niedziela, 7 października 2012

Romantyczny LooK Urodzinowy

"Wierzę, że są kwiaty, które się rodzą ze spojrzeń ludzkich oczu"
Kazimierz Tetmajer

Cześć, witam po dłuższej przerwie :)) Wiem, że jestem paskudna i na dwa tygodnie mnie nie było, ale był to chwilowy wstręt do komputera i Internetu... ;)
Teraz wracam z nowym makijażem, fryzurą i przede wszystkim starsza o rok !!! :)))
Dokładnie 4. października skończyłam 23 lata ;)
 
 
Przed sobą widzicie kolejny makijaż z serii "mój ulubiony"eheheh ;p
 
 ***
Zacznijmy od faktu, który cieszy mnie w tym momencie najbardziej.
Loki jak na powyższym zdjęciu mogę uzyskać teraz w bardzo prosty sposób. Ponieważ... 
Na urodziny dostałam od moich najbliższych coś co baaaaaardzo chciałam mieć :D
Termoloki Babyliss !!!
Jest to wspaniałe urządzenie dzięki, któremu otrzymane loki są naturalne i lśniące!
 W skład zestawu wchodzi 8 dużych wałków, 6 średnich, 6 małych, 20 metalowych klipsów do mocowania wałków oraz 20 białych spinek "motylków".
***
Wykonanie loczków jest dziecinnie proste:)
1. Termoloki podłączamy do kontaktu i przesuwamy guziczek włączania
2. Czekamy aż na jednym z termoloków dioda zmieni kolor na biały- wałki sa gotowe do użycia.
3. Nakładamy wałki na suche bądź wilgotne włosy. Osobiście nakładam na włosy suche, zwilżone pianką utrwalającą!
4. Dobrze pamiętać o tym aby na spód włosów nakręcać wałki większe, a u góry te najmniejsze.
5. Odczekujemy kilkanaście minut i voilà ! :)
 
W zależności od tego czy loki mają wytrzymać całą impreze czy służyć nam jedynie na romantyczny wieczór możemy dodatkowo utrwalić je lakierem do włosów.
Oprócz tego, że loki wychodzą naturalnie piękne i pełne blasku to jeszcze podnoszą się u nasady tak, że wychodzi nam efekt push-up, który trwa do następnego dnia:)
***
A podczas oczekiwania na piękne loczki co robimy???:)
Oczywiście wykorzystujemy ten czas na make up!
Ten pomysł przyszedł z chęci wypróbowania nowych wkładów do paletki Inglot:)
Przede wszystkim moja ulubiona od teraz matowa czerń czyli wkład nr 63 połączona z pięknym malinowym odcieniem nr 100.
Jak już wiecie kreska jest mi również nieodłączna, tym razem połączona z niewielką ilością brokatu i kilkoma niebieskimi rzęsami.
*** 
Muszę przedstawić Wam również prezent, który dostałam jakiś czas temu i własnie przy nim się szykowałam :)  jest to prawdziwy bohater w moim pokoju :)))
Przepiękne, ogromne i przede wszystkim oryginalne lustro z
 TEATRU POLSKIEGO !! :D
Jest podświetlane, posiada dwa skrzydła, a jego wysokość to ponad 60 cm !!!
A zakupione zostało za jedyne 10 zł !!!!!!!!!!
Ciarki mnie przechodzą, kiedy wyobrażam sobie jakie gwazdy przy nim się przeglądały... Jakie charakteryzatorki przy nim malowały... kto je dotykał, kto odcisnął na nim znak swoich wyszminkowanych ust i kto przy nim powtarzał rolę ;))))
***
Niesamowite uczucie...
 ***
Praca przy takim lustrze jest niezwykle przyjemna ;)
 ***
Aby wygląd nabrał romantycznego charakteru we włosy wpinam prawdziwe bądź sztuczne kwiatki.
Tym razem są one prawdziwe jednak mam w swojej kolekcji piękne białe spinczeki z kwiatuszkami z H&M za jedyne 14 zł :)
 
*** 
 
...i jeszcze jedna baaardzo ważna rzecz ;))) Pięknie dziękuję mojemu Kochanemu za te cudowne kwiaty trafione idealnie w mój gust... ;)
 
 
 Dziekuję za cierpliwość i pozdrawiam ! ;)


38 komentarzy:

  1. fajną buzię masz, przypomina mi trochę twarz eweliny z Restyle.pl :P

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny makijaż i włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego kochana, ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat , 100lat niech zyje zyje nam.....a kto? K-ROCKA :*:*:*:*:*:* JA NA SWOJE 24 URODZINKI CZEKAM DO 3 MARCA :) WIEC nawet młodsza ode mnie jesteś :) a co u mnie? w sumie nic szczególnego.......depresja jesienna mnie dopadła i naprawde dziwne to jest uczucie ale daje rade :) jakoś :) termoloki fajna sprawa..ale lustro jest megaaa !!! jak dotarłas do tego ze jest ono do sprzedania bo mi sie również strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne to lustro! Jak je zdobyłaś jeszcze za taką cenę? Poza tym wyglądałaś świetnie. Spóźnione sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lusterko znalazła dla Kasi na wyprzedaży kostiumów i rekwizytów Teatru Polskiego DEE DEE ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana w takim razie sto lat, sto lat, niech żyję, żyje nam! KTO? Kasia! :*

