piątek, 6 kwietnia 2012

Changes, changes, changes...

Dziewczyny !!! :))
Chyba tym razem potrzebuję Waszej pomocy!
<3 <3 <3


Chodzę sobie w krótkich spodenkach po domu, a tu co widzę ? Moje uda, łydki i brzuszek bansują i trzęsą się jak galaretki ;)) ehm, nie żebym nie lubiła galaretek ;p ..

Jak wiemy czas mija bardzo szybko i tak naprawdę Wakacje tuż tuż... a co za tym idzie  ??!! Spódniczki, sukienki, krótkie spodenki, cienkie bluzeczki itp itd. Na dziesiątkach blogów widzę jak niektóre z Was solidnie ćwiczą i mordują swoje ciałka żeby pięknie wyglądać ;D i ja też tak chcę !!!!!!!! Moja przyjaciółka G., którą ostatnio miałyście okazję "poznać" również ćwiczy !! Od miesiąca !! A ja nic ... Nie żebym strasznie narzekała, bo nie chcę zrzucać kilogramów- ale...
chcę ujędrnić to co powinno stać w miejscu kiedy ja idę !


Doobrych pare lat temu byłam baaaardzo szczuplutka i wtedy było jak być powinno, ale ponieważ jestem prawdziwą kobietą to musiałam narzekać i zachciało mi się przytyć :)) Szkoda tylko, że nie pomyślałam już wtedy o ćwiczeniach...

Tak więc od dnia dzisiejszego ślubuję sobie wierność ćwiczeniom ujędrniającym moje flaczki :)


1. A6W
Czyli Aerobiczna Szóstka Weidera. Znacie? Są to ćwiczenia pomagające uzyskać płaski brzuch, a nawet wyrzeźbić mięśnie (czego akurat do szczęścia nie potrzebuję).

Jeśli ktoś z Was jeszcze o tym nie słyszał to warto przeczytać informacje znajdujące się na stronie: A6W, z której to równiez pochodzi poniższe zdjęcie.
Są to naprawde nie trudne do wykonywania ćwiczenia trwające 42 dni.
Pare lat temu udało mi się przejść przez ok 20 dni i efekty już były widoczne :)



2. Harmonogram ćwiczeń na nogi i pośladki
Czyli coś co naprawde daje wyniki, ale jak dla mnie jest potwornie męczące ;)) niby na pierwszy rzut oka łatwe ćwiczenia z niewielką ilością powtórzeń, ale kiedy juz się tego nazbiera... ughhh MASAKRA :]
 
Czyli w skrócie:
- przysiady -
- wznoszenie łydek -
- ćwiczenia na leżąco -
- ćwiczenia w podporze przodem -
- wstępowanie -
- skip -
- krzesełko -
 
Jednak jest w nich coś takiego, że cała gęba mi sie śmieje kiedy to robie :) Czuję jak pracują mi mięśnie, a moja wyobraźnia podsuwa mi piękne i jędrne ciało <3
 
Dokładne ćwiczenia z objaśnieniami jak i poniższe zdjęcie znajdziecie na stronie:
 
 
 
3. Rowerek, Leg magic, Hula Hop
Tutaj już bez harmonogramu i bez ciśnienia ;)) Wiadomo, że oprócz ćwiczeń, muszę zająć się pracą, nauką, życiem osobistym itp.. Jednak od wczoraj jeżdżę na rowerku i muszę przyznać, że to niewielki wysiłek, a czuję się po tym jak naładowana energią. Ponadto można przy tym oglądac filmy lub czytać książki ;p ;)))
W przypadku Leg magic to ta magiczna machina jest teraz u G. (w zamian dostałam rowerek;)), ale to tylko tymczasowo. Mam to urządzenie chyba od 2-3 lat, a żeby nie skłamać ćwiczyłam na tym hm... 2-3 razy ;p
Za to hula hop to cudowna zabaweczka, która przyczynia się do "zmniejszenia obwodu w talii, wyszczuplenia bioder, likwidacji tzw. boczków, wysmuklenia ud, spłaszczenia brzucha. Ponadto hula hop uelastycznia skórę i efektywnie spala tłuszcz." cytat ze str. Hula hop efekty
Po za tym jest przy tym świetna zabawa, można tańczyć i wygłupiać sie ;))
Ja mam takie zwykłe, ale w internecie już widzę Hula hop z "wypustkami" :D

