czwartek, 17 maja 2012

NEWSY !!

1. TO CO JUŻ SIĘ KOŃCZY :))
A jest tym moje rozdanie, które zamykam dziś o 24 !! Jeśli ktoś się nie zgłosił to dawać dawać. Do paczki dorzuciłam jeszcze kostki musujące z Sephora! <3



2. TO CO SIĘ DOPIERO ZACZYNA !
Pamiętacie jak się chwaliłam malowaniem Hani Stach ??:) No to znowu Wam się chwalę, bo:
 Po Pierwsze:
Wyszedł już drugi teledysk Hani, tym razem do utworu "Bez Ciebie", który baaardzo polubiłam- przyjemna ballada, a posłuchać można poniżej:


Po Drugie (i najwazniejsze)
Hania bierze udział w Top Trendy !!
Dziewczyny jak podoba Wam się piosenka (poniżej) - "I Want To Love You" to bardzo prosimy o głosy !!! Mi wpadła w ucho od pierwszej nutki, tak więc zapraszam do przesłuchania! :))
Żeby zagłosować wystarczy kliknąć i podac mail:


3. TO CO JUŻ TRWA <3
Od jakiegoś czasu ruszyła moja strona internetowa, którą wykonał bardzo zdolny artysta :) Zapraszam Was na nią serdecznie. W galeriach znajdziecie prace i makijaże, w większości takie, których nie publikowałam na blogu. Może znajdziecie coś dla siebie :)))



 Przesyłam buziaki !! ;)
...i powodzenia w rozdaniu !

26 komentarzy:

  1. Zdolniacha. *____*
    Biegnę rzucić okien na stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. super:) swietna masz strone:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strona mi się mega podoba! Mój zdolny artysta w końcu ją wykonał;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna strona - pełen profesjonalizm :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, kurcze - spóźniłam się o 10 minut, a nawet 11.. Gapa ze mnie straszna! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. no no gratuluje tylu sukcesow :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stronka, oglądałam ją jakoś przedwczoraj i właśnie się zastanawiałam czy to jakaś nowość czy coś przeoczyłam :)

    Gratuluję sukcesów i życzę następnych, bo taka zdolniacha nie może marnować swego talentu! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... jak ja mam Ci dziękować za takie słowa ??:)
      mam nadzieję, że spotkam Cię w tych górach i mocno ucałuję ;*

      Usuń
  8. Gratulacje! :) Skąd jesteś kochana? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej, a z tym artystą, to nie przesadzacie odrobinę? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. suuuper .... zaczymasz robić sie sławna ....
    fajna piosenka i bede głosować a oglądać to na pewno

    OdpowiedzUsuń
  11. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=405163302861395&set=a.405162369528155.97030.194338060610588&type=3&theater Zapraszam do klikania Lubie to!! Bardzo proszę o głosy w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  12. No kochana widzę że postepy robisz niesamowite, pozazdrościc..no ale cóz...jak sie mieszka na wsi tak jak ja i do wielkich miast miliony km to sie człowiek nigdy nie wybije:( Ale ciesze się razem z tobą i z Twoich makijażowych sukcesów, mam nadzieję, że kiedy juz będdziesz bardzo sławna nie zapomnisz o koleżankach z bloggera i o mnie m.in. i napiszesz czasami:)

    A i na wyniki czekam, ciekawa jestem kto zgarnie to wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strona jest bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. łaał, no to kariera się rozwija :)
    w takim razie czekamy na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  15. rozwijasz nam się tu, super, ale mam nadzieję, że nie pójdziesz w świat i nas nie zostawisz :( :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś oTAGowana ;) Zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy wyniki opublikujesz kochana? bo się tutaj niecierpliwimy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. z niecierpliwością oczekuje wyników:)
    i gratuluję strony internetowej! =))

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej hej :) słuchajcie jeśli ktoś się niecierpliwi o wyniki to już niedługo !! mam problemy z Internetem w domu, który po prostu hm.. nie działa ? :) Ale cierpliwości !!! :) Wszystko niebawem ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana nic sie nie dzieje, ja dobrze rozumiem :*

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...