołek- masakra.. to rozumiem że ta cała seria detox jest do bani ;// dobrze że kupiłam w cenie promocyjnej !!

    Gaffi Monica Anna- dziękuję bardzo;)) a rzęsy akurat dorwałam na jakiejś wyprzedaży :D Puder jest moim MUST HAVE :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się,że nagroda dotarła:* Nie miałam nigdy nic z Ben Nye,ale z tego co opisujesz puder jest fajny:-)I kolor lakieru śliczny!Na lato bedzie cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki:) Co do książki ja kupiłam swoją za 50 zł i darmową przesyłką:D Też jestem bardzo zadowolona z zakupu. W sumie tooo dostałam ją na urodziny:) Co do zakupów - fajne cacka:D
    Sama mam chrapkę na kilka:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ten róż w kremie bardzo mi się spodobał, kolor jak dla mnie bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super zakupy
    dodaję do obserwowanych
    chętnie poczytam więcej ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. ten szarawy brąz ja używam do podkreślania brwi jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  14. serio?:D kurczę Ty masz RACJE !! on będzie idealny :D

    Dzięki:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. masz świetny kształt oka :)
    i na prawdę talent, wszystko takie idealne, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż, u mnie ten korektor lepiej sprawdza się na jakieś zmiany niż pod oczy.

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...