czwartek, 29 listopada 2012

Silent night


"Dopiero w samym środku zimy przekonałem się, że noszę w sobie niepokonane lato".
Albert Camus 
 
 
Zima tuż tuż... na mnie już opadło trochę śniegu :)

 
 Oczy:
-cienie Inglot
-eye liner essence
-rzęski superpharm

 
 Cera:
- podkład maybelline affinitone
-puder transparentny ben nye-róż bell 3
 
"Był to ranek pierwszego dnia Bożego Narodzenia. Z chodników i z dachów zmiatano śnieg,
który rozsypując się w powietrzu tworzył śnieżycę, ku niemałej uciesze bawiących się na ulicy
dzieci(...)"
***
 A oto tegorocznie ozdoby zakupione na zbliżające się Święta.. ;)) 
Lampeczki domki i choinka wyglądają przepięknie gdy jest ciemno... Barrdzo bardzo klimatycznie :)

 
A Wy jak stoicie ze Zimowo/Świątecznymi make up'ami??:))
 
Hugs & Kisses


32 komentarze:

  1. ślicznie :) piękne kolory w czasie zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory! i mega rzęsy!! :) Podoba mi się też to że zawsze starasz się wystylizować na dany temat. Oprószone śniegiem włosy wyglądają ślicznie! DZIĘKUJĘ ZA WCZORAJSZY WIECZÓR ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjecia. tak zimowo sie zrobilo :) swietny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. to cos na włosach jaki efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to coś to po prostu sztuczny śnieg ;))) Rzeczywiście daje fantastyczny efekt ale... sprzątania miałam od cholery:D

      Usuń
  5. Wow, wyglądasz zjawiskowo!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. domki i choineczka bardzo, bardzo zawładnęły moim sercem i jeszcze bardziej czuje klimat świąt, muszę wyciągnąć swoje ozdóbki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaaa... zaniemówiłam jak zobaczyłam te zdjęcia! Są genialne! i makijaż też mi się baaaardzo podoba.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie przywiązuje wagi do make'upu - jest jeden :( dawno nie malowałam się cieniami i wyszłam z prawy..

    te zdjęcia ... zabiera dech w piersiach ! są fenomenalne! Aż nabiera się chęć takiego posiadania na własność ! - nie mam drukarki hehe ;**
    jak dla mnie ... powinnaś wywoływać Swoje zdjęcia i iść na jakieś castingi czy cuś ...


    ozdobki, cudoo ... :( ja mam jakieś daaaWne, ale i tak nie mam ogólnie w obecnym zamieszkaniu kłaść. ;* kiss....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam gdzie kłaść - poukładać * ale coś wymyślimi... hihi

      Usuń
  10. Świetne ujęcia na fotografiach i bajeczny makijaż oczu! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow super makijaż i cała stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihhi :)) dziękuję, bardzo się starałam aby było zimowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo jaaa, ale pięknie wyglądasz ! Włosy, oczy, po prostu idealnie. Robi wrażenie kochana.. zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przesadzaj do arcydzieła to im jeszcze daleko.;)) postaram się przy najbliższej okazji wrzucić zdjęcia z "produkcji" kwiatków.;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, efekt jest świetny! Super zdjęcia. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaka piękna Pani Zima :* śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sztuczny śnieg wygląda szałowo na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześlicznie... perfekcyjnie jak dla mnie;)

    Kochana organizuję konkurs na moim blogu z firmą renee.pl do wygrania jest wybrana przez ciebie para bucików. Zapraszam Cię do wzięcia udziału :* http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń
  19. O kuuurczę,jesteś niesamowita! Ja mam dwie lewe ręce jeżeli chodzi o makijaż :p
    Przez chwilę byłam przekonana,ze to prawdziwy śnieg ;)
    na Twoich włosach wygląda bardzo bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny makijaż, te kolory i precyzja _ zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny miks kolorów:) zdjęcia niesamowicie wprowadzają w zimowy, świąteczny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  22. o moja kochana zaszalałas Ci pwoiem..nmegasny look i piekne osneiżone kłaczki :)
    bardzo mi sie podoba i zazdrocze tego twojego talentu i pomysłów :)
    rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. woow imponujacy makijaz :D

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...