czwartek, 12 kwietnia 2012

Naturalna Opalenizna dzięki Ziemii Egipskiej

"Dobrze jest, gdy to, co ma być dobre, jest dobre naprawdę."
Przysłowie egipskie



Otóż to.
Ziemia Egipska to jeden z tych kosmetyków, które nigdy mi się nie znudzą i które polecę każdemu.

Do czego właściwie służy ?
  1. Ziemia Egipska to brązer, który przy odpowiedniej aplikacji spowoduje, że cera będzie wyglądać na naturalnie opaloną i zdrową.
  2. W tym momencie jestem posiadaczką ziemii od firmy IKOS . Różni się ona od innych przede wszystkim delikatnym pigmentem, który dodatkowo rozświetla twarz w sposób bardzo subtelny.
  3. IKOS proponuje nam dwa odcienie: naturelle dla jasnej karnacji (EE1) i mediterran dla ciemnej karnacji (EE2).
  4. Kolejnym ogromnym atutem Ziemii Egipskiej jest jej NIESAMOWITA wydajność. Przy bardzo częstym użytkowaniu może nam wystarczyć na rok. Jednak wiadomo, że nie korzystamy z brązerów codziennie, tak więc jej wydajność się przedłuża (poprzednią ziemie egipską miałam około 2óch lat przy częstym użytkowaniu w zimie i na jesieni i umiarkowanym w czasie wiosny).

Moja cera na zdjęciu została wykończona Ziemią Egipską do ciemniej karnacji, czyli: mediterran.
Mimo iż nie mam zbyt ciemnej karnacji to jednak ten odcień bardziej mi odpowiada- moja cera wpada odrobinę w żółtawy odcień, którą naturelle trochę podkreślał ;/
Na koniec oczywiście róż na szczyt kości policzkowych ;)

 "Ziemia egipska to palona glinka, wzbogacona o proteiny jedwabiu, olejek jojoba, witaminę E i liposomy. (...) Produkt testowany dermatologicznie. Zawiera filtr SPF 10."



Tak prezentuje się Ziemia Egipska IKOS w oryginalnym opakowaniu:
Zarówno powyższy cytat jak i zdjęcie pochodzą ze strony BodyLand/ Ziemia Egipska IKOS


Ziemię nakładamy delikatnymi kolistymi ruchami. Robimy to stopniowo nabierając małą, a nawet symboliczną ilość brązera.
Pamiętajcie aby nigdy nie zapominać o szyi dekoldzie jeśli będą odsłonięte ! :)
Najwięcej Ziemii nakładam na załamania kości policzkowych i skronie, aby zwęzić trochę za szerokie czoło.

 
 ***

 Poniższe zdjęcia Ziemii, wykonane przeze mnie, w bardzo przybliżony sposób odzwierciedlają ich naturalny kolor.

naturelle dla jasnej karnacji:

mediterran dla ciemnej karnacji:

Przy porannych promieniach słońca udało mi się zrobić zdjęcie, na którym widać delikatne, rozświetlające twarz pigmenty, o których wcześniej mówiłam.

Czy są minusy ??
Otóż jest jeden dość szczególny :) Przy nieumiejętnym nakładaniu Ziemii, wyglądamy po prostu jak po nieudanym eksperymencie z samoopalaczem ;p Bardzo łatwo jest przesadzić, ponieważ dopiero po chwili zauważamy na twarzy efekty.
Mimo to jestem pewna, że będę ten brązer kupować dopóty, dopóki nie wrócimy do białych barokowych twarzy ;p

Gdzie można kupić Ziemie? BodyLand/ Ziemia Egipska IKOS
Koszt 120,00 zł Cena Promocyjna 95,00 zł
 ***

Pędzel do Ziemii Egipskiej IKOS
Pędzel, którym nakładam brązer i który widzicie na powyższym zdjęciu to oryginalny pędzel IKOS wprost idealny do ziemii. Jest cięty na półokrągło, ma bardzo miękkie i przyjemne włosie, które nie łamie się i nie wypada (może przez pierwsze 3-4 dni, o których szybko się zapomina).
Gdzie można kupić pędzel? BodyLand/ Pędzel do Ziemii Egipskiej
Koszt 45,00 zł Cena promocyjna: 38,00 zł
***

Mimo iż jest to recenzja produktów, które otrzymałam od firmy BodyLand, w celu ich przetestowania, jestem w swojej ocenie całkowicie szczera i staram się być obiektywna:)


Pozdrowienia i uściski :))

40 komentarzy:

  1. marzy mi się taka ziemia na prawdę to są rewelacyjne produkty! Żadne bronzery im miejsca nie ustąpią :) Pięknie wyglądasz taka opalona :)a za co Cie kocham? :D:D Tutaj Ci odpowiem - bo jesteś super zajdwabistą dziewczyną, z którą złapałam jakiś światłowód na wyłączność ;] mam nadzieję,że kiedyś się spotkamy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o cholera :DD Miło czytać takie słowa ;* mam dokładnie takie samo zdanie o Tobie :) musisz kiedyś przyjechac do Warszawy !!!!!!

