wtorek, 15 maja 2012

Z serii: Przyjaźń przed obiektywem


"I trze­ba być wiel­kim przy­jacielem i moc­nym przy­jacielem, żeby przyjść i prze­sie­dzieć z kimś całe po­połud­nie tyl­ko po to, żeby nie czuł się sa­mot­ny (...)"

Witam po dłuższej przerwie :)
W dniu dzisiejszym poraz kolejny chcę Wam przedstawić osobę, która jest dla mnie bardzo ważna :) K. jest piękną dziewczyną o delikatnych rysach twarzy. Ma Cudowne niebieskie oczy ponętne usteczka i delikatne jak piórko włoski :)
<3<3<3
<3<3<3
Oczy:
-cienie Inglot
-tusz do rzęs Maybelline
-Brokat do twarzy Donegal
-Sztuczne rzęsy- kępki z Superpharm
<3<3<3


Słodkie spojrzenie nr 1 i już jesteśmy zahipnotyzowani :))
<3<3<3


<3<3<3

 Usta to tylko delikatny błyszczyk. Nie chciałam przesadzać- wystarczy dość mocny makijaz oczu.
 Cera:
-Baza wygładzająca Dax Cosmetics
-Podkład Maybelline Afinitone Light sandbeige 
-Korektor w płynie Bourjois
-Puder transparentny Ben nye
-Róż Bell
<3<3<3

Kocham czarno-białe zdjęcia ;))
<3<3<3

Mam nadzieję, ze make up wpadł komuś w oko ;))
buziaki !! ;*

Do końca rozdania już tylko 2 dni ! Zgłaszac się !

 

20 komentarzy:

  1. ladna dziewczyna i bardzo pasuje jej ten makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega oczy i super przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie pasuje do przyjaciółki makijaż:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż i śliczna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjecia :)
    A Bialo czarne sa przepiekne ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi wpadł w oko :P Śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże jakie ona ma piękne oczy!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż :) Też lubię biało-czarne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi, mi mi! wpadł w oko ;D
    pozytywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyszłaś na zdjeciach i make up cudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehm.. to nie ja ;] aż tak się nie zmieniam

      Usuń
  11. czarno białe są nieziemskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt, ślicznotka :3 A makijaż prezentuje się fajnie, szczególnie te roztarte kolory - kojarzą mi się z zachodem słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudny makijaż i modelka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...