piątek, 16 marca 2012

New Hair , new Make- up

Kocham zmiany !!!


 
Jak większość kobiet uwielbiam się zmieniać i dlatego nowy kolor włosów jak zwykle poprawił mi humor :))) ...Ale nowy make up jeszcze bardziej ;D Zazwyczaj nawet na wieczór maluję się standardowo jednak dziś naszła mnie ochota na zupełnie inny makijaż- trochę karnawałowy (nie powiem, że nie tęsknie za karnawałem..). Do tego ulubiona bluzeczka, kwiaty we włosach i jestem szczęśliwa ;D

Cera:
U mnie jest to zwyczajowo Maybelline Afinitone Golden Beige.
Wszelkie cienie pod oczami i niedoskonałości zakryłam korektorem bouriojs healthy mix 52.
Moim ulubionym i użytym tutaj pudrem jest transparentny ben nye, a róż ukochany i uroczy bell.

Zdjęcia robione w różnym świetle, z lampą, bez, itp

Oczy:
Czerń na oku na początku zaakcentowałam czarną kredką Elizabeth Arden, roztarłam i nałożyłam na to sypki cień z drobinkami my secret 11. Złoto to mieszanka Gosh (kolory z paletki Jamaica) i sypki cień My Secret 4.
Do tego czarne i długie sztuczne rzęsy- aby oko było wyraziste i trochę "kocie".
..bez kreski linerem też się oczywiście nie obyło ;D oczywiście dzięki essence.


Brwi:
Tym razem brwi podkreśliłam brązowym cieniem essence z paletki smokey eyes set. Zazwyczaj używam jednak kredki catrice.


Usta:
Połyskujący przezrozysty błyszczyk XXXL essence.

***

 Tutaj w końcu troszkę widać włosy :)))
*** 

***

My New Hair ;))) u góry jaśniejsze, a im niżej tym ciemniej...

Piękne włosy zawdzięczam warszawskiemu salonowi: Daily Beauty



..chyba Was zawaliłam zdjęciami ;p

36 komentarzy:

  1. Włosy masz świetne! :) Ten kolor dodajcie Ci niesamowitego charakteru.
    Makijaż rzeczywiście karnawałowy, kolorowy i niezwykły.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się to połączenie czarnego ze złotym ;)
    super wyglądasz w nowej fryzurce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor włosów :). Super kwiat :). Makijaż też bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. l mega makijaż ! ;) ( pozytywnie ) ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę mi się ten makijaż podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny makijaż ! :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolorek masz na tych wlosach :) a makijazyk odwazny, ale czemu nie szalec? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor włosów, miałam kiedyś podobny, ale źle się w nim czułam ;/ a oczy masz mega wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdemu pasuje. Znajoma sobie zrobiła i wygląda fatalnie.. ;p a ja też kiedyś zrobiłam sobie sama taki odcień rudego że wyglądałam paskudnie :)):p

      Usuń
  10. jesteś absolutnie piękna......rozwala mnie Twoja uroda jakbym była facetem zakochałabym się..makijaż zajbsity musze kiedyś na imprezę tak się pomalować! a włosy ..hm...uwielbiam rude włosy!!!!całość=ideał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No weź... ;)) <33

      ..Czerwienie się Monico :)))) ;*** Dziękuję ;*

      Usuń
  11. Makijaż idealny! A w tym kolorze Ci do twarzy;))
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne masz te włoski, a makijaż jak zwykle piękny (nudaaa:D) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam właśnie, że te płyny do demakijażu Ziaji są do niczego :/ nie miałam ich jeszcze i raczej nie kupię ;/ :P

    OdpowiedzUsuń
  14. osz Ty wredoto :) eheehhe , żarcik ;* dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  15. hej. :) zapraszam na moje pierwsze rozdanie. do wygrania lakiery i naklejki do paznokci oraz pędzelek do makijażu: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! i love your makeup especially the eye shadow! you totally rock it! ^_^



    by the way, wanna follow each other? ^_^

    fashionmoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. thank you so much for the prompt response!

    we're following back! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny makijaż i świetny kolor włosów. Całość komponuje się wspaniale!
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
  19. http://aleksandra-makijaz.blogspot.com/2012/03/z-racji-tego-ze-moj-blog-niedawno.html Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie makijażowym u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prze piękny makijaż! :D

    Zapraszam na rozdanie (konkurs) na moim blogu :)
    http://shizunia-redhead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. przesliczny makijaz, i te ogniste wlosy :) BOSKIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Kacha Ty sie nadajesz na gwiazde filmowa- jestes boska. MARTA Z LAWKI

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...