niedziela, 9 września 2012

Z Miłości do Ust


 
"Od pocałunków mężczyzny usta kobiety nie bledną,
raczej odnawiają się jak księżyc."
Giovanni Boccaccio



Soczyste, wyraziste, kolorowe i ponętne.
Po raz kolejny stawiam na usta, bo to własnie one są często zaniedbywane i zapomniane.
 



***
 
1-KOLOROWE
 
Intensywny, oryginalny kolor i blask tych ust sprawiał, że czułam się zupełnie inną osobą.
 To niesłychane jak kolor ust może zmienić naszą twarz :)
Kolor uzyskałam z brzoskwiniowego kamuflażu z palety Lancrone, a dla dodania blasku użyłam bezbarwnego błyszczyku Essence.
 
***
 
Te różowe cudeńka powodują, że twarz jest bardzo słodka. Niesłychanie podobają mi się do przydymionych oczu.
Jest to szminka  Elizabeth Arden pink vibration połączona z błyszczykiem Sephora pop princess.
***

Czerwony kolor rzadko ląduje na moich ustach.. Czuję się w nich zbyt "agresywnie". Jednak wersja ze złotym, brokatowym eyelinerem przypadła mi do gustu.
-Konturówka Golden Rose emily 207
-Szminka Elizabeth Arden Red diamond
-Eye liner Golden Rose Gold
***
 
2-KOLOROWE


Efekt dwu kolorowych ust łatwo można uzyskać jeśli tylko posiadamy kolorowe cienie do powiek, wazelinkę bądź duraline od Inglot :)
Jednak MARZĘ O ŻÓŁTEJ SZMINCE- zna ktoś?
Takie usta dojrzałam na sesji zdjęciowej pewnej uzdolnionej Pani fotograf
i od razu zamarzyłam o ich wykonaniu.
***
 
 
***
 

***
 
UKOCHANE :)
 
 Poniżej przedstawiam Wam moją "szminkę lata 2012"
- ex aequo z wcześniej wspomnianą różową od EA.
***
 Do jasnych włosów wygląda przepięknie:) Moim zdaniem dodaje wiele uroku i może trochę dziewczęcego wyglądu.
Bardzo dobrze komponuje się z brzoskwiniowym różem od Bell.
***
Jest to szminka od mollon cosmetics 5 Naturalny Koral, którą już kiedyś Wam recenzowałam. Jednak dopiero od tego lata stała się naprawdę moją Miłością.
***
 
Kolorowe Buziaki !! ;* ;)
 
...już niedługo zapraszam na kolejny post z serii "Podróż do przeszłości..."
 

40 komentarzy:

  1. Ja pomyślałam tak o tobie przeglądając wczoraj twoje zdjęcia, nawet się zachwycałam na głos :D

    A mascara ze zdjęcia to Bell Glam&Sexy :)

    I piękne kolory i makijaże ust! W ogóle masz ładne usta, bo takie pełne i szminki się na nich świetnie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne usta! też bym takie kolory szminek chciała :P
    a co do teczki to dopiero teraz widziałam prace Brian'a Viveros, jeśli zdołam narysować coś podobnego na kartce a3 to postaram się to przerzucić na teczkę, zobaczymy wpierw czy na kartce zdołam haha :P
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą szminkę i ja jej nie nakładam w takiej ilości, bo na moich ustach dziwnie to wygląda :D - raczej rozcieram pędzelkiem dla uzyskania delikatnego koloru i też ją bardzo, ale to bardzo polubiłam!
    Na Twoich ustach wszystko wygląda pięknie, a zdjęcie z języczkiem jest urocze i kuszące <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne usta, ja niestety mam dosyć wąskie i stawiam na podkreślenie oczu...:)
    zapraszam w wolnej chwili do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejj ! cudownie ! ;)) ja niestety nie moge sobie pozwolic na kolorki, jedynie w nude jest mi dobrze i jasnym różu .. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nude akurat na czasie :D

      Usuń
    2. mam parę sztuk jakichs pomadek i błyszczyków, może przedstawię w jakimś poście, zainspirowałaś mnie ;))

      Usuń
    3. pewnie !! dawaj dawaj :)))

      Usuń
  7. dwu kolorowe są ekstra :) rózowa szminka też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię patrzeć na kolorowe usta , są takie niecodzienne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne usta, a te dwukolorowe z niebieskim to już magia ;]
    obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie cudowne usta..i te kolorki..mega boskie :)
    jakie to smzineczki? z jakiej firmy? bo ta pomarańczowo-koralowa najbardzije mi do gustu przypadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta moja ukochana na zdjęciu z całą moją mordką ?? ;> mollon cosmetics 5 Naturalny Koral !!! :)

      Usuń
  11. świetne wariacje, chyba będę musiała przetestować duraline na ustach:) a ta ostatnia szminka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudny kolor włosów!!! zakochałam się właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wooow ale cudowne usta :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale przepiękne...szkoda że ja nie mam tak pełnych ust :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczne usta:) Jak bym chciała mieć takie:) marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  16. te dwu kolorowe skradły moje serce *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak właśnie zwariowało mi się !! :)

    1 miejsce: Koronkowe Body- sa z top shop z tego co zauważyłam na metce, ale jak się mylę to poprawię się, obecnie leże chora w łóżku :( kupiłam na allegro za łącznie z przesyłką 34zł, ale idą do mnie również z atmosphere (siła wyższa - niekontrolna)i mozliwe że bede obecne sprzedawać, tak są ładne i jedne i drugie :))
    2 miejsce: legginsy zip - trafiło mi się na szafa.pl nie wiem w jakim stanie trafią w moje ręce mam nadzieje że się nie zawiodę.
    3 miejsce: zegarek. dopiero zamierzam kupić - opia 22zł z przesyłką plus dobrać odpowiednie bransoletki z tym genialnym efektem :)


    pozdrawiam Cie serdecznie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Usta masz cudne a co do kolorów to podobają mi się wszystkie a najbardziej zestawienie różu z niebieskim !!!! boskie !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzoskwiniowe przepiękne, chciałabym mieć taką szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam akcentowane usta <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nieziemskie usta <3
    oczywiście dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  22. Szminka ma cudowny odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny odcień szminiki!Mam z Mollon czerwień i szminka jest bardzo fajna jakościowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. O łał! Rewelacyjnie to wygląda! Szkoda, że nie mam odwagi na takie szaleństwa. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj spokój!:) Na co czekasz? :D Aż się zestarzejemy?;**

      Usuń
  25. wyglada tak pieknie słow mi zabrakło!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. piekne,ponetne usta w roznych kapitalnych wydaniach :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...