czwartek, 26 kwietnia 2012

*Mój Karnawał Powrócił*


"Po każdym spojrzeniu w niebo zostaje w oczach nieco błękitu."
Aleksander Kumor






..w moim przypadku pozostało trochę na rzęsach (;

Mimo wiosny, ciepłych kolorów, zielonej trawki i żółtego słoneczka ja nadal tęsknie za blaskiem, czarną kreską i zakręconymi rzęsami. Moja propozycja makijażu jest odważna, zdecydowanie nie dzienna, aczkolwiek subtelna ;)


Oczy:
- Sypki Brokat z Donegal
- Czarny Eye-liner Essence
- Czarny cień Essence
- Sztuczne rzęsy z bazaru ;p hehe
***

Usta:
Jak zwykle w moich makijażach jesli oko jest mocno podkreślone- usta subtelne.
Dla lekkiego podkreślenia ich koloru posłużył mi błyszczyk Hean.
***
***

Twarz:
- Podkład Maybeline Afinitone
- Sypki Puder ben nye
- Ziemia Egipska Ikos
- Róż Bell
***

***

***


Przesyłam Buziaki i przypominam o rozdaniu !!! :)))

49 komentarzy:

  1. Jaki błysk :). Ślicznie jest. Ja sobie nie mogę pozwolić na niebieskości. Świetne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż:-) A oczy jakie duże!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie śliczne masz duże oczka

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka Ty pięknie Ty wiesz i te duże ślepka :) makijaż jest świetny weż jakieś stepiki nam tutaj twórz:)jakie rzęski są genialne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię mocno podkreślone oczy :)) Te rzęsy masz genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim.. :)) Przemiłe słowa :))

    ...ale... aż tak duże ????? Jak to jest że ja tego nie widzę.. hm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak takimi DUŻYMI oczyskami można czegoś nie widzieć?! :D
      piękny makijaż na pięknej buźce

      Usuń
  7. Swietny na Sylwestra ::):)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne oczyska :))
    zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś piękna,a makijaż jak zwykle cudny:))

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę moja Ślicznotka mejkap pokazała...rewelka...co tu dużo mówić..podoba mi się i to zajebiście:)
    pieknemu we wszystkim pieknie więc nie ma co dyskutowac i za dużo chwalic bo wiesz to wszystko:)
    U mnie przestój w makijażach bo tak sie boje po tym ostatnim zajściu hehehe...ale moze się przełamię i cos zmaluję..
    a co do szpitala to Słońce nie jade z tym co mam na buzi mimo że nadal jest znikome ale ja widzę iw iem że jest:( mam polipy na strunach głosówych i musze to usunąć bo cały czas choruje na grype i bardzo mnie to dobija:( Będę tydzień w Krakowie w szptalu Żerosmkiego, dokładnie w nowej hucie..i nikt mnie nei odwiedzi bo strasznie daleko od mojego domu no i by zbankrutowali:( może jakos wytrzymam, jeszcze nie ma tam zapewne neta to juz bez Was zwariuję:( Może będzie dobrze....może nie ...ale jadę...:(pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwariujesz ;* Odpoczniesz, dobrze Ci to zrobi, może trochę odsapniesz :) Nie bój nic, będziemy przy Tobie myślami ;***

      Usuń
    2. dokladnie...a siostrzyczka nie zapomni o tobie i cie odwiedze nie mam tak daleko z myślenic

      Usuń
    3. .. jak dobrze mieć siostre (;

      Usuń
  11. Piękne oczka, a makijaż faktycznie, iście karnawałowy :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż jest przepiękny:) Pozdrawiam +obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    http://decamerron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wow,jaka Ty jestes przesliczna! ps. dodaje Cie do obserwowanych bo strasznie ciekawie tu u Ciebie,licze,ze tez do mnie wpadniesz a jak Ci sie spodoba tez zostaniesz moja obserwatorka:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny...ach jakie ty masz sliczne oczy...zazdroszce

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż, masz bardzo łądną cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż cudny ale Ty jesteś przepiękna! Czy zdradziłaś mi już swoje kosmetyczne marzenie? Jeśli nie to czym prędzej zapraszam! Marzysz o cieniu z MAC'a lub o szmince Chanel? Realizuję Wasze "wish" listy! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny makijażyk!:) genialny blog;)






    zapraszam do mnie:*
    +obserwuję, może i Ty masz ochotę obserwować mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  18. CUDOWNIE !!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny makijaż. Rzęsy piękne, jakie długie *_*
    Zapraszam do siebię.

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny makijaz ... zniewalajacy poprostu

    OdpowiedzUsuń
  21. piekny makijaz ... zniewalajacy poprostu

    OdpowiedzUsuń
  22. woow wspaniałe masz oczy... z takimi dłuugimi rzęsami !
    A makijaż dokładnie taki jak opisałaś- odważny oraz niecodzienny, podoba mi się taka nutka szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Wszystkim za bardzo miłe słowa :)Cieplej się robi na serduszku:)
    Cieszę się, że make up wpadł Wam w oko :))
    Rzęsy są sztuczne i rzeczywiście są maxymalnie długie.
    Jeśli chodzi zaś o kreskę to hm.. :D akurat ona jest u mnie codziennością :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny makijaż! Gratuluję niezwykłego talentu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Utalentowana, ładna... przydała byś mi się przed balem maturalnym, bo ja w ogóle nie potrafię się malować :S

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak śliczna jesteś *___________* mogłabym na ciebie patrzeć godzinami.
    mam pewien pomysł na sesję zdjęciową i tak się zastanawiam, na co przykleić na usta cyrkonie? krem duo raczej odpada tak jak inne kleje do rzęs, a jak posmaruję je błyszczykiem to nie będzie się to trzymać zbyt mocno. masz może jakieś doświadczenia z takim upiększaniem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny makijaż i przepiękna kreska! Poza tym jesteś śliczna. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sloik Nutelli, Kaś i reszta dziewczyn -dziękuję Pięknie :)

      Usuń
  28. Masz przepiękne ogromne oczy :) śliczny makijaż :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne masz oczyska! zazdroszczę:) ogólnie rzecz biorąc śliczny makijaż. Może sama na jakaś imprezke szarpnę się na brokacik:D dawno Go w makijażu na sobie nie używałam:P Buziaki!:**

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałaś otagowana :)
    http://alleve.blogspot.com/2012/05/2tag-spoznione-11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe wygląda ten makijaż, bardziej mi przypadł do gustu, niż ten, który jest powyżej ;)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...