sobota, 4 sierpnia 2012

Violet Dream

"Nie łudźcie się, że uczynicie dziewczynę piękną, jeśli nie uczynicie jej wpierw szczęśliwą."
John Ruskin

Całkiem niedawno poraz kolejny wykorzystałam G. do sesji zdjęciowej.
W porównaniu do poprzedniej, tym razem G. wystąpiła w bardziej romantycznej, delikatnej wersji.
***

 Zdj. nieznacznie różnią się kolorystycznie z powodu flasha i m-sca ich wykonania
Usta:
Jest to mieszanka błyszczyków:
-Mary Kay nourishine lipgloss Beach Bronze
-make up store delikatny koralowy odcień (nie znam niestety numeru ani nazwy)
***

Oczy:
-Duraline Inglot -jako baza pod każdy kolor
-fiolet Sephora
-złoto Sensique
-złoty blask sypki cień my secret
-czarny eyeliner essence
-złoty eyeliner Golden Rose
-tusz do rzęs Grashka
-kępki sztucznych rzęs z Super-pharm
-brylanciki
***

Cera:
-Podkład Maybelline- Golden Beige i Light Sandbeige
-korektor bourjois
- puder sypki ben nye i celia
-róż bell
-blask na policzkach essence sun club
***

Włosy:
G. jak widać na poniższy zdjęciu ma PIĘKNE WŁOSY !! Zawdzięcza je kuracji olejowej, którą zaczęła stosować kilka tygodni temu. Ponadto baaaaardzo rzadko stosuje suszarkę czy prostownice. Jedynie na rzecz sesji delikatne fale/loczki zostały wykonane prostownicą.
***

..żeby nie było- G. potragi się również uśmiechać, a jej ząbki spokojnie mogły by zagrać główną role w reklamie colgate albo blend a med ;)
***
Nie wiem czy w ramach wdzięczności czy przyjaźni (może jedno i drugie;)), dostałam od G. kilka prezencików, m.in. poniższe branzoletki.
Poniższa pasuje mi do delikatnych i romantycznych stylizacji i jako jedna z niewielu branzoletek nie spada mi z mojego szczupłego nadgarstka :D

 Te uwielbiam za kolorystykę, za delikatne drobinki, które pięknie odbijają się w słońcu i ich wyjątkowy rzymski styl :))

Te są bardziej klasyczne, pasują mi niemal do wszystkiego, więc również są w ciągłym użyciu :D

Niestety reszta biżuterii od Gosi od razu została przejęta (nie na długo!) przez moją mamę... ;p


Do zobaczenia wkrótce !
P.S. A już niedługo wyjeżdżam ! Juupi !

24 komentarze:

  1. piękna dziewczyna ;) makijaż wyszedł świetnie a włosy naprawde ma ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie, może to być także makijaż ślubny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż bardzo łądny, ale podobają mi się te pióra która masz we włosach :D wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i dobrze wykonany makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super makijaz i baaaardzo piekna modelka ;) rozmarzylam sie;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ja ci zazdroszczę talentu do tych makijaży! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki cudowny makijaz ! a zdjecia sa po prostu tak swietne ze nie moge sie napatrzec !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna modelka !!! przepiekny makijaz.. A wiesz że z tym fioletem to cos musi byc....masz rację z tym medium :) Wiesz szkoda że się nei znamy w realu bo czuje cos że byłaby to ciekawa i inspirujaca znajomiść :) Mój mąż by Cie polubil :) ale Ty zajebista jestes nie wiem czemu ale wielka sympatię czuje wobec Twojej osoby ktora znam z bloga :) i te Twoje makijaże..piekności.....a i wiesz ze masz fenomenalne modelki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu!!! MASZ TALENT! :) Dziękuję Ci za ten make-up czułam się w nim cudownie :) i z tymi rzęsami aaaaach... :) <3 dużo serduszka wkładasz w swoją pracę :) Buź :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję pięknie za przemiłe słowa ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety jestem zmuszona zamknąć konkurs z wielu powodów, nie chcę narażać się na karę za jeden konkurs, który zorganizowałam nieświadoma konsekwencji i zasad ;( przykro mi z tego powodu naprawdę :( kiedy tylko ogarnę sprawy organizacyjne na pewno zrobię kolejny i będzie więcej nagród :) przepraszam za problem :(

    co do posta...
    modelka cudowna, piękne oczy, usta :)
    makijaż dodaje jej jeszcze więcej uroku ;)
    a bransoletka pierwsza najbardziej wpadła mi w oko, bardzo miło z jej strony, że cię nimi obdarowała ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. G. jest prześliczna *___* powiem Ci, że na swoim własnym ślubie chciałabym mieć jakiś mocniejszy makijaż niż zazwyczaj się widuje, a Twój jest idealny :)

    dzięki za rady co do podkładu, myślę jeszcze czy nie przetestować revlon CS ale wciąż się waham, no bo to trochę naciągnie mój budżet. mam cerę naczynkową i gdy byłam dzieckiem nie smarowałam się kremem podczas zimy, zrobiły mi się okropne rumieńce na policzkach. przynajmniej ja to sobie tak tłumacze :) dlatego chciałabym to jakoś zakryć ale ciągle się boje że uda mi się to tylko z pomocą dermacolu :C

    OdpowiedzUsuń
  13. Modelka przepiękna :)
    Bardzo urzekł mnie też makijaż - jest bardzo klimatyczny :))
    A bransoletki z zawieszkami podbiły moje serce ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow lovely makeup!!!!
    Have a wonderful weekend! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny makijaż i świetna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  16. na 5 zdjęciu od góry wyglądasz jak Brodka;) ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  17. To nie ja tylko moja przyjaciółka ale dziękujemy :) Przekaże jej :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...