wtorek, 24 lipca 2012

My BeauTy + REAKTYWACJA

"Kobieta jest najsłabsza, gdy kocha, a najsilniejsza,
gdy jest kochana."


***
WOW !! Nie było mnie chyba całe WIEKI !!
Miło do Was znowu wrócić i zapowiedzieć reaktywację bloga !
Chciałabym Was bardzo mocno przeprosić za tę długą nieobecność, która była spowodowana  tragiczną sesją egzaminacyjną ;p
 Ze wszystkich sił będę się starała nadrobić ten stracony czas !
Jest wiele rzeczy, które chciałabym Wam pokazać i wiele spraw jakie chciałabym omówić; ale przede wszystkim cieszę się, że wróciłam ;) bardzo mi WAS BRAKOWAŁO ;**
***
Oczywiście nie przychodzę z pustymi rękoma.
Dzisiaj przygotowałam dla Was make-up z moją modeleczką D. <3
Typowe beauty z odrobiną ślubnego akcentu i bardziej karnawałowego charakterku.
Do tego dochodzi promienny uśmiech i voila :)

Oczy:
-cień bazowy Inglot 353
-czarna kredka Elizabeth Arden
-czarny cień matowy my secret
-czarny cień sypki z drobinkami my secret
-perłowy sypki z drobinkami my secret
-biała kredka rimmel
-tusz do rzęs czarny Grashka 
***
Usta:
-piękne koralowe usta dzięki mollon cosmetics !!
***
Cera:
-podkład maybelline affinitone golden beige
-korektor bod oczy w płynie bourjois
-puder sypki ben nye
-róż bell
-blask na policzkach: sypki puder rozświetlający essence sun club
***
 ***

<3 Jeszcze raz przepraszam za tę przerwę i Witam Wszystkich <3

Do zobaczenia niedługo !! ;)
Mała zapowiedź:



20 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że kopnęłaś sesję w pupę :D. Bardzo ładny makijaż, usta mają świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny makijaz oka i buzi,naprawde fajny. tylko brwi do poprawki,można by je mocniej zaakcentowac. a takw ogole,my tez sie stesknilysmy za Toba :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No cześć słoneczko, jak ja sie ciesze że już wszytsko pozalicząłaś, jestem szczęśliwa i to bardzo :) i że nei zapomniałaś o mnie to już w ogóle jestem mega happy :)

    Co do makijażu to jest fenomenalny piekny cudny..no coż powiedzieć więcej - zajebisty :)
    U MNIE ZNÓW LEKKI PRZESTÓJ BO MNIE TAK WSZYTSKO STRESUJE ŻE CHCE MI SIE PŁAKAĆ :( ALE POCIESZAM SIĘ TYM ŻE MAM BLOGA I CIEBIE I INNE BLOGERKI KTÓRE SA BARDZO FAJNE I NEI ZAPOMINAJA O MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! Śliczne oczka :) Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak sie cieszę że znów jesteś! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaz jest swietny, dla mnie troche za mocny, ale na imprezy w sam raz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no witamy z powrotem w końcu :D
    makijaż super, na zabawę idealny :P modelka ma cudowny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancko ! Śliczny makijaż...
    Witamy z powrotem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. witamy z powrotem!:)
    makijaż piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że wróciłaś :))
    A makijaż profesjonalny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za przemiłe komentarze..:) rozwaliłyście mnie... Cieszę się ogromnie że widzę "stare" twarze:);*

    OdpowiedzUsuń
  12. że o te gify mrygające chodzi? :D he he
    to muszę spróbować dodać coś nowego :P a ogórki to kiszone?
    dobre są bułeczki z ciasta francuskiego a w środku podsmażone pieczarki cebulka ;) mmmmniam :>

    OdpowiedzUsuń
  13. no problem ;D
    a ja chcę więcej makijaży? taki krok po kroku też da radę, bo ja to ciemna jestem ;D
    a swoją drogą to zapraszam Cię kochana na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zleję Ci tyłek za tą nieobecność Ty wiesz mam nadzieje,że na piatki pozdawałaś za to chociaż :D:D:D teskniłam ;*** teraz zasypuj postami!!;] cudny makijaż, zreztą co tu dużo gadać....zawsze tak jest!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piątki ? :D HAHA !! zawsze miałaś poczucie humoru !! :D

      thx ;*

      Usuń
  15. swietny makijaz;) bosko;)

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...