    Prezenty wspaniałe, sama takimi nie pogardziłabym he he :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kobieta,piękny makijaż:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat!;* Cała Ty wyglądasz kwitnąco, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego naj naj Kacha! Termoloki sa chyba najlepsze na swiecie, zazdroszcze Ci tych z babyliss bo sa podobno najlepsze!:)
    ej a te kempki male gdzie kupilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęskki kupione za 3 zł w podziemiach w centrum :D i pocięte na kępki :D (to były całe paski rzęs)

      Usuń
  11. moja modeleczka Dee Dee znalazła na wyprzedaży kostiumów i rekwizytów Teatru Polskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sensie lustro :D TO BYŁA ODPOWIEDŹ DO "GOSIA"

      Usuń
    2. hehe, wiesz ja też nie mam pieniazkow i tez mi wsiąkają szybko, ja swoje ciuszki naprawde licytuje i kupuje za przystepna, a jak to napisalam w jednym poscie raczje OKAZYJNĄ cenę. :))

      dziękuje, a makijarz jest powalający, i podoba mi sie starwsznie czarno białe zdjęcie ! <3 mm

      Usuń
  12. już Ci mówiłam że jesteś piękna??piekna piękna piękna......;]

    OdpowiedzUsuń
  13. super super :) A lustro mam takei w swojej toaltece oczywiscie nei takei z taru ale w takiej formie :) Fajnie ze msz cos oryginalnego cos z dusza jak to sie mowi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. łaaaałł przepiękny makijaż
    fryzura całość po prostu czysta poezja :)))
    dodaje do obserwowanych :)
    i zapraszam również do siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a wizerunek zmieniony podoba się? :P
    w takim razie zapraszam do tego tagu, też uważam, że jest on bardzo pożyteczny dla naszych twarzy :) tak więc oficjalnie TAGUJE CIĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba sama pobiegnę po termoloki, niesamowicie to u Ciebie wygląda i też tak chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a u mnie odwrotnie ;D zimno, ponuro idealna pogoda do poprzeglądania blogów, albo oczywiście poczytania książki ;D
    kurde, że też mieszkasz tak daleko ;<
    bo inaczej na kawę% zabrałbym Cię ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. lustro <3, ale bajer :o


    z tymi termolokami fajna sprawa :) tylko pamiętaj, żeby zabezpieczać włosy

    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jakiś spray termoochronny :)
      jeśli nie używasz tego często to pewnie nie trzeba, ale jak częściej to szkoda włosów przesuszać

      Usuń
  19. oooo matko! ja też się czaję na te termoloki, a urodziny mam 19.10 haha, więc może mi się uda to wykorzystać :D Makijaż jak zwykle bomba, więc nie trzeba się rozpisywać :) Zajebiste lustro - zawsze chciałam mieć taką toaletkę w domu, ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lustro jest genialne! Gdzie Ty je wyczaiłaś :)
    Kochana, patrząc na Twoje zdjęcie w wałkach, mogę powiedzieć tylko jedno- Ty nawet w wałkach wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny jesteście niemożliwe :) Kosme freak - WYKORZYSTUJ !! :D

    keylimex... bo się zaczerwienie (; ehehehe. Dzięęęęki Wielkie !
    Lustro dorwała siostra na wyprzedaży akcesorii i strojów teatru polskiego:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ślicznie wyglądasz :)!
    wszystkiego najlepszego Kochana z okazji urodzin :* żebyś zawsze tak promieniała jak na tych zdjęciach :)! i jejciu, lustro to prawdziwy bajer!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zawsze słodzisz ;* Ojj Tyy ;** Dziękuję <3

      Usuń
  23. loczki sa przesliczne :D a to lustro wooow ale ci sie trafilo :D
    i oczywiscie wszytskiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna jestes<3
    obserwuje i zapraszam do siebie;)
    mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna ta fryzurka :D
    Ślicznie Ci w niej :*
    a możesz mi zdradzić jaką farbą farbujesz włosy? Bo mają świetny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj :( Tutaj akurat włoski od fryzjera !
      Ale jak ja sobie maluje sama włoski to często jakieś żywe kolorki z syoss w piance. Łatwo się nakłada i zawsze otrzymuję ten kolor którego chciałam:)

      Usuń
  26. Dzięki :*
    a są tu może gdzieś na blogu zdjęcia gdy używałaś tych farb? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( Kurczę.. niestety nie :( Ale obiecuję poprawę:) Będę farbować w tym miesiącu i na pewno pokaże Wam jaka to farba :)))

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...