      Usuń
  2. Piękny efekt i ale Ty masz cerę *.* cudeńko

    ja jakoś się boję używać tego typu produktów (nie mam wprawy i w ogóle)... no i ten nie jest na moją kieszeń :P

    powinnam iść na jakiś kurs (tak nawiązując do Twojej prośby ;*)... ale korzystania z bronzerów i róży :D

    OdpowiedzUsuń
  3. B O S K O !!! Jestes piekna naprawdę, i jeszcze ta Ziemia Egipska dodała Ci wiekszego uroku!!! Piekna twarz, oczy wszzystko.:*
    Ja dodałam recenzje ktos raz nazwał Ziemi Egipskiej firmy LAVERTU - kosmetyk jest mojej teściowej-nie mój niestety wiec go nie używam lecz kilka razy testowałam na sobie - ale efekt też jest fajny..jak bym tak tylko miała kaske to bym sobie kupiła tego IKOSA..ale niestety bezrobotni w Polsce muszą się obejść smakiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHCIAŁAM CI JESZCZE POWIEDZIEĆ ŻE TE CHARAKTERYZACJE SA MEGA!!!!!!!! STRASZNIE MI SIE PODOBAJA!!!!!!!!! nie potrafię takich i odrobinkę zazdroszczę talentu:) mimo że zazdrość to grzech:)

      Usuń
    2. Ojj dziękuję Ci bardzo :)) Cieszę się z tego :) Chwilowo właśnie nie mam produktów charakteryzatorskich, bo jestem spłukana, ale już niedługo postaram się wykombinować coś nowego ;))

      Lavertu ? :) hm.. nie znam, ale być może jest wiele innych i równie dobrych firm Ziemii Egipskiej:)

      Usuń
    3. No LAVERTU widzisz wrowadziłam w błąd bo jest to Ziemia Słoneczna - ale nie wiem czy to nei to samo tylko z innej firmy , właściwości podobne.....a włąsnie czemu nie ma nowych wpisów ja sie pytam??? hmmm.......ja tutaJ zaglądam a tu nic...to samo.....prosze sie nie leniwić i dodac jakis wpisik żebym mogła sobie poaptrzeć na Twoje poczynania:)pozdr:*:*:*

      Usuń
    4. ojejj :D jestem zołza wiem ;p dzisiaj będzie wpis- WYJĄTKOWY :D

      Usuń
    5. Widzę że konkurs zorganizowalaś...mmmm....no nagrody bardzo fajne,,,może sie skusze hehe nie no zgłosze się na pewno:)
      a co do mojego bloga, to tak!!! zmieniłam banner ogólnie planuje jeszcze na white go zmienic i bedzie czysto i przejrzysto hehehe:)
      Tamten banner byl beznadziejny jakis wielki, lata swietlne sie ładowała strona ogólnie fuj:)
      Sorki za błedy bo pisze szybko i nie patrze jak pisze..ale mysle że się doczytasz cokolwiek:)

      Usuń
    6. Jakoś wszystko rozczytałam bez problemu :DD nie martw się :)

      Usuń
  4. cena promocyjna nie jest taka zła :D
    ale to zdjęcie w słońcu... WOW :O
    pigmenty świetnie się mienią, przez chwilę poczułam się jak na pustynie w Egipcie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Ziemię Egipską z Bikora i też jestem z niej bardzo zadowolona, ale powiem Ci, że też można z nią przesadzić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie też wcześniej miałam bi-kora :)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie się prezentuje :)) No, ale na razie nie mogę sobie pozwolić na taką cenę, może gdy pójdę do pracy po studiach ;)
    W końcu się zmotywowałam do ćwiczeń teraz tylko regularnie ćwiczyć i się pilnować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ziemia egipska jest podobno świetna ale mi się wydaje że jest pomarańczowa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. emm .. :) jakby Ci tu odpowiedzieć. Jeśli się przesadzi to rzeczywście twarz wygląda jakby była pomarańczowa, ale jeśli patrzysz na moją twarz na tych zdjęciach i tutaj też wydaje Ci się pomarańczowa to znaczy że po prostu nie lubisz tego efektu i tyle:)

      Usuń
  8. pieknie ci w takim makijazu, zajebiaszcza krecha :) a na ten bronzer nie powiem, slinka mi cieknie - super sie prezentuje ;)
    P.S> Szczerze dziekuje za tak mile slowa odnosnie mojego "stworka" :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez zastanawiam się nad kupnem ziemi tylko "Bikor"
    Ładna dziołcha z Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam bi kor i jest równie swietny ale mi brakuje w nim tych drobinek :)

      Usuń
  10. Piękna jesteś,no i oczywiście efekt jest fenomenalny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna jesteś :) słyszaałam, że ziemia egipska leczy wypryski, czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...że "leczy" to nie wiem :) ale na pewno jest ukojeniem dla skóry i nie zatyka jej tak jak czyni to weile kosmetyków :)

      Usuń
  12. Nigdy nie stosowałam tego produktu, bardzo mnie zachęciła ta recenzja

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny efekt! Wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny efekt. I oczywiście makijaż, mimo, że delikatny to bardzo ładny :)
    i te Twoje piękne, wielkie oczy. Cudownie!
    Pozdrawiam
    ruda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, dawno nie widziałam tak pięknego makijażu. Efekt jaki daje Ziemia Egipska kojarzy mi się z Bollywoodzkimi pięknościami.

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ziemie egipska od ponad roku jak nie dluzej i malo co jej ubylo,bardzo ja lubie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo słyszałam dobrego o tym bronzerze :) Ślicznie wygląda na twojej twarzy:) Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze chciałam przetestowac ziemie egipską. Muszę w końcu kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta Ziemia EGipska wyglada na Twojej buzi tak jakoś.. naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiednio stosowana tak właśnie wygląda :))

      Usuń
  20. <333333333
    Ziemia egpiska to cudowny kometyk, ale kurde jakos bi-kor bardziej mi podchodzi mzoe dlatego ze ikos dla europejczykow ma zbyt delikatny kolor a wole cos czym moge tez konturowac :))

    OdpowiedzUsuń
  21. chcialabym tego kosmetyku spróbować na sobie....
    fajny efekt daje

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...