Zdjęcia pochodzą ze strony: nokaut.pl 


No i Pierwszy dzień za mną !! :)))
Jestem bardzo podekscytowana, choć boję się, że to słomiany zapał ... i dlatego mam nadzieje, że będziecie mnie wspierać, a może nawet któraś z Was również zacznie ze mną ??!! ;)

Nie mam oczywiście zamiaru się przetrenować, więc jeśli tylko moje ciało będzie dawać sygnały, że nie nadąża zmniejsze dawkę ćwiczeń, ale na pewno nie zrezygnuję <3

***

achh.. i jak już zmiany to na całego :]
Znowu mi się znudziło moje uczesanie, tak więc obcięłam sobie wczoraj grzywkę.. i mam nadzieje, że żadna fryzjerka nie padnie trupem na widok tych nierównych strzępków :D


:)))


Całuję i pozdrawiam, w szczególności tych ćwiczących i cierpiących razem ze mną ;)





29 komentarzy:

  1. grzywka fajna, zadziorna
    hula hoop daje fajne efekty (poluję na duże z masażerem)
    polecam też rossmanowską szczotkę masującą (recenzowałam u siebie, ale u innych dziewczyn też były recenzje :). świetnie nada się na pupę i uda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz??? zaraz biegnę do Ciebie przeczytać :)

      P.S. Dziękuję ;*

      Usuń
  2. no pięknie ! że masz grzywkę dowiaduję się z Twojego bloga ! hehe :) ślicznie wyglądasz a ten brzusioooo mmmMmMMMmmm :) TWOJA G. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ten brzusio, to wiesz.. zdjęcie z Liceum , wieć JAKIŚ czas temu :D
      Grzywka.. eheh:D to miał być suprajs ;)

      Usuń
  3. Smaruj sobie skórę ujędrniającymi kremami, z Lirene wyszedł całkiem fajny. Wbrew pozorom one naprawdę pomagają :).

    OdpowiedzUsuń
  4. To wytrwałości w ćwiczeniach :))
    Ja niestety jeszcze nie zaczęłam ćwiczyć :( Obiecuję sobie z miesiąca na miesiąc i się nie udaje :( Ale po świętach zaczynam się już brać za siebie - już niestety muszę! ;)
    A grzywka super :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chciala troszke przytyc a nad brzuszkiem popracowac:D
    wytrwalosci:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny brzuch... i ten kolczyk :) Włoski fajne również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych ćwiczeniach ale jakoś mnie nie zachęciły , ja skaczę na skakance ponieważ mam masywne nogi ( niestety duże mięśnie ) , oraz robię brzuszki i piję skok pomidorowy , sok na początku dawał duże efekty na brzuch ale potem przestałam pić z tydzień zaczęłam i już nie mam płaskiego brzuszka aż tak ale robię dużo brzuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie wiem :) Zaczynam brać się od poniedziałku ;) A wsparcie jak najbardziej się przyda ;) Trzeba się nawzajem wspierać! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię Cię jesteś taka ładna zajbista ubóstwiam Twoją urodę, a Ty mi nie gadaj o jakiś tam trzęsacej się zapewnie skórze, bo ja do zrzucenia mam ło żesz sporo kilosów ;/ ejejejej..trzymam kciuki za ujędrnainie, hula hop podobno dobre! A6W to ja próbowałam ze dwa razy i tak do 10 dnia max docierałąm :D nie dawałam rady dłuzej ;] a teraz to mam problemyz kręgoslupem i tych cwiczeń zwyczajnie bym nie dała rady robić, bo A6W dosyć obciąża kręgosłup więc uważaj na niego! Na ujędrnianie myślę, że dobre jest też pływanie :) grzywka jest ekstra jak z salonu fryzjerskiego :) piękna Ty! i wesołych Świąt!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wszystkim za Ciepłe słowa :))

