niedziela, 29 lipca 2012

My Favorite m-up with Golden Rose

"Maluje się tylko po to, aby oszukać oczy."
Michał Anioł

***
***
Tym razem moje małe oszustwo polegać będzie na rozświetleniu oczu i zwróceniu na nie uwagi, a słodki i modny kolor szminki doda uroku i romantycznego charakteru <3

Od kilku dni to mój makijaż nr 1.
*Lekko przydymione oczy*
*Czarna kreska zawinięta ku górze*
*Złoty liner rozświetlający m-up oczu*
*Delikatna i promienna cera*
*Słodkie różowe bądź koralowe usta*

***

***
Kilka miesięcy temu odkryłam liner Golden Rose z niebieskim brokatem 06, który przydał mi się na sylwestra. Od tamtej pory kompletnie o nim zapomniałam. Gdy tylko ponownie wpadł mi w ręcę zakochałam się w nim na nowo i dokupiłam jeszcze 2 kolory: złoto 09 i srebro 01.
***

Extreme Sparkle EyeLiner 09
Złoto to mój największy ulubieniec ;))
 
***

***

Miłość od pierwszego wejrzenia <3
Szminka Elizabeth Arden pink vibration
(zdjęcie z fleszem)
***
Extreme Sparkle EyeLiner 01 
Silver najbardziej podoba mi się do różnych odcieni czerni i szarośći.
 ***
Extreme Sparkle EyeLiner 06
*** 


Ten kolorek lubię nakładać trochę inaczej :) nie nad, ale na kresce.
Jednak wersję z tym kolorem nigdy nie stosuję na codzień.
***

***


Linery na stronie Golden Rose kosztowały mnie ok 11 zł (sztuka), zaś szminkę EA wygrałam, więc nie znam ceny. Jednak szperając w necie zauważyłam, że szminki Elizabeth Arden to koszt ok 60zł.
<3 <3 <3
Jak wiadomo jestem nieodwołalnie uzależniona od kreski, więc cieszę się, że w końcu znalazłam coś co urozmaici mój makijaż  ;)




Uściski ;) !

46 komentarzy:

  1. wow, bardzo bardzo mi się podobają te makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreska idealna! Bardzo podoba mi się połączenie ze zlotem, też muszę poszukać tego eyelinera! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten eyeliner jedst calkiem fajny, chyba tez sobie jakis taki dobiore :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te podwójne kreseczki czarna+złota i czarna+srebrna wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  5. kreski upiększone lajnerem brokatowy fajnie urozmaicają prosty look. Dziwi mnie tylko taka mała dostępność produktów GR w moim mieście. Będąc w dojczlandzie widziałam w centrum handlowym całą wysepkę GR a u nas jak się lakier znajdzie to cud!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. madziula, mam takie same odczucie:P ja korzystam tylko z zamówień przez ich stronę, inaczej nie ma możliwości

      Usuń
  6. uwielbiam eyelinery i to chyba ich najwięcej jest w mojej kosmetyczce:D
    najbardziej podoba mi się ten złoty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej kochana widzę że inspiracji u Ciebie mnóstwo i pomysłów na makijaz :) no powiem Ci szczerze że każdy mi się bardzo podoba - oczywiście makijaż jednak szczególnie do gustu przypadl mi makijaż z turkusową kreską tzn czarną z turkusem. Inny look który jak najbardziej mi odpowiada :)cudnie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jakie piękne te makijaże

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne! ten zielony brokatowy podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądają te kreski brokatowymi linerami !

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt super ale ta kreska na kresce jest piękna! Muszę spróbować koniecznie!:) A właśnie .. masz piękne oczka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kreski, a w tych eyeliner-ach to się zakochałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie to idelany makijaz na impreze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. szminka ma bajeczny kolorek ;D wow ale 60 zł nie dałabym :P fajnie, że ją wygrałaś ;> a kreseczka mi właśnie wpadła w oko ta ostatnia "niebieska" ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w twoim makijażu :D jest fenomenalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zjawiskowy! maluj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ta czarna kreskę z zielonym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć Kasiu ! :) brokaty super rozświetliły make-up :) Makijaż śliczny na zdjęciach a w rzeczywistości wyglądał jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł na kreski!
    Też jestem od kresek uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super dziewczyny !! Bardzo się cieszę, że podoba Wam się ta wersja KRESKI :)

    OdpowiedzUsuń
  21. aha fajnie chciałam wiedzieć po prostu czy ten sklep jest wart zaufania ;) ja i tak nie kupuje tylko chłopak mi na urodziny he he :P, zobaczymy jak się sprawdzą ;) a "lubię to" nie ma bo nie chce mi się dodać :/ niby się dodaje ale nie widać i tak nic :( ale jest takie logo Facebooka i tam przeniesie cie na mój "Fan Page" :P

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny makijaż i ten złoty eyeliner wygląda ślicznie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. masz buzie jak laleczka takze jakbys sie cala na czarno pomalowała takze bys była idealna :***

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy blog:)Zapraszam do siebie,obserwujemy?;)http://julunia148.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech się zastanowie... hmmmm, nie ? :)

      Usuń
  25. strasznie mi się podoba makijaż z zielonym brokatem, jest po prostu świetny na jakieś wieczorne, letnie wyjścia.
    mam takie małe pytanie, mogłabyś mi polecić jakiś bardzo dobry, kryjący podkład w miarę normalnej cenie, który można spotkać w bardzo jasnych odcieniach? na razie męczę mój zbyt ciemny o dwa tony i strasznie mnie złości że w PL jeszcze nie spotkałam się z jasnym podkładem dopasowanym do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog ;*
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mi się podoba ten makijaż z srebrną kreską!! bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. pieknie!:) tak kobieco i sexy;)

    OdpowiedzUsuń
  29. pieknie te kreseczki sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful!!! Oh thank you very much for including me in your blog listl!
    You are very sweet!!!!
    Besos, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny makijaż, piękna Ty :) śliczna wariacja na temat kreski :*

    OdpowiedzUsuń
  32. ale jesteś śliczna :) Cudne kreseczki

    OdpowiedzUsuń
  33. makijaż przepiękny jak i jego autorka :) chyba się rozejrzę za tymi eyelinerami

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekne oczy,a makijaz to tylko dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowity makijaż! Bardzo chętnie obejrzałabym tutorial krok po kroku jak go wykonać, szczególnie cienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm zastanowie się nad tym ;** chyba coś podobnego już robiłam , ale postaram się :)

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...