piątek, 20 stycznia 2012

Piękno Włosów

Jak to jest, że wystarczy mocniejszy makijaż & zmiana fryzury aby poczuć się 100 razy lepiej?:)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać efekty 2 sesji zdjęciowych, z których zdjęcia trafiły na stronę warszawskiego Salonu Fryzjerskiego Daily Beauty. Nie powiem żebym często bywała w dobrych salonach fryzjerskich, ale ten należy do tych, które trzeba odwiedzić:) wprost ubóstwiam sposób w jaki pracujące tam fryzjerki czeszą :) a w szczególności jedna- ta która wykonała moją metamorfozę- P. Dorota :) Do tego moja kochana kolezanka O. jest tam na stażu- a wiem, że ma dryg do tego co robi i przede wszystkim jest to jej pasją (jak to fajnie będzie mieć koleżankę fryzjerkę:)) hiehie).
Wracając do tematu sesji.. Myślą przewodnią jednej z nich było naturalne piękno, wydobyte z jakiejś szarej myszki:) Wykonane zdjęcia były przeznaczone na konkurs Loreal, w którym P. Dorota zgarnęła wyróżnienie.
Miałam duże szczęście móc uczestniczyć w sesjach i w pierwszej z nich zająć miejsce dobrze mi znane- wizażystki, ale także to mniej znane i lubiane- miejsce modelki ;D Nie powiem żeby było łatwo:D Poraz kolejny musiałam się zmagać z moim lękiem przed obiektywem ;p


Ale efekty zobaczcie sami :))

Wprost ubóstwiam takie fryzury:) Naturalne loki, u góry upięte, delikatnie opadające kosmyki.
***


***

Makijaz oczu:
-delikatne kolory brązu (essensce) i zieleni (inglot)
-cieniutka i subtelna kreska linerem (essence)
-tusz do rzęs stosowany z umiarem (maybelline)

Poniższe zdjęcie, mimo że nie znalazło się na stronie postanowiłam je wstawić, bo nalezy do moich ulubionych;) Poza tym z tego właśnie powodu nie podległo żadnej obróbce.
***

Poniższe zdjęcia przedstawiają  wyniki drugiej sesji, tym razem wykonanej na potrzeby strony internetowej salonu- Daily Beauty. Moja ukochana modeleczka D., którą widziałyście już nie raz na blogu, miała dość ekstrwawagancką i niecodzienną fryzurę.. ale piękną i imponującą <3

W tym wypadku makijaz był mocniejszy- grafitowy. Niestety jak wiadomo zdjęcia skupiają swoją uwagę przede wszystkim na włosach, ale jeśli tylko dostanę więcej zdjęć- wyszukam czegoś aby móc go Wam pokazać. 
***

..Wystąpiła równiez w klasycznej wersji z rozwianymi włosami.
***

Mam nadzieję, że wpadło Wam coś w oko :) Ceiakwych zapraszam na stronę, jednak pamiętajcie, że na razie jest jeszcze w fazie "tworzenia" tak więc zdjęć będzie coraz więcej i mam nadzieje, że makijaże również będą mojej "produkcji" ;P :))



całuję ;* ;)



10 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia. Moim zdaniem nie masz co się bać obiektywu. Jesteś bardzo fotogeniczna:) Nie to co ja^^ My z aparatem to sie naprawdę nie lubimy:D a 2 sesja... fakt make upa nie widać ale te włosy. Zwariowałam:D Bardo pomysłowe:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosz.....jesteś przepiękna, masz świetną urodę :) taka delikatna niby subtelna a z pazurem :) Czego Ty sie boisz? z chęcia porobiłabym Ci zdjęcia, mimo że fotograf ze mnie amatorsko amatorski :) zycze Ci jak najwiecej sesji, w których będziesz modelką i wizażystka :))) makijaż idealny :) a fryzura wow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. how cool! I really fell for the black and purple super thick braid! so nice photos!//Azure

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie extra, taka niby delikatna ale kolczyk dodaje pazura;) Śliczne ci w lokach

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjęcia!
    jeżeli masz ochotę zapraszam do udziału w moim pierwszym rozdaniu:)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa ostatnie zdjęcia są świetne :)

    Jeśli masz ochotę i czas, zapraszam na bloga, na którym znajdziesz makijaże, recenzje kosmetyków i kilka zdjęć przyrody:D
    www.wizazmojapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję:)

    Monico:) To przyjeżdzaj do Warszawy !;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fryzury są genialne.. ale warkocz miażdży :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...