sobota, 7 stycznia 2012

Usta Na Pierwszym Planie

Czy na karnawał malujemy odważnie tylko oczy ??
Otóż mam parę propozycji dla tych dziewczyn, które chciałyby odejść od standardów i postawić na
usta
Niewiele trzeba aby wykonac taki make up. Wystarczy, że oczy pomalujesz klasycznie w beżobrązach, szarościach itp. - tak aby nie zwracały zbyt dużej uwagi. Dzięki temu masz duże pole manewru aby to wlasnie ustom nadać ten niepowtarzalny wygląd ! 
NIESTETY Z POWODU KOPIOWANIA ZDJĘĆ Z TEGO POSTA JESTEM ZMUSZONA WSZYSTKIE OZNACZYĆ ZNAKIEM WODNYM- CO ZNACZĄCO WPŁYWA NA ICH PRZEKAZ.. 
***
Możesz całkowicie zmienić ich wygląd:

 - za pomocą kolorowych szminek,
- rozświetlając błyszczyk drobnym brokatem,
- pomalować na dowolnie wybrany wzór,
- zatopić cukier w szmince
- dokleić złote drobinki, gwiazdki.. itp itd :)

***

***

***
***
Te wszystkie piekne zdjęcia zostały wykonane przez fotografa, którego prace bardzo mi imponują :)) Michał Chmurski wykonuje tez zupełnie inne ciekawe fotografie, które warto obejrzeć na stronie:
Michał Chmurski

W końcu się udało i mam sfotografowane usta tak jak tego chciałam- wyraźnie, dokładnie i niepowtarzalnie :)) Tak więc duże podziękowania.
***

***

***

***

a to.. :)) jedno z moich ulubionych zdjęć !!
***

***

***

Propozycje makijażu ust, które już padły na tym blogu możecie zobaczyć tutaj:

 jak natura je stworzyła..;)
całuski ;*



na pożegnanie: 
***
***
Przypominam, że wszystkie zdjęcia z tego post'a są własnością Michała Ch.. Tak, więc zabrania się ich kopiowania!

22 komentarze:

  1. Amerykańska flaga jest de best!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście pięknie wyglądają, ale przy mojej skłonności do zjadania błyszczyków obawiam się że za długo by się nie ostały. Te cukrzaste są świetne. ;) Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. te ostatnie różowe cukrowe zdjęcia są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :) brokatowe są bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham Twój talent !
    usteczka cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ok ok chodź tu pozbieraj moją szczękę z ziem...te wszystkie usta Twoje własne? sam sex;] a makijaże ust genialne, zreszta foptograf tez mnie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. efektowne i bardzo apetyczne ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i cieszy mnie, że się podobają :) !!

    Dusiołek to zrób cukrowe- przynajmniej będzie smacznie !! haha:D

    Monica proszę Cię!:D Nawet nie wiesz ile cierpienia kosztowało mnie "pozowanie" :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne usta!
    Proszę sprawdź pocztę;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. mistrzostwo http://2.bp.blogspot.com/-7CjRBzdgCic/TwiUcy-3awI/AAAAAAAAAjM/NjK6IlbXg_g/s1600/IMGP0032.jpg :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo te cukierkowe sa sliczne!!Pozdrawiam

    www.mon-papillons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje ślicznie:) Btw śliczne usta. Chyba mnie zainspirowałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne usta! Idealne na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super makijaz ust. :) Ogolnie fajny blog obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz usta stworzone do tego, by je fotografować :)
    świetna sesja

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny post, jeszcze się z takim nie spotkałam. Naprawde mnie zaciekawiłaś i zainspirowałaś;))

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...