wtorek, 16 października 2012

I'm a Barbie Girl

 "...Life in plastic, it's fantastic"
 
Co się dzieje, kiedy chłopak ogląda mecz, przyjaciółka jedzie na warsztat samochodowy, siostry nie ma w domu, a na dworze pada?!
 
-Włosy stają się niebieskie (;
 
Motyw lalki Barbie
przyszedł mi do głowy kiedy tylko siostra przywiozła kolorowe peruki z naszego ulubionego salonu Daily Beauty. ;)))
***
 
Makijaż również musiał być odpowiedni...
Żeby przypadkiem nie zabrakło różowego !!
***
 
Ciężko mi na siebie patrzeć ;D 
***
 
A laleczki Steffi ?? :D
Były troszkę brzydsze ale z tego co pamiętam to chyba miały właśnie takie szliczne białe włosy:D
 
Jednak u mnie zawsze po kilku dniach były golone na jeżyka i wykolczykowane ;)
***
 
O ! A w tej krótkiej fryzurze wystraszyłam mamę, która mnie nie poznała... :(
ahh te nasze rodzicielki.. ;p
Ostatnio taką długość włosów miałam w wieku 10 lat :))
***
 
 
Ahh ten blask naturalnych włosów :D
***
 
...Nieważne czy są cienkie, łamliwe i oklapnięte.
Kocham moje włoski i nie zamienię ich na żadne inne :))
Nigdy żadnych sztucznych włosów :))
Żadnego doczepiania i innych straszliwych rzeczy... :))
 
(no chyba że na sylwestra ;))
***
 ..i jakoś ten makijaż wygląda mniej strasznie ;p
***
 
***
 
Proszę traktować z przymrużeniem oka;)
Buziaczek ! ;) ;*


Dziewczyny !! Dawać na rozdanie do mnie !! :D
 


36 komentarzy:

  1. za kazdym razem, gdy oglądam Twoje zdjęcia mam wrazenie, że jestes podobna do Miley Cyrus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba.. niestety.. nie jestem :)) Ale dziękuję ;)

      Usuń
  2. w tej niebieskiej niesamowicie wyglądasz :P

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah, laleczka Stefii wygląda tak realistycznie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no a jak ma wyglądać ? :D Przecież to ona !! :D hahah

      Usuń
  4. Pierwsza peruka jest świetna :). A makijaż bardzo ładny, choć ja bym się nie odważyła. Podobają mi się te kolory ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. do twarzy Ci w tych niebieskich włosach

    OdpowiedzUsuń
  6. ejj wyglądasz jak laleczka, świetne te peruki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :) Cieszę się !! To dzięki salonowi Daily Beauty w Warszawie :) !!

      Usuń
  7. Twoje włosy tak tak tak ! nie ma to jak NATURAL ;)) to fakt..


    Ale w granatowych Cię tak samo ubóstwiam ! <33 jest szaleństwo ... To z siostrą widze macie łądne pomysły ;)


    Koszula chyba nie jest mega droga, natomiast mam ograniczony fundusz. nie moge sobie pozwolic kosztuje 49 zł bodajże na allegro..

    Pozdrówki ! Make-up tez powala :))

    OdpowiedzUsuń
  8. jako lalka Steffi najlepiej :D
    ja kiedyś też ścięłam lalce włosy na jeżyka, bo myślałam, że jej odrosną ;D
    jednej nawet kolczyk w pępku zrobiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa zapomniałam moja uwagę najbardziej przyciągnął wisiorek jest cudowny :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojego Ukochanego ;) Podkradłam mu 3 lata temu i tak już został<3 :D

      Kolczyk w pępkku ?? :D jesus:D
      Pewnie Ci smutno było jak już się zorientowałaś że włosy nie rosną hahaha :D

      Usuń
  10. hahhaha poszalalas;D co do pytan to sa to wlasnie te rajstopki (tez je uwielbiam :D) a od body to jestem uzalezniona :D mam z 7 sztuk jak nie wiecej z atmo roznych kolorow :P

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznie Ci wyszeld ten makijaz :DDD chcialabym keidys i siebie zobaczyc w takich wlosach roznorodnych :D

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaaa pytanie pytanie mam ! --- skąd naszyjnik złoty ? :> linka daj jak z neta i jak pozłącanyyy ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :) To mój luby kupił sobie ten krzyżyk wiele lat temu u jubilera, a łańcuch z chrztu ma :)

      Usuń
  13. Barbie udana, ale za to nie tak przesłodzona, no mnie się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaahhh to złoto ! ja nie, musze kupić pozłacany sztuczny, prawdziwe nie na moja kieszen, nadchodzi kryzys - tak jak wspominalam, wiec tanie łupy ostatnie w tym miesiacy i buy buy ;( ;p


    ah to blogroll ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa takie tam life .. ^.' yhm, tak carla __ wzięte z dj carla roca ;p

      dziękuję.

      ściskamy z mOoim maluszkiem ;*

      Usuń
  15. oj jak te włosy potrafią zmieniać człowieka:D strasznie spodobał mi się Twój własny, nieperukowy kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie śliczny makijaż ! Na prawdę masz rękę do tego ! :)
    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szczerze??? to pięknie ci w kazdym kolorku :) jestes przepiekna i kiedys wiem ze cie poznam w realu wraz z moim meżem :) i te peruki sobie bedziemy przymierzac i sie malowac hehehhe :) slicznotka jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w tej fioletowej ci bardzo ładnie :D jak ci się znudzi twój kolor, to rozważ fiolet koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej podoba mi się wersja 3 od końca :) makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. szalona :D
    jak włosy zmieniają człowieka... w tych perukach makijaż jest taki słitaśny, a z naturalnymi włosami już wygląda tak jakoś bardziej... normalnie :D

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...