środa, 29 lutego 2012

Stygmaty

"...albowiem ja znaki Pana Jezusowe noszę na ciele mojem" (Gal 6,17)
Stygmaty są zjawiskiem obserwowanym u niektórych chrześcijańskich świętych i mistyków, dla którego nie przedstawiono jeszcze żadnego zadowalającego wytłumaczenia. Składa się ono z pojawiających się na ciałach osób żywych, ran lub uszkodzeń odpowiadających ranom ukrzyżowanego Chrystusa.
Encyklopedia Britannica

***


***

***
Czas najwyższy na charakteryzację...
Stygmaty w moim wykonaniu to:
- 3-D Gel mehron
-paleta to ran i otarć F/X Ben Nye
- Stage blood mehron
- Klej Pros-Aide Adhesive
- Theatre blood  Jofrica Cosmetics
- 2 gwłoździe/ śrubki
***

***

Mam nadzieję, że nikt nie poczuł się urażony ;))
pozdrawiam

44 komentarze:

  1. Aż głupio pisać, że się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow super efekt :)
    podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. powinnas charakteryzowac do filmow efekt bardzo realistyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh :)) dziękuję, nawet nie wiesz jak bardzo o tym marzę :)

      Usuń
  4. a fuj! :p
    swietnie co to wyszlo - naprawde mistrzunio! :) znalazlas swoje powolanie, hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. obrzydliwe ..... CZYLI SUPER :) !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow great effect!!!!!!!!
    Have a nice day!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! You've done an excellent job on this one. It really looks gross. Superb!
    Phlox

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana zapraszam na rozdanie u mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam wczoraj własnie ;** zajebiste :D Na pewno wezmę udział !

      Usuń
  9. Uuu. aż mi się gorąco zrobiło :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło tak realnie, że aż mnie zemdliło. :P
    Ha, co raz bardziej podoba mi się taki kierunek wizażowania. :) Można nieźle przestraszyć ludzi na ulicy. Próbowałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm:))) nie, ale ciekawa propozycja:)

      Usuń
  11. naprawde genialnie to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie wyszlo :) Wygladaja bardzo realistycznie :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. powalające wręcz genialne naprawdę super :)

    http://www.biemi-bo.blogspot.com/2012/02/uwaga-biemi-rozdaje.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje serdecznie za tak cieple slowa sa dla mnie wazne :)) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. oo matko masakra ! W pozytywnym znaczeniu ! Rewelacyjnie to zrobiłas !

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog !
    Proszę pomoż mi rozkręcić mój ;*

    Pozdrawiam !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. polecam bardzo moze moja opinia zacheci cie do tego w co wierze, naprawde warto a efekty nie do proownania z kredka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć! Zapraszam na rozdanie u mnie: http://kim-makijaz-paznokcie.blogspot.com/2012/03/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeszłaś samą siebie ! cudownie, ale trochę strasznie, w dobrym oczywiście tego słowa znaczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zatkało mnie...efekt jest..

    OdpowiedzUsuń
  21. o mamuniu, ale odważny post, jestem pod wrażeniem, super wyszło !
    Niesamowity blog, będę zaglądać czasem :)
    Zapraszam do siebie:
    www.abc-un.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjna charakteryzacja...mmmm jak ja chciałbym tak potRAFIĆ:)
    Dodałam posta o tym oczyszczniu żelatyna i mlekim..jak masz ochotę to zajrzyj na ostatniego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Twoje posty z charakteryzacjami!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow .. wyglada to bosko , nieziemsko realistyczny efekt

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjnie ci to wyszło!!!! Jakbym zobaczyła to zdjęcie w necie to bym pomyślała, że faktycznie ktoś ma śrubkę w dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czesc :) Chcialem zapytac czy Pros Aide klei z sila "kropelki" czy "super glue". Bardzo prosze o odpowiedz i z gory dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak mam Ci odpowiedzieć :D To jest zupełnie inny klej. Na pewno nie klei tak jak kropelka, ponieważ musi być na tyle elastyczny żeby dobrze trzymać, ale żeby można go było bez większych problemów odkleić od skóry. Nie twardnieje też tak jak kropelka. Jest trochę "ciągnący".

      ...Po za tym nie wiem jak klei super glue.. :P

      Usuń
    2. To jest cos pokroju mastixa z kryolanu? Bo zakupilem go i to byl blad :P Potrzebuje bardzo mocny klej do implantow wlosow :P moze znasz jakies scecyfiki?:) Super glue to tansza wersja kropelki jak cos sklei to nie ma zmiluj sie :)

      Usuń
    3. Nie znam mastixa z kryolanu, tylko z mehrona. Ale pewnie są podobne..
      Pros aide jest do klejenia protetyków i np silikonowych odlewów.
      Jest świetny. Ale do zarostów, włosów najlepszy jest mastix. Z tym że to zależy czy implanty są na silikonie czy na tiulu ?

      Usuń
    4. Wyglada to na silikon bo troche gume przypomina :P Ten mastix to jakas katastrofa..nie trzyma nic a nic. Myslalem ze pros aide rozwiaze moj problem no ale skoro mowisz ze i on jest taki ciagliwy to mnie nie urzadza :( Jesli dobrze zrozumialem to te gwozdzie przy mocniejszym pociagnieciu by odpadly?

      Usuń
    5. Tak! zdecydowanie by odpadły.

      Radzę Ci napisać do właściciela sklepu Perman www.charakteryzacja.com tam znajdziesz mail. I poproś go o radę. Zapytaj czy ma coś takiego w sklepie

      Usuń
    6. Tak zrobie. Dzieki :)

      Usuń
  27. bleee... podoba mi się :D już wiem jak nastraszyć ludzi c; zwłaszcza te podcięte żyły wyszły ci realistycznie. W ogóle, świetny blog dawno nie trafiłam na taką perełkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <33 Baardzo mi miło! Dziękuję :)

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...