wtorek, 27 listopada 2012

Hypnotizing

 
"Smutne oczy nabiorą wiecznego blasku,
gdy miłość je dosięgnie prawdziwa."
Sławomir Sztucki
 
..moja miłość właśnie mnie odnalazła ;)
 
Dzisiejsze m-up'y powstały dzięki firmie Mariza, która sprawiła mi idealny prezent na zbliżającego się Sylwestra.
Sypkie brokaty do zdobienia oczu, włosów, ciała, paznokci.. i czego jeszcze tylko zapragniemy :) (w moim przypadku na pewno będą to brwi i usta;)).
 
 
Brokat jest nieodłączną częścią mojego sylwestrowego makijażu, który ten jedyny raz w roku musi być niepowtarzalny, wyjątkowy i wyrazisty... 
 
Wszystkie brokaty z oferty znajdują się w małych i szczelnych słoiczkach.
Są bardzo sypkie i "suche" dzięki czemu nie skupiają się na pędzelku i można je idealnie rozprowadzać na powiece.
Brokat jest bardzo bardzo drobny, za co ogromny PLUS !
koszt 6,40 zł
 
Kolorki, które oglądacie:
Złoto 4305.05
Morski 4305.03
 
 
Klasycznie czy Kolorowo ?! :)
 
 
Makijaż:
-Brokat 4305.03 Mariza
-Złoty i łososiowy cienie Inglot
-Sztuczne rzęsy Wibo Diva's
-Podkład Mariza matująco kryjący (o którym jeszcze napiszę:))
-Puder sypki ben nye
-Szminka mollon cosmetics naturalny koral
***
 
***
 
 
Kto jeszcze niz zna Klubu Mariza i ich kosmetyków zapraszam do obejrzenia Świątecznego katalogu.
Wystarczy kliknąć w obrazek :)
 
 
Mariza organizuje również konkurs własnie w tym momencie!!
Można wygrać profecjonalną metamorfozę o wartości 2000zł !!! :)
Więcej na:
 
 
Hugs & Kisses ;*
 

34 komentarze:

  1. Jeej cudnee :P
    Wpatruje się i wpatruję i oczu oderwać nie mogę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ło, poszalałaś! świetne efekty, podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten makijaż ze złotym brokatem jest naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna precyzja i powalający makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. robisz fantastyczne makijaże! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. tez niebieski make up jest genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten z niebieski genialny!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi sie podobaja podkreslone kosci;]

    OdpowiedzUsuń
  9. cytat jak zwykle strzał w dziesiątkę - bynajmniej do mnie trafia i rozumiem i widzę każdy szczegół połączony z jawnym tematem notki ;)) mądralka ;p

    ja preferuje klasyczne, i ten złoty brokat jest rewelacyjny, pozazdrościć takich prezencików i pozazdrościć Twoich utalentowanych dłoni malującą się na sylwestra ! ... Ja pewnie się maznę i nic nadzwyczajnego nie zrobię >;[

    Bardzo, Bardzo podoba mi się tez klasyczny makijaż, koOlOoRoWy teeeż ;p ale nie jest on dla mnie, mogę jedynie oglądać i podziwiać ... *.*


    Wiesz co akurat na tą kamizelkę ażurową trafiłam przypadkiem jak szukałam futerka, i była za 24zł do licytacji, a ja się odezwałam z zapytaniem i umówiłam się na zakończenie aukcji przed czasem poza allegro 24 + wynegocjowaną przesyłkę hihi, wiem że jest firmy atmosphere, no... tak i tak jak wspominałam moje łupki z reguły są z allegro, więc radzę tam zaglądać ! ;p a koszula prawda? trafiło mi się !, też przypadkiem, na fb jest założona grupa - 'wyprzedaż szafy', zalogowałam się i tam z Warszawy dziewczyny wklejają swoje ciuszki, ja napisałam na tablicy tej grupy - 'szukam koszuli jeansowej' i odezwała się dziewczyna z tą koszulą -spodobała mi się i umówiłyśmy się na 46zł w tym wysyłka :) !! można nabyć podobne w stradivariusie i bershce za 100zł

    kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ulala :))) Wchodzę na fb !!!
      Dziękuję za Wszystkie podpowiedzi kochana ;*
      Allegro muszę w końcu ogarnąć, bo widzę że stamtąd masz najlepsze ciuszki ;);*

      Do mnie też bardziej przemawia złoto jesli miałąbym w tym wyjść ale niebieski jako "artystyczny" bardziej mi się podoba ;))

      Cieszę się że ktoś w ogóle zauważa te cytaty.. :) jest mi bardzo miło ;*

      Usuń
  10. jaki blask! super wyglądasz. : )

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie! oba są super i nie umiem wybrać, który lepszy, ale chyba bardziej przemawia do mnie ten złoty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejuu superrr :))) te brokaty i rzeczywiście jako sylwestrowy look mogą zdziałać cuda :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaże prześliczne, brokaty bardzo mnie zaciekawiły, ale interesuje mnie też co masz pięknego na policzkach? bo na ostatnim zdjęciu wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie trafiłam na idealny odcień różu :)
      Róż Wibo z jedwabiem i wit. E nr 3 w połączeniu z rozświetlaczem essence sun club (limitowka).


      :)

      Usuń
  14. ten makijaż ze złotym brokatem jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. klasyczny bardziej mi odpowiada, bardzo podoba mi sie polaczenie czerni ze zlotym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj taaak ;D to jest idealne połączenie karnawału i elegancji

      Usuń
  16. cze te brokaty Ci się nie osypują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic a nic :) Właśnie dzięki temu że są tak drobniutkie i lekkie. Nakładam je na zwykłą wazelinkę:)

      Usuń
  17. WOOOWW !!!!!!! jako makijaż !!!!!!!!!!! jestes boska !!!!!
    kocham Twoje oczy siostrzyczko moja :* :* :*

    przepiękne to wykonałaś.......

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chyba jednak aż tak szalona nie jestem i wybrałabym klasyczną wersję :D ale zgadzam się z Tobą plus za to, ze brokat jest drobniutki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sugerujesz że jestem szalona ? :D Oszz Ty wredoto ;*

      Usuń
  19. Ten z niebieskim jest genialny! Mega mi się podoba! (;

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku, masz prawdziwy talent. ślicznie :)
    ja wolę klasycznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super broaktow mam mnostwo :) tylko o dziwo nei mam zlotego? :P

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny ten brokat taki drobniutki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow obydwie wersjie sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...