      Moniu, doprowadzisz mnie w końcu do samouwielbienia ;) hehe ;* dziękuję bardzo ;)

      A6W rzeczywiście bardzo daje na kręgosłup.. staram sie nie przetrenować;/

      Usuń
  10. dziękuję za pomoc w sprawie brwi! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ALE TY JESTEŚ ŚLICZNA, A JAKA FAJNA,.,, dzieki ci kochana za to że w ogóle interesuje Cię mój stan twarzy:)Dziękuję Ci bardzo...naprawdę, mam nadzieję że częściej będziesz do mnie zaglądać..bo naprawde bardzo symptayczną osobą jesteś:)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt oraz mokrego Śmingusa Dyngusa:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie grzywka wygląda super ;)
    mój zapał jest własnie słomiany 2 dni ćwicze dwa nie i tak w kółko ;(
    aaaa potrzebowałabym chyba osobistego trenera :P

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja bym chciała taki brzuch! (Twoje zdjęcie będzie moją motywacją!)
    niestety żeby ujędrnić to muszę najpierw spalić... :D ale już myślę o karnecie na fitness, studiuję na I roku więc mam WF (zapisałam się na spinning - pedałowanie przez godzinę :D) no i planuję zacząć biegać razem ze współlokatorką :)
    niestety ile razy zaczęłam a6w tyle razy nie skończyłam... ale za Ciebie trzymam kciuki!
    a grzywka jest super, idealnie do Ciebie pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  14. 6 weidera daje spektakularne efekty, życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedys tez bralam sie za weidera, po tygodniu stwierdzilam ze to nie dla mnie :D Nie no fajna grzyweczka, teraz nawet nierowne wygladaja na szalowo modne :D Bardzo ci fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pigment z blyszczykiem na ustach? :D i dalo sie to rownomiernie rozsmarowac? :D ciesze sie ze moglam pomoc :):*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana dopadł Cię TAG :)http://agua-y-feugo.blogspot.com/2012/04/50-pytan-do-mnie-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż jak zwykle piękny!
    Ja ćwiczyłam 6w, ale mój kręgosłup tego nie zniósł zbyt długo. Jakoś ciężko mi się zabrać za ćwiczenia :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się już cellulitem zajmuję od tygodnia mniej więcej, ale na ćwiczenia jestem zbyt leniwa. Chociaż chętnie wróciłabym do pilatesu. Mmmm.
    Dawaj znać koniecznie jak Ci idzie. ;)
    Wiosenne szaleństwo na ujędrnianie czas zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  20. No witam, tez mi się wydaję ze to co miałam na buzi mi schodzi, jednak boję się że nie zejdzie do końca...juz półtora tyg to jest a ta masc Tormentiol stosuje 6 dni i boje się że to nei zejdzie:(
    Pisałam do tej babki co sprzedała mi ten syf..ale nie odpisała nic - zero kontaktu...nadal będzie sprzedawała ten syf i nikt jej nic nei zrobi na to:(smutne to jest ....ze ja cierpię przez jej obojętność i sprowadzanie dziadostwa:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Kremu z Tołpy nie miałam, ale w takim razie wypróbuję kiedyś :)

    No właśnie nie zaczęłam :( I jestem zła na siebie :( Ale właśnie wróciłam do mieszkania swojego, gdzie mieszkam na studiach i już od jutra się biorę za siebie :)Mam nadzieję, że tu łatwiej będzie mi zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O mamo, nigdy nie rozpoczęłabym 6 Weidera, nie dałabym rady jej skończyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dałabyś radę !! ;) Trzeba wierzyć w swoje siły !! :)

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...