czwartek, 13 września 2012

Pawie Oczko

"Gdyby paw nie był dumny ze swego ogona, ten tylko by mu zawadzał."
Gilbert Cesbron 
 
Skoro włosy stają się coraz bardziej kolorowe, moje makijaże również muszą nabrać więcej barw !
 
***
 
Od pewnego czasu moja Modeleczka Dee eXperymentuje z włosami.
Tym razem postawiła na kolor ! We włosy wkradła się zieleń, turkus i granat.
 Niestety na zdjęciach nie jest to tak wyraziste, jednak musicie uwierzyć mi na słowo, że efekt jest genialny :)
 
Dlatego też postawiłyśmy na "pawi" make-up.
Wyraziste, pełne blasku spojrzenie i aksamitna cera to wygląd który chciałyśmy osiągnąć.
***

Intensywne i iskrzące kolory pięknie komponowały się z naszyjnikiem i kolorowymi pasemkami. Kreska i dłuugie sztuczne rzęsy sprawiły, że oczy Dee usytuowały się zdecydowanie na pierwszym planie :)
***
 Fryzurka Dee pozwala na wykonanie "mini irokeza", który z jednej strony nadał jej charrrakterku, a z drugiej wygladał bardzo elegancko :)
***
... pełen profesjonalizm mojej modelki powala na kolana ;]
***
...po prawej troszkę bardziej widać te kolory ;)
 

Uwierzcie mi na słowo, że Dee wyglądała genialnie i spokojnie mogła by pójść tak na imprezę. Nie jest to make-up wyłącznie sesyjny !!! :)))
***
 
Buziaczki i Uściski ! ;)
"Powrót do przeszłości..." w następnym poście-
wybaczcie za opóźnienie ! :)

 
 

36 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się efekt zaakcentowania oczu, a zostawienie ust takimi naturalnymi i delikatnymi :). Muszę wypróbować taki makijaż na imprezę, tylko rzęsy będą jednak czarne, no i na moich długich włosach raczej irokeza nie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi się podoba, zwłaszcza rzęsiory :)

      Usuń
  2. super efekt. makijaż oczu naprawdę mnie zachwycił. Swoją drogą... cóż za podkład zaaplikowałaś na buzię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurde.. zapomniałam napisać :D Maybelline Affinitone Golden Beige !!!

      Usuń
  3. o tak obłędne rzęsy ! piękny makijaż !

    lubię twoje poczucie humoru ;p;p;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, bardzo jej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie to wygląda, rzęsy fajnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie wyglada to wszytsko razem :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow pomaluja mnie na moja impreze jakas kolejna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super, z tym naszyjnikiem super pasuje ;D modelka pełny profesjonalizm he he ;D to twoja siostra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiesz??????????? :) nie mów że podobne :D

      Usuń
  9. Uwielbiammmm takie blogi :) Strasznie mi się u Ciebie podoba :))
    Jeśli chcesz zajrzyj do mnie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com
    Z pewnością znajdziesz coś dla siebie :)
    Zapraszam do obserwowanych i aktywnego udziału :) :**

    OdpowiedzUsuń
  10. no pawie oczko jak najbardziej trafne :) mam już rezerwację na wrześnien 2013 gdzie Panna Młoda chce makijaż ostry poneiwaz motywem przewodnim wesela będa pawie pióra i makijaz musi byc w tym temacie.....
    oo i mam jak znalazł pierwsza inspiracje :)

    paletke do brwi CATRICE naprawdę Ci polecam ponieważ jest bardzo fajna :) nie pożałujesz tych 18zł :)

    A skąd dokładnie jestes? daleko masz do Krakowa? tam by było najlepiej sie spotkać, przypomnieć i pozwiedzać byłą stolicę :) kurcze też chciałabym Cię w realu poznać bo widze że najlepiej mi jest się z Toba dogadać :)
    tylko ostrzegam , jestem mega wysoka , zebys się czasem kiedys nie zdziwiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, wygląda nieziemsko, efekt jest powalający! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. no pewnie, że podobne ;D jak dwie krople wody ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem z Radomia, studiuję w Lublinie ;) a czemu pytasz? :> :*

    Co do makijażu to bardzo efektowny, chociaż ja bym się na imprezę tak nie odważyła pójść :D ale Twojej sistrze pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bosko :D Żebym ja tak umiała się umalować :P i żebym jeszcze w tym dobrze wyglądała, to byłoby fajnie :D

    Zajrzyj do mnie, bo czeka cię niespodzianka! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za podpowiedź! Muszę pokombinować z tym brązem i złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny makijaż:) makijaż nie musi być nudny to chyba chciała przekazać modelka:) takich rzęs jeszcze u żadnej z dziewczyn nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow jestem zachwycona efektem! wszystko razem się świetnie komponuje:) i strasznie mnie zaciekawiły włosy modelki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż jest śliczny. Te kolory powalają po prostu. A i pasemka we włosach mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, piękny makijaż <3

    KONKURS na moim blogu! Do wygrania zegarki i bransoletki, zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ojj tak te parapety robia cudowne wrazenie ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. hej hej, ja Ci powiem osobiście że we wtorek kupiłam sobie własnie nie do kńca szpilki ale koturny :) 7 cm tylko albo aż tyle :) nie mogłam sie powstrzymać tak bardzo marzyłam o butach na koturnie z futerkiem :) a co mi tam, i tak jestem bardzo wysoka wiec te 7 cm w ta czy w ta nie robi mi juz róznicy :) jestem męzatką wieć juz sie podobac nie musze hehehe zapraszam Cię na konkurs do mnie :) może skusisz sie mydełkami marsylskimi :)
    a co do spotkania to zróbmy je w Krk :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale rzęsy... wow ;) a to zdjeie, na którym wyglądasz tak drapieznie, swietne jest ;)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...