niedziela, 21 października 2012

Konkurs MyAsia u Matleeny-Głosowanie

"Gdy nie masz nic do ofiarowania, ofiaruj uśmiech."
Przysłowie Chińskie

 Dziewczyny Biorę udział w konkursie u Matleeny !! :))
Konkurs to nie lada wyzwanie, trzeba było wczuć się w klimat Azjatycki :)
Mój makijaż jest inspirowany Chinami.
***



*Chiny*
 
 Kolor czerwony to motyw przewodni w makijażu chińskim.
 źródło: http://f8phototravel.pl/wyprawy/chiny-2012/

Jako modelka jak zwykle Dee Dee ;)


Ozdoba na szyi została skradziona z bukietu kwiatków ;D
 
 
A tu zabawa w blond peruce :D


Dee Dee to bardzo poważna persona... ;) ;p
 
 
Pozdrawiam !


Dziewczyny !!! Do rozdania mi się zgłaszać ! Natychmiast ! :)
 


21 komentarzy:

  1. ja już wczoraj oddałam głos na Twoją prace :)
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra praca, już między innymi na nią głosowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, głos oddany ;)
    modelka jak zwykle czarująco wygląda no i ta powaga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zazdroszczę tej Tw kreatywności! z makijażu na makijaż, dodatki nie dodatki, wszystko idealnie CI to idzie ! Ja to nie wiem skąd ludzie to biorą ;p czuje się przy was jak zwyklak ;))


    buźki oddaję głosik ! Zasłużony ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przestań :) Taka kolorowa osoba jak Ty-zwyklak?:) nie ma opcji...

      Usuń
  5. zagłosowałam na Ciebie.....genialna praca i fajny pomysł :)
    ja też czuje ze dogadujemy sie jak bysmy sie znały latami - i o to chodzi :) tak jest fajnie bo można z kims pogadac i cieszyć sie wspólna pasją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak:) jak ja bym chciała mieć z kim tak pogadać na żywo:)

      Usuń
    2. czy ja dobrze przeczytałam, że przegrałas????? taka praca i przegrała??? to jest naprawdę niesprawiedliwe......no ale tak jest na blogach...a masz fb?

      Usuń
  6. Zagłosowałam na Ciebie:)
    Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddałam głos! Twój makijaż jest absolutnie najlepszy! Gratuluję tak kreatywnej interpretacji tematu konkursu! *; (;

    OdpowiedzUsuń
  8. Kacha szczerze mysle ze masz najlepsza prace...

    OdpowiedzUsuń
  9. o jejku . dobra jesteś ! pozdrawiam ! :)


    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał! Gratuluję talentu, bo to co tutaj tworzysz jest naprawdę świetne!
    Ps. Ładnie Ci w tej blond peruce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ to nie ja :) To moja siostra. Ale dziękujemy !

      Usuń
  11. Świetny makijaż! ;D
    Zażyczyłam sobie telefon i jeszcze jedno miałam życzenie ale się nie spełniło. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. zagłosowane :) haha czemu nie wysłałaś na konkurs tego ostatniego zdjęcia xD

    OdpowiedzUsuń
  13. wooow swietny makijaz :) naprawde dalas rade :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...