poniedziałek, 30 stycznia 2012

Vampire Look

"Piją krew i/lub duchową energię, tną się żyletkami i przyzywają demony – wampiry są wśród nas"
cytat z artykułu "Wampiry - "Wampiry" są wśród nas?!" ze strony True Blood - Czysta Krew

Niektórzy malują się na kolorowo, inni zakładają maski, a jeszcze inni bawią się na balach przebierańców..

Właśnie się zorientowałam, że nie pokazałam Wam makijażu, który wykonałam na sylwestra. Niestety przyznaję, że nie jest dopracowany, ale czasu było bardzo bardzo mało (w końcu jeszcze musiałam siebie pomalować;)). Jak widać na załączonych obrazkach mój model zażyczył sobie Wampirzego wyglądu. Aby wykonać taki m-up wystarczy nam:
  • biały podkład, kamuflaż, szminka bądź farbka do twarzy. Korzystałam z paletki kamuflaży lancrone
  • puder transparentny bądź wybielający. Osobiście wybrałam transparentny z essence
  • czerwona konturówka, tak jak np. z golden rose
  • szary/grafitowy cień do oczu, np my secret, essence. Do cieniowania
  • sztuczna krew. U mnie jak zwykle jest to mehron

Aby makijaż utrzymał się całą noc sylwestrową przed makijażem przetarłam twarz tonikiem, nałożyłam bazę pod podkład Dax cosmetics i wszystko utrwaliłam fixerem ben nye'a
***


 ***

Z czystej ciekawości szukałam ostatnio informacji o Wampirach i trafiłam na dość przerażający i szokujący artykuł o pseudo Wampirach. Zachęcam wszystkich do przeczytania, ponieważ to naprawde niebywałe co ludzie wyprawiają...

***


See ya ;)



14 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaa. I jak ja teraz zasnę?

    OdpowiedzUsuń
  2. zajedwabiste uwielbiam jak pokazujesz charakteryzacje:)))) love love ;]]a artykul przeczytaam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta krew wygląda przerażająco. D: Mimo wszystko stylizacja jak najbardziej na plus.
    Lubię wampirzaki. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, Ty się marnujesz kochana!! A model groźny:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jak Bill z True Blood :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cool! it's really gory!
    oh, and check out our blog, there's an award with your name on it!//Azure

    OdpowiedzUsuń
  7. można się wystraszyć :) Bardzo realistyczny make-up

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...