poniedziałek, 29 października 2012

Vampire Lady

 
" (...) Mityczne potwory, które żywią się ludzką krwią oraz grasują jedynie nocą; według starych podań powstają z niepogrzebanych zwłok.."
 
Wielbicielka krwi powraca do charakteryzacji...
 
 Ugryzienie wampira powoduje w człowieku chwilowe zatracenie, zerwanie kontaktu ze świadomością.
 
 
Halloween to cudowny dzień (; Baaardzo żałuję, że w Polsce jest tak "słabo" świętowany, ale tak czy owak postaram się wczuć w klimat i dołożyć trochę krwi od siebie (;
 
 ***
 Określa się ich mianem krwiopijców. Nieposkromiony apetyt na posokę sprawia, że uznawani są za trudnych do okiełznania drapieżców.
 
 *** 
 
 ***

W planach na Halloween miałam kilka bardziej "spektakularnych" pomysłów, jednak brak funduszy sprawił, że nie mogłam sobie na to pozwolić..
Jak tylko wygram w totka zrobie charakteryzację, o której marzę ;p ;))

Buziak! ..w szyjkę (;
 

31 komentarzy:

  1. wyszlo jak z okladki jakiehgos horroru!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie na konkurs;]

    OdpowiedzUsuń
  3. aj, aż się wystraszyłam! :D genialna charakteryzacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musiałas mnie uprzedzic z komentarzem :)

    uroczy Vampir z Ciebie :) śiwetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam ;))

      Dziękuję ;*

      Usuń
    2. WCALE NIE MUSIAŁAS HEHEHE.... miałąm już wyświetlony Twój blog tylko mężus mnie zawołał i nie napisałamCi komencika :)

      a gdzie jakiś nowy post?

      znów chciałam pokomentowac a tu prosze ..bezrobocie znó U Ciebie :p

      joke :p rozumeim ze pewnie nie masz czasu przez jakies sesje :*:*:*
      Pozdrawiam kochana i do nastepnego komentarza :************

      Usuń
  5. spektakularny!
    robi wrazenie!
    pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wygladasz upiornie pięknie :) aż ślinka/krewka cieknie ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne nie tandetne i pokazany wampir w inny sposob bardziej kobieco ale jednoczesnie strasznie MRU

    OdpowiedzUsuń
  8. w ogole T
    y masz takie cudne oczy do tego

    OdpowiedzUsuń
  9. MEGAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
    oczy rzęskiii
    CZADDDD :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. mroczno, przerażająco zarąbiste !!!!


    ;)) uwielbiam Twoje make upy, wrrr pozazdroscic, *.*

    mówisz w totka i zrobiło by się bardziej rmoczno ;))

    pozdrówki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie wielkie oczyska!!!!Bomba!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. aż się przeraziłam :D ty to masz talent ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. super! widzę, że nie tylko ja marzę o tej kumulacji z totka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ;] no baaaaa.. Wysoko stawiam poprzeczkę eheheheh

      Usuń
  14. woooow ale bosko ci to wyszlo ! :D

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...