poniedziałek, 20 lutego 2012

Pierwsze spotkanie z MOLLON Cosmetics

Jeszcze do niedawna byłam zielona jeśli chodzi o Mollon Cosmetics, ale ostatnio to się zmieniło. Mała, ale z ciekawą zawartością paczuszka przyszła do mnie kilka dni temu. a w środku znalazłam:
  • Rainbow Touch cienie i baza pod makijaż- Smokey Eyes Mat
  • VoLip Volume Lipstick Pomadka kolagenowa- Naturalny Koral
  • Dermoconcealer Korektor Dermatologiczny- Rozświetlający
Kilka słów o tych i wielu innych kosmetykch możecie znaleźć m.in. na Mollon Cosmetics/ Facebook

    Rainbow Touch cienie i baza pod makijaż- Smokey Eyes Mat
    Od razu moja uwaga skupiła się na paletce do wykonania smokey eyes. Dla mnie ?! Po prostu idealnie ;)) To jeden z moich ulubionych makijaży, ale żeby go wykonać tak naprawdę korzystałam z trzech różnych paletek, gdzie na jednej miałam kruczą czerń, na inne odcienie szarości, a na kolejnej kolor bazowy- w końcu artystyczny bałagan to moja specjalność.. Tu, mam wszystko w jednym, ładnym i dość solidnym opakowaniu z lusterkiem. Paletka bardzo mi się przydaje prawie każdego wieczoru. Zwłaszcza, że cienie są bardzo trwałe i mocno napigmentowane. Malowanie nimi jest proste i szybkie.

    Poniższy makijaż wykonałam za pomocą cieni z ww paletki: biel, szarość i kolor bazowy. Czarny sobie tym razem darowałam, ze względu na mocną kreskę. Białą kreskę wykonałam "na mokro" cieniutkim pędzelkiem.
    Niestety zdjęcie prawie w ogóle nie oddaje realnych kolorów- wykonane zostało moją gównianą komórką ;p Aparat fotograficzny chwilowo niedostępny :((
    ***
    ***

    Dermoconcealer Korektor Dermatologiczny- Rozświetlający
    Kolejnym wypróbowanym kosmetykiem stał się korektor rozświetlający. Jego wygląd napawał mnie niezdrowym optymizmem ;p  Opakowanie dość solidne, subtelny design i wygodna aplikacja. Ponieważ mam małą obsesje na punkcie swoich cieni pod oczami chętnie próbuję płynnych korektorów. Wg producenta:

    "tuszuje cienie pod oczami, oznaki zmęczenia oraz drobne przebarwienia, wygładza i spłyca zmarszczki, zawiera nawilżający kwas hialuronowy, rozświetla zapewniając cerze nieskazitelny, wypoczęty wygląd i równomierny koloryt". źr. Mollon Cosmetics/ Korektory

    No cóż.. Niestety ze wszystkim się nie zgodzę. Jeśli chodzi o zmarszczki to sprawdzając na cerze dojrzałej rzeczywiście nadaje się i optycznie je wygładza. Daje również znaczące rozświetlenie skóry pod oczami.. Jednak cieni nie kryje prawie wcale ;p Jak są tak były. Tak więc trzymam go na lato, kiedy skóra będzie opalona i cienie ledwo widoczne- wtedy będzie ok, nie będzie zmieniał kolorytu mojej skóry, a jedynie ją rozświetlał.


     VoLip Volume Lipstick Pomadka kolagenowa- Naturalny Koral
    Szminek używam tak rzadko, że chyba już rzadziej nie można :)) :p Przyznam, że po prostu tego  nie lubię. Zazwyczaj szminki wchodzą we wszystkie maleńkie nawet zmarszczki i je podkreślają, każdą suchą skórkę widać sto razy bardziej, szybko się zacierają.. itp itd. Ale tutaj akurat zostałam zaskoczona i to bardzo pozytywnie :)) Oczywiście wymienione przeze mnie wady dotyczą również i tej szminki, ale jej kolllooor ... achh <33 Pierwszy raz od chyba 3 lat tak bardzo urzekł mnie kolor szminki. Jest niezwykle kobiecy i kuszący. Uwielbiam tę szminkę, ubóstwiam! Producent zapewnia, że pomadka zwiększa objętość warg i to się akurat zgadza. Jestem pewna, że sięgnę po nią poraz drugi, ale wyłącznie z powodu koloru- jakość nie wyróżnia się niczym szczególnym od innych łatwo dostępnych w drogeriach szminek.

