wtorek, 27 marca 2012

Przyjaźń przed obiektywem

"Czym dla ptaka są skrzydła, tym dla człowieka jest przyjaźń: wznosi go ponad proch ziemi. "
— Zenta Maurina Raudive



Całkiem nie dawno wpadłam na pomysł aby w końcu wykonać sesję zdjęciową z udziałem moich trzech najpiękniejszych modelek ;))

Na pierwszy ogień idzie moja najlepsza przyjaciółka G., którą mam okazję Wam przedstawić ;) G. jest bardzo fotogeniczna i ma wprost idealną twarz do malowania- piękne, wyraziste oczy i bardzo kobiece pełne usta <3


 <3 <3 <3


Oczy:

Powieki pomalowane są brązowym cieniem od essence i złotem z paletki Avon, czarną kredką rimmel podkreśliłam dolną linię oczu. Po przyklejeniu kilku kępek rzęs wykonałam cieniutką kreskę eye linerem essence. Tusz mój ulubiony- maybelline colossal volum' express. A dla rozświetlenia dodałam małe drobinki z oriflame :)))

<3 <3 <3


Te piękne delikatne loczki G. wykonała sobie za pomocą prostownicy :))

<3 <3 <3

<3 <3 <3


Cera:

Mój ulubiony podkład maybelline był bazą całego makijazu. Wybrałam tutaj mieszankę klorów: Golden Beige i Light sandbeige. Pudrem ben nye utrwaliłam makijaż.
Policzki to róż od bell i kulecki brązujące Avon.

<3 <3 <3

<3 <3 <3


...a to jedyna wada G., której nie cierpie :D 
<3 <3 <3

 Zdjęcia reszty dziewczyn będę wstawiała niebawem ;)) W kazdym razie zapraszam do oglądania, bo każda z nich miała wykonany zupełnie inny makijaż ;*


Pozdrawienia & buziaki ;))

24 komentarze:

  1. Właśnie się wściekałam na mojego blogrolla, że mi powyrzucał blogi i z uporem szukałam tam Twojego i znalazłam. :) Dobrze trafiłam.
    Cała sesja piękna, a makijaż świetnie oddaje charakter o ile dobrze mi się wydaje. :) Piękny i tajemniczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eheheh ;)) dusiołek, jakbyś zgadła :D !!

      Usuń
  2. pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne :) makijaż z pazurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa seria:) G. pewnie to czytasz.. jesteś piękną kobietą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjecie, swietny makijaz delikatny i nie przesadzony:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze zdjecie jest przesliczne, modelka i makijaz nic dodac i nic ujac

    super

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż a koleżanka śliczna tylko niech się czasem uśmiechnie ;]]] no i czekam na kolejne fotkiii!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na trzecim zdjęciu ani makijaż, ani modelka nie wyszła zbyt korzystnie :P. Ale ogólnie jest ok :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio ? :D ja jestem wprost zakochana w 3 !!! <3 to spojrzenie mnie rozwala :D

      Usuń
  8. przyjazn to niesamowicie wazny aspekt naszego zycia, kiedy wiemy ze ktos dzieli z nami nasze smutki i radosci, stawia przed nami rowniez wyzwania... I takim wyzwaniem jest chociazby ujecie kwintesencji jednej duszy na fotografii... Udalo ci sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna!ostatnie zdjęcie bombowe:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kobieta i piekne zdjęcia. Makijaż pierwsza klasa. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam
    ruda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia jak i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ladny makijazyk :) podoba mi sie bardzoo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :*:*:* dziękuję za te przemiłe słowa kochana :*:*:*

    a co do przyjaźni, to wiem o czym mówię ;) sama mam Taką Jedną, którą uwielbiam fotografować ;) zresztą jej fotki już nie raz pokazywałam...
    Przyjaźń jest bezcenna, życzę jej Wam na zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz wielki talent i ogromny potencjał...bardzo podoba mi sie styl w jakim przedstawiasz sztuke makijażu i zarazem fotografii......życzę powodzenia i dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. makijaż jest piękny, bardzo pasuje do urody modelki. :) poza tym świetnie podkreśla oko, nadaje wyrazu, pazura.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog!!! Będę zaglądać częściej

    OdpowiedzUsuń
  17. super podkreslone usta i oczy ;D mi się bardzo podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne makijaże zapraszam Cię do mnie jeżeli sie spodoba zachęcam do obserwacji http://marzenabartoszmakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. oj tak,piekna dziewczyna z genialnymi warunkami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziekuję, bardzo się cieszę, że tak się podobają :) zdjęcia były trochę robione spontanicznie, dlatego może to widać. :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...