sobota, 31 marca 2012

Z serii: Przyjaźń przed obiektywem

Przyjaciele to złodzieje czasu
 (oby jak najwięcej takich złodziei w moim życiu ;))


Tak jak obiecałam kolejne zdjęcia z sesji z przyjaciółkami ;))) Cieszę się, że dziewczyny są zupełnie inne- mogłam wykonać im kompletnie inne makijaże i żadna z nich nie będzie podobna.

M. ma delikatniejszą urodę, ale jest równie piękna :)
Kobieca i subtelna, obdarzona wyjątkowymi niebieskimi oczami <3


Mimo, iż M. ma wyjątkowo długie rzęsy postanowiłam jej wkleić po trzy kępki naprawdę gęstych i długich sztucznych rzęs.
Dzięki temu makijaż nabrał zupełnie innego- dość oryginalnego wyrazu.
<3 <3 <3


Cera:
Do wygładzenia cery użyłam podkład maybelline afinitone mieszanka dwóch odcieni: lightbeige i golden beige. Niedoskonałości zostały przykryte korektorem bourjois. Całość zafixowana pudrem transparentnym z ben nye.
Uwielbiam wyrazistą linie kości policzkowych M., jednak do zdjęć dodatkowo podkreśliłam ją różem i brązerem. Dodatkowo lekki połysk na twarzy nadał rozświetlacz essence z limitówki sun club.
<3 <3 <3


Oczy:
Kolory widoczne na powiece: Turkus- paletka sephora; Zieleń- inglot; Żółć- inglot z domieszką sypkiego błyszczącego cienia z my secret. Kreska została namalowana eye linerem od essence, zaś tusz klasycznie: Maybelline.
<3 <3 <3

<3 <3 <3


...i pomyśleć, że M. była kiedyś bondynką ;p
<3 <3 <3

<3 <3 <3


Uwielbiam to zdjęcie, a także Uroczy i dobrze mi znany uśmiech :)
<3 <3 <3



Pozdrawiam Cieplutko ;)))


28 komentarzy:

  1. piękna dziewczyna:) a makijaż super jaki dopracowany :))) cóż pozazdrościć modelki a modelce wizazystki ;]]] oby więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż:) modelka tez;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna modelka, piękny makijaż :) po prostu bjutiful!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie:)
    Zostałaś oTAGowana :) http://19shiny89.blogspot.com/2012/04/tag-bez-czego-nie-zasne-czyli-co.html Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny make up, dobrze, ze dokleiłaś te kępki, ekstra wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oczy naprawde piękne i do tego ten makijaż ahh bajka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, z przyjemnością je się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż i piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam jej kości policzkowe! podkreślone w ten sposów sa przepiękne... :) świetna robota :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, świetnie. Na prawdę cudownie wygląda Twoja przyjaciołka ;) makijaż na 6+!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow...rewelacja- pieknie Ci w tym makijażu:)
    Bardzo mi sie podoba taki look:)Dobra robota!!!
    A mam pytanie ale nei wiem czy zechcesz mi odpowiedzieć...
    mianowicie:
    Co musze zrobic aby miec miniaturki postów pod każdym postem tak jak masz to ty?
    Będę mega wdzięczna jak udzielisz mi pomocy w tym temacie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękni Ci kochana dziękuję, zrobiłam co trzeba i mam te upragnione miniaturki i to dzieki Tobie:) Muuuaaa!!!!!! Cmok! Cmok! KOchana jestes:)

    OdpowiedzUsuń
  13. naturalne rzęsy czy dolewane? ; ) Bo efekt jest wręcz niesamowity ; )

    Pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztuczne of kors :)))

      Aczkolwiek M. ma i tak niesamowicie długie rzesy- z tym że są bardzo proste i dlatego nie widać by ich było na zdjęciu :)

      Usuń
  14. świetny makijaż, naprawdę. Nieziemski! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. OO, super. Nie wiedziałam, że jest tego, aż tyle do zdobycia. Ja mam jedno- ale lepsze to niż nic prawda? Makijaż świetny, masz talent kobieto!

    Pozdrawiam Paulina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity makijaż i niesamowite zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, śliczności. Makijaż, zdjęcia, rzęsiska... całość! :)
    Zdolniacho!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny wspanialy makijaz w Twoim wykonaniu!!
    Pozdrawiam i wesolych swiat :)
    ruda

    OdpowiedzUsuń
  19. Baardzo mi sie pdooba efekt, nie przepadam jakos za zielonymi cieniami ale tak pieknie wycieniowalac, ze jestem pod wrazeniem swietnie to wyglada :))

    OdpowiedzUsuń
  20. ale ty jesteś ładna dziewczyna i ten make up bardzo ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  21. masz prześlicznie mega duze oczy

    OdpowiedzUsuń
  22. ahhhh, ale to nie ja !! :) To moja przyjaciółka!

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...