środa, 31 października 2012

Jesienny Look KONKURSOWY

"W przyrodzie odnajdź siebie
i bądź jak to drzewo:
obsypane kwieciem na wiosnę
i rodzące owoce na jesieni.Po owocu bowiem
poznaje się każde drzewo."

Ewangelia wg św. Łukasza 6,44
 
 
...mimo że halloween, dzisiaj troszkę mniej strasznie (;
Konkurs u Mademoiselle Zu stał się dla mnie idealną okazją na wykonanie Jesiennego make-up'u!
 
Jesień często kojarzy nam się z deszczem, chłodem i krótkim dniem.
BŁĄD !!!
Spójrzmy za okno.
Jesień rodzi wiele przepięknych kolorów.
Złoto, pomarańcz, bordo, żółć.
Właśnie one stały się inspiracją mojego dzisiejszego make-up'u :)
 
Oczy:
Makijaż wykonany:
-cienie Inglot
-liner essence
-tusz maybelline smoky eyes
-kredka rimmel, czarna
-kredka do brwi essence
***
 
Usteczka
wykonane są przy pomocy płynu Duraline firmy Inglot w połączeniu z cieniami Inglot :) 
***
 
Kwiaty, jabłuszko, ozdoby dodają jeszcze większego uroku, i podkreślają kolory, które tu dominują.
***
 
Cera:
Gładką i delikatną cerę uzyskałam dzięki:
-podkład Maybelline Affinitone Golden beige
-korektor Bourjois healthy mix
-transparentny puder ben nye (najlepszy na świecie!)
-róż wibo 3
***
 
***
 
Buziaki ! ;*
P.S. Mam nadzieję , że strRrrrasznie spędzacie Halloween :D Ja raczej Walentynkowo- z moim M. oglądamy Big Love ;)


Halo Halo !! Zgłaszamy się na moje rozdanie  :))
Już tylko kilka dni !!!
 

41 komentarzy:

  1. Oj, piękny makijaż!!!:)A kolor szminki powalił mnie na kolana!
    I poleciał ode mnie głos na Twój makijaż :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. no kochana , Ty to się starasz...mi nie ma kto fotek dobrych zrobic i dlatego tak do bani jest :( ale super stylizacja a mejkap obłędny...cudowności........jestes zdolna.....

    no to ja wywołaąłm wilka z lasu tym komentarzem, ale za to jaki sliczny ten wilk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mrrrau !! :D
      Dziękuję za komplementy ;*

      Usuń
  3. Świetny! Od razu mnie zachwyciły usta, a jak przeczytałam, że zrobiłaś je za pomocą cieni i Duraline to już w ogóle biję pokłony!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję! :) Dla mnie duraline najlepiej się sprawdza kiedy chcę uzyskac dokładnie taki kolor ust jakiego pragnę!!:))

      Usuń
  4. ale slicznie wygladasz ;)) make up cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny makijaż ! naprawdę z kolorami strzał w dziesiątkę ! patrząc na Ciebie widzę jesień, i to te ładniejsze uroki jesieni ! przepiękne dodatki

    usta tez piękne mi osobiście w ciemnych ustach jest źle ..

    aż mam ochotę nadużywać słowa przepiękNE, przepiękNIE i pięknie !

    pozdrówki ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie to strasznie? :)
    ślicznie jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż, świetnie Ci wyszły usta z pomocją duralin'u:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny już zagłosowałam,życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. apetycznie, idealnie odzwierciedlasz jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaglosowalam :))

    na penwo kleidys bedzie spotkanie ;DDD badz czujna i sie zglaszaj ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe ja mam tak samo czytając Twoje ;p , a co do eyelineru to powiem Ci, że tez ciężko ostatnio było ze znalezieniem, bo już zniknął z mojego stałego sklepiku w pewnej hali. Ale wyobraź sobie jak są te różne promocje w biedronce, to jak były kosmetyki eveline ostatnio to był ten eyeliner ^^ a dokładnie to zauważyłam Go w gazetce i po niego wróciłam i wyszperałam wśród tego małego bałaganu ;) a taka Ci to niespodzianka ;)

    buźki ! czekam na następną notę !! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow!


    i loved!
    :D

    modaeeu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyno Ty masz talent w tworzeniu cudownych makijaży :))
    Oczy genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super! Tak jesiennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. co za precyzja ;) super efekt osiągnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz talent, makijaż jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ogromnie szczęśliwa że Wam się podoba:) Ale to wszystko dzięki Wam:) bo odkąd założyłam bloga tworze tak kolorowe makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zmieniłam nieco zasady mojego konkursu - pracę można wykonać dowolną techniką (modelina, decoupage, rysunek; makijaż, paznokcie jeśli ktoś umie to robić itd.) Więc zapraszam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie! :) ciepły jesienny :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. własnie na ten make up głosowałam w kategorii jesiennej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana ptagowałam Cię i zapraszam do zabawy ! Cześć ! ZOSTAŁAŚ PRZE ZE MNIE OTAGOWANA http://carolliness.blogspot.com/2012/11/tag-libsetr-blog-od-linka0506.html#comment-form świetna frajda ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiesz ze kocham i ciebie i twpje makijaze ale ten mi tak srednio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oki ;* ;) Jednak musiałam coś zmienić :))) Od lat wiecznie to samo... ;)))

      Usuń
  23. Piękne rzęsy, makijaż oddaje kolory jesieni, podoba mi się :) Jednak mogłabyś bardziej pocieniować przejście z cienia pomarańczowego do czarnego w załamaniu oka, tak zbyt się odcina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!:) Za miłe słowa i radę, jednak- Tym razem to absolutnie celowe !!! :))) czarny wykonany jest nawet kredką i dopiero potem cieniem :)

      Usuń
  24. Gdybym miała FB, to bym zagłosowała. Piękne cieniowanie w ogóle masz fotogeniczną twarz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna jesień, żeby zawsze tak wyglądała :* oczywiście zagłosowane!

    OdpowiedzUsuń
  26. ale sliczny makijaz ! napewno wygrasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Love this make-up, it looks gorgeous! And you have really beautiful eyes! :)
    xx

    I'd be really happy if you'd stop by my blog as well.
    Pink Fox

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...