środa, 5 września 2012

My Colorful Hair

"Życie jest w kolorze, który ma twoja wyobraźnia."
 
Czy włosy zawsze muszą mieć jednolite i naturalne odcienie?
Moda na kolorowe włosy od pewnego czasu przekonuje nas, że jednak warto czasem postawić na bardziej oryginalne rozwiązania.
 
***
 
Odkąd moja dobra koleżanka/fryzjerka zaczęła farbował włosy na turkus/zieleń/czerwień sama postanowiłam coś zrobić z tą nudą na mojej głowie :)
Dzięki uprzejmości wspaniałych fryzjerek z Daily Be. miałam okazję wypróbować magiczne "kredki" do malowania włosów- Color.Bug
 
źródło: Dailyu Beauty/ FB
 
Czym jest Color.Bug ?!
To po prostu farbka, którą możemy zafarbować włosy w 3 minuty. Jest prosta w użyciu i bardzo łatwo zmywalna. To włascie taka farba na jeden wieczór :)
Przypomina mi trochę codzienny make-up, którym kazdego dnia możemy wyrażać siebie w odmienny sposób.
 
Koszt ok 70 zł

Kolor farbek jest najlepiej widoczny na blond włosach. Na moich rudawych z różu wyszła wisienka, mimo to i tak jestem bardzooooo zadowolona !
***

***
 
***
 Jedyne co mi teraz pozostaje to szykować się do salonu, bo chyba zdecyduję się na taki kolor
"na stałe" (i trzeba naprawić te odrosty hehe).
***
 Zapraszam Wszystkich do odwiedzenia i polubienia Daily Beauty na FB :)
 
 
 
 
Buziaki !
 
P.S. Mnóstwo postów czeka już na wyświetlenie!
 
Stąd mała zapowiedź :)
 


 


33 komentarze:

  1. Wygląda ciekawie :).
    Masz świetny skręt/fale, zwłaszcza na drugim zdjęciu pięknie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dziękuję :) zwykła lokówka, a potem troszkę rozczesałam palcami (nie szczotką!) i lakier ;)

      Usuń
  2. Super sprawa z tymi kredkami :) Swoja droga bardzo mi sie u Ciebei podoba wiec dodaje do obsewowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna usteczkowa sesja? Czekam z niecierpliwością :*
    I piękne te włosy, ciekawa jestem efektu "na stałe" :) Podziwiam, sama nie miałabym odwagi! Z resztą boję się o włosy i nie wiem czy kiedykolwiek je pofarbuję - szkoda mi ich no i wizja tych odrostów... brr :D

    Jak było w Zakopcu? Mam nadzieję, że pozdobywałaś trochę szczytów ZA MNIE - mój wyjazd nie doszedł w końcu do skutku, mój mężczyzna nabawił się zapalenia oskrzeli więc wędrówki górskie nie wchodziły w grę.. no a jechać do Zakopca żeby siedzieć tylko na Krupówkach? nie za bardzo.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orla Perć? To widzę, że reprezentujesz wyższy kaliber niż ja, zazdroszczę, podziwiam i gratuluję! :* Mam nadzieję, że i ja kiedyś ją przejdę... :)

      I ojjj, takie zmęczenie to jest przyjemne - brakuje mi takiego ostatnio :D Ja to mam nadzieję, że jeszcze po moim egzaminie się wybierzemy chociaż na kilka dni... bo wakacje bez gór wakacjami straconymi! No ale niestety nie spotkałyśmy się na szlaku :P

      Usuń
  4. hehe, ładnee ! ciekawe na moje włosy niestety nie gdyż mam miedź u góry a na dole czerń ombre, ale juz efekty mniejsze bo odrastają włosy ... ale gdybym miała jasne, bym skorzystała.. śliczne włoski!

    OdpowiedzUsuń
  5. taka wisienka na stałe to świetny pomysł ;) naturalnie tak Ci się kręcą włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... chciałabym baaardzo :) naturalnie to są.. z dupy;p jeden włosek w lewo drugi w prawo a trzeci prosto...

      Usuń
    2. a jak je tak ładne kręcisz ? :) bo ja też mam każdego w inną stronę :)

      Usuń
    3. już doczytałam na samej górze w komentarzu :P ślepo jestem :D
      mi takie lokówką nie wychodzą :/

      Usuń
  6. swietnie wygladaja wloski :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie pokręcone' włosy. a i kolor świetny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bosko! tez chyba cos sobie takiego musze zafundowac;p i juz przebieram nozkami bo nie moge sie doczekac nastepnych postow,uwielbiam kolorowe usta!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te kolorowe refleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie eksperymenty z włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie Ci w takich włosach!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy wyszły świetnie, ale najbardziej mnie zaciekawiły usta zapowiadające kolejnego posta! Niecierpliwie na niego czekam.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorki an włosach i te loczki :) Ja miałam miesiąc wakacji, drugi miesiąc pracowałam, ale zdecydowanie wolę iść do pracy niż do szkoły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne :) chciałam jedną z tych farbek ostatnio nawet zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz w takim kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci w takim kolorze, zrób go na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny efekt wyszedł i fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kredki wydają się być fajne, ale są dosyć drogie. Nie wiem czy `na jeden raz` nie lepsze są szamponetki lub jeżeli chce się jakiś kolor, tonery :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. efekt super, ale niestety nie na kieszeń biednej studentki:D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny efekt, ale jaki drogi :P

    OdpowiedzUsuń
  21. super sprawa z tymi farbkami..szkoda ze taka cena bo na moich blond to zawsze by cos wyszło :) ale włoski masz genialne :*

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...