    Lista sklepów, w których można kupić kosmetyki Mollon C. znajduje się na stronie Mollon cosmetics/ Mapa sklepów.



    Pozdrowienia ;))

    24 komentarze:

    1. ale śliczny makijaż oka! :D

      OdpowiedzUsuń
    2. ja z mollona to znam lakiery i mam tester pudru ktory pachnie bazarowo ;D cienie super wyglaaja:))) a ja tam lubie szminki ostatnio ale no lubia włazić tam gdzie nie trzeba ;]]]

      OdpowiedzUsuń
    3. Ślicznie Ci wyszedł makijaż <3

      OdpowiedzUsuń
    4. ten korektor mnie zaciekawił, a makijaż cudny!

      OdpowiedzUsuń
    5. jakiego korektora używasz pod oczy? Ja też mam straszne cienie, i nie mogę znaleźć odpowiedniego w rozsądnej cenie :/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Kochana ! :))
        Bourjois Healthy Mix !!!! Jest genialny ! Trzyma się dość dobrze, w ciągu dnia muszę pare razy poprawić. Ale naprawdę świetnie kryje, nie roluje się itp.!! Koszt ok 40 zł . Ale baaardzo wydajny, pojemność 10 ml. Tylko nie kupuj tego detox z kulką, bo jest tragiczny :|

        Usuń
    6. Love this one! Your eyes looks amazing!
      Phlox

      OdpowiedzUsuń
    7. ja posiadam tę pomadkę w czerwieni i bardzo ją lubię,za opakowanie,kolor,za wygląd na ustach i trwałość,u mnie ta czerwień trzyma sie solidnie,aż ciężko sie zmywa..I super makijaż!

      OdpowiedzUsuń
    8. Miałam duże problemy z podjęciem decyzji i czuje się winna bo więcej osób zasługuje na nagrody nie wiem czy jeszcze będę organizować takie konkursy chyba zostanę przy giveaway'ach :(

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Halo Gosza why ?? :D no co Ty !! przecież nikt nie czuje się urażony !! Konkurs był fantastyczny i zachęcił mnóstwo dziewczyn do stworzenia wyjjątkowych makijaży !! :)

        Usuń
      2. a widzisz ja się czuje jak kat po egzekucji xD myślę że z czasem mi przejdzie ale nie wiem czy organizować konkursy czy tylko giveawaye xD

        Usuń
      3. hahahahahaha.. :D co za porównanie.. ja nie mogę :DDD
        ale skoro tak to lepiej giveawaye, bo nie chce narazić Cię na niepotrzebne stresy i zawały serca :))))

        Usuń
    9. tez mam problem z cieniami i ciagle szukam korektora ktory zakryje je i przy tym bedzie nie zadrogi ;d
      a pomadka mnie urzekla:)

      OdpowiedzUsuń
    10. Bardzo fajne te cienie, ładne kolory, pomadka też! :)

      http://inbluejeans-kasia.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    11. ładny makijaż . Zapraszam do mnie .

      OdpowiedzUsuń
    12. u mnie znów KONKURS to nie zapomnij zostawić maila kochana ♥

      OdpowiedzUsuń
    13. Makijaż jak zwykle boski. :)
      Mnie korektor jak zwykle ciekawi najbardziej.

      OdpowiedzUsuń
    14. Jeszcze nie miałam styczności z żadnymi kosmetykami od nich :)

      OdpowiedzUsuń
    15. Szminka wygląda zachęcająco:) Ja z Mollona mam lakier (fajny), róż (średni) i szminkę ochronną w starsznie brzydkim opakowaniu;)

      OdpowiedzUsuń